logo songteksten.net

Welke artiest haat je?

Gestart door Angelic, 19 januari 2004, 11:51:07

Vorige topic - Volgende topic

maartj..

Geer zou er toch sowieso mee kappen?

Buffy16

Ow dat weet ik niet, ik had gehoord dat ze weer ruzie hadden. Maar ja, er wordt zoveel onzin verspreid, je weet toch nooit wat waar is en wat niet....

Ra58

t zijn gewoon n stelletje nichten :)
Metal up your ass!

maartj..


Buffy16

Waahahaa relnichten! maar wel de leukste op de nederlandse televisie!

Jetje15

ik wel..vond t vooral pijnlijk eruit zien :P
an dat kind van andre hazes, roxeanne, die zat niet bij just the two of us maar bij de versie van sbs6.. goedkope tv he :P
Jarig zijn is gezond. Uit onderzoek is gebleken dat mensen die vaker jarig zijn, langer leven!

maartj..

Volgens mij zei i kdat ook. :Y Jaa en lekker misbruik maken van je dooie pa. Tss.

Buffy16

Whahaha ja hij zegt echt alles....

Ra58

Citaat van: maartj.. op 12 mei 2007, 23:25:44
Volgens mij zei i kdat ook. :Y Jaa en lekker misbruik maken van je dooie pa. Tss.

of mischien goed gebruik :)
Metal up your ass!

maartj..

Ach als zij dat zo wil. Lekker makkelijk, je pa indirect voor je carriere laten zorgen in plaats van het zélf te doen!

Buffy16

Precies, dat doet Tori Spelling ook al jaren, dus waarom zij niet, hehehe! En die ene kwast heeft toch dat liedje van André meteen ingezongen toen ie net dood was? Guus Meeuwis? Dat vind ik dan erger want hij is niet eens familie...

maartj..

Ik denk dat hij dat gewoon uit respect deed en omdat hij André niet wil vergeten, én ja ook nog voor het geld. :P

Buffy16

Ja dat ook wel, maar het stond zo raar. Nooit hoor je ze over elkaar maar zo wel aan iemand' dood geld verdienen....maar ja dat hoort ook bij zulke dingen, dat andere er geld uit slaan..kijk maar naar die liedjes die zijn uitgebracht na 9/11...kunnen ze wel zeggen is voor de steun en dat zal ook wel, maar er wordt ook goed aan verdiend.

maartj..

Gaat er niet ook een deel van die liedjes naar een sortof Giro555? Jeweetwel, dat was hiero toen met dé tsunami. :Y

Buffy16

Ja dat wordt gezegd, kun je toch nooit controleren...en het is wat je zegt: een deel. Het andere deel is dus voor de artiest zelf....