logo songteksten.net
Hoofdmenu

ehhh moppie?? grappie??

Gestart door cissiegirly, 19 januari 2004, 12:40:22

Vorige topic - Volgende topic

superboer86

O_ Natalie _O_

wissann

geaccepteerd  :Y

maar nu nooit meer doen hé
here's no mountain high enough

superboer86

nog 1 x dan :P




sorry kon het nie laten :@
O_ Natalie _O_

wissann

here's no mountain high enough

Legolas

Leider der Bananen
Forum Admin / Eindredactie

wissann

here's no mountain high enough

sunny_girltje

vanochtend zei mn oom dit tegen me:

"wat is het verschil tussen gratis en voor niets? "

ik denken en denken, neej kom er niet op
dus ik zeg:

"geen ideej"

zegt mijn oom:

"ik ging vroeger gratis naar school en jij gaat voor nix"

een van de enige moppen die ik onthou :S dus dacht plaats um ff :P :Y



samira123

Een man ligt al een tijdje in coma en zijn vrouw wijkt geen minuut van zijn
ziekbed.
Op een dag komt de man bij bewustzijn en wenkt zijn vrouw meteen dichterbij.

Hij fluistert haar in het oor:

"In alle kwade dagen bleef jij bij mij: Toen ik ontslagen werd, was je er
voor mij; toen mijn zaak bankroet ging, heb je me niet in de steek
gelaten;toen ons huis afbrandde, zijn we samen meteen een ander onderdak
gaan zoeken; en toen mijn gezondheid slechter werd, bleef je steeds aan mijn
zij. Weet je wat ik denk?"

De ogen van de vrouw vullen zich met tranen van ontroering. "Zeg het maar." zegt ze snikkend.

... " dat jij ongeluk brengt !"



Er was eens een oude man uit Saoudi-Arabie die al 40 jaar in amerika woonde.
Op een dag besloot hij om aardappelen in zijn tuintje te poten. Maar hij was oud en zwak en had de kracht niet om de tuin om te spitten.
Hij beloot zijn zoon in Saoudi-Arabie om raad te vragen en stuurde hem de volgende e-mail:

Mijn geliefde zoon,

Ik zou graag aardappelen in mijn tuintje willen planten maar ik heb de kracht niet om de boel om te spitten.
Kun je mij adviseren?

Je liefhebbende vader.

De zoon aantwoordde:

Geliefde vader,

Blijf asjeblief van die tuin af! Ik heb daar namelijk "het ding" verstopt.

Je liefhebbende zoon.

Dezelfde avond nog arriveerdden bij de oude man thuis de FBI, CIA, SWAT-team, US Army en zelfs een elite van de Rangers.
Ze zochtten millimeter per millimeter de tuin af tot in de vroege ochtend uren, maar vonden niets.
Teleurgesteld gingen ze weer weg.

De volgende ochtend ontving de man de volgende e-mail van zijn zoon:

Geliefde vader,

Ik weet zeker dat je tuin nu voldoende is omgespit, je kunt je aardappelen gaan planten. Dit is het enige wat ik van hieruit voor je kon doen.

Je leifhebbende zoon

samira123

Tragedie of Accident?

President Bush bezoekt een lagere school, 4e leerjaar. Ze zijn aan het discussiëren over de betekenis van bepaalde woorden.
De leraar vraagt aan Bush om de discussie te leiden over het woord 'tragedie' Bush vraagt aan
de klas of er iemand een voorbeeld kan geven van een tragedie.
Een jongen staat op en zegt 'als mijn beste vriend de straat oversteekt en hij wordt doodgereden, dat is een tragedie'. 'Neen' zegt Bush 'dat is geen tragedie, dat is een accident'.
Een meisje doet een poging 'Wanneer een schoolbus met 50 leerlingen erin, in een ravijn rijdt en iedereen is dood, dat is een tragedie' 'Neen' zegt Bush 'dat is een groot verlies'.
Heel de klas zit stil te kijken maar Bush dringt aan en zegt 'Is er dan niemand die een voorbeeld kan geven van een tragedie?'

In de hoek van de klas zit een tenger kereltje. Bedeesd zegt hij 'Als een Amerikaans Air Force One vliegtuig, met Meneer en Mevrouw Bush aan boord, door een raket van Osama Bin Laden wordt geraakt en daardoor helemaal vernietigd wordt, dat is een tragedie'.
'Fantastisch' zegt Bush 'Kun je me ook uitleggen waarom dat een tragedie is?'
'Wel' zegt het jongetje 'Omdat het geen accident is en zeker geen groot verlies'


Een huis-aan-huisverkoper van stofzuigers komt langs bij een boerderij. De boerin doet open.
"Mevrouw, ik ben verkoper van hele goede stofzuigers. Die maken echt alles schoon. Om het te bewijzen maak ik nu uw tapijt even vuil."
De man gooit een hele doos rotzooi over de vloer en zegt:
"Ik garandeer u: elke korrel die blijft liggen, eet ik persoolijk op van de vloer."
Waarop de boerin zegt:
"Nou, begin maar vast te eten want we hebben hier geen elektriciteit."

samira123

Drie mannen zitten in een café. Zegt de ene:
"Ik heb een tweeling gekregen nadat mijn vrouw 'De twee zusters' had gelezen."

Zegt een andere man:
"Ik heb een drieling gekregen nadat mijn vrouw 'De drie musketiers' had gelezen."

De derde man rent plots naar zijn jas waarop de eerste man zegt:
"Wat ga je doen?"
Waarop de man antwoord:
"Ik moet snel naar huis, mijn vrouw is 'Alibaba en de 40 rovers' aan het lezen!!!"

Zegt Fritz tegen zijn buurman:" Buur, we zullen geen last meer hebben van die vervelende mol, ik heb hem een half uurtje geleden
gevangen, levend nog wel!!" , Buur:"En wat heb je er dan mee gedaan?", Fritz:" Nou da's simpel, ik heb een put gemaakt en hem levend
begraven!!"

marie en teofiel komen een hoedenwinkel binnen en marie ziet meteen een hoed die ze mooi vindt.Ze zet de hoed op,kjikt in de spiegel en zegt met deze
hoed ljik ik wel 10 jaar jonger. waarop
Teofiel,koop er dan maar tien!

er kwamen eens een dunneen een dikke elkaar tegen op straat en de dikke zegt:"als ik u zie dan denk ik dat er hongersnood heerst in ons land" dan antwoordt de dunne:"als ik u zie denk dat gij daarvan de oorzaak zijt

Er komt een man bij de kapper en heeft 3 haren op zijn hoofd.
De kapper: hoe wilt u het hebben meneer?
Meneer: 2 naar links 1 naar rechts
De kapper kamt voorzichtig 2 haren naar links en als hij de derde naar rechts wil kammen breekt hij af.
Kapper: Oeps, er is 1 haar afgebroken. Hoe wilt u het nu hebben?
meneer: 1 naar links en 1 naar rechts.
De kapper kamt er 1 naar links en als hij de 2de haar naar rechts wil kammen breekt er weer een haar.
Kapper: Oeps, er is weer een haar afgebroken. Wat nu meneer?
meneer: Doe het dan maar door de war.

een man en een vrouw lopen door het museum. zegt de vrouw, marinus zo lelijk schilderij heb ik nog nooit gezien!zegt de man margreet zet je bril op en ga van die spiegel weg!!!


samira123

dat was het mense heb hellemaal nix meer in me kopie

zijn wel leuk hé

grroetjes sammie

maartj..

Wat is een islamitisch persoon in een moshpit?

Een moshlim :)

^ Deze is niet discriminerend, toch? :@

follow

valt reuze mee! (laat ofzo)

maartj..


follow

jippie (blijf ff laat ofzo)