logo songteksten.net
Hoofdmenu

ehhh moppie?? grappie??

Gestart door cissiegirly, 19 januari 2004, 12:40:22

Vorige topic - Volgende topic

cissiegirly

Heb je een mop of een grap ...
die je echt ff met alle posters wil delen..
brand dan hiero LOS  :D

an laat ons..  :mrgreen: lachen :D
issie~>> ~*If i was invisible*~ I'd make you mine tonight~>>~* If i was invisible~~wait..i already am*~

Legolas

Wat voor moppen staan we toe...
Ook schuine???
Leider der Bananen
Forum Admin / Eindredactie

Natalie

Ik ben dr zelf niet goed in... Dus vertellen jullie maar wat... Kom op! :D
b]''¤(' x[¤ Natalie ¤]x ')¤''[/b]

cissiegirly

ehhh alles is wel oke :D
als we der maar om kunne lache :D
HA-HA-HA offe hahahahah :D
dus mensiesssssssss vertel fff :D
issie~>> ~*If i was invisible*~ I'd make you mine tonight~>>~* If i was invisible~~wait..i already am*~

Legolas

ik weet er wel wat, ff w88
Leider der Bananen
Forum Admin / Eindredactie

Natalie

Ja, hoe lang geleden zei je dat? Snellerrrr :D
b]''¤(' x[¤ Natalie ¤]x ')¤''[/b]

cissiegirly

ehhh hoelang is bij jou ff w8ten lego?? (halfjaartje?? :? )
issie~>> ~*If i was invisible*~ I'd make you mine tonight~>>~* If i was invisible~~wait..i already am*~

Natalie

Ja! Kom op met je mop.. :D:D
b]''¤(' x[¤ Natalie ¤]x ')¤''[/b]

Legolas

Sorry, me moeder zei da'k moest kappen...
Leider der Bananen
Forum Admin / Eindredactie

Natalie

b]''¤(' x[¤ Natalie ¤]x ')¤''[/b]

Legolas

Een Belgische boer heeft een bord in het weiland staan. Koe te koop voor Euro 50.000,-. Ik zeg tegen hem die raak je nooit kwijt voor die prijs. Een paar dagen later loop ik langs dat weiland en weg bord. Ik loop naar hem toe en zeg hoe heb je dat geflikt. Een stomme Hollander wou hem ruilen tegen twee kikkers van Euro 25.000,-.

--

Drie mannen, een Duitser, een Nederlander en een Belg staan op het punt geëxecuteerd te worden. Ze worden alle drie naar het executieterrein gebracht, ineens gilt de Duitser: "Orkaan, orkaan!". De schutters laten zich snel op de grond vallen en de Duitser maakt dat hij weg komt. De Nederlander is aan de beurt, dat kan ik ook denkt hij; "Aardbeving, aardbeving!" en hij vlucht weg. De Belg staat nog steeds na te denken over wat hij zal zeggen als hij voor het vuurpeloton staat. Ineens weet 'ie het; "VUUR, VUUR..."

--

Waaraan kan je een Belgische spookrijder herkennen? Aan het witte laken over de auto.

--

Een Belg, een Duitser en een Nederlander praten over hun vrouw. Nederlander: "Ik vermoed dat mijn vrouw vreemd gaat met een timmerman; toen ik laatst thuis kwam vond ik een gereedschapskist onder het bed." Duitser: "Ik vermoed dat mijn vrouw vreemd gaat met de melkboer; toen ik laatst thuis kwam vond ik een melkflessenrekje onder het bed." Belg: "Ik vermoed ook dat mijn vrouw vreemd gaat, maar dan met een paard; toen ik laatst thuis kwam vond ik een jockey onder het bed!"

--

De zetels in het Belgische parlement moeten opnieuw worden gestoffeerd, omdat daar nog de "B" van Boudewijn op staat en de naam van België's nieuwe koning met een "A" begint. Kostprijs: 20 miljoen Franken. Als koning Albert deze begroting onder ogen krijgt, zegt hij: "Geef die twintig miljoen maar aan mij, ik teken voortaan wel met Bert!"

--

Twee Belgen lopen langs de Nederlandse grens en zijn op weg naar Antwerpen. Ze moeten nog een heel eind lopen. Als ze bij een busremise aankomen, zegt de ene Belg: "Als we nou een bus jatten, kunnen we naar Antwerp rijden." "Ja," zegt de andere Belg, "maar durf jij zo'n bus te jatten?" "Ikke wel," zegt de ene Belg weer: "als jij hier op de uitkijk blijft staan, dan ga ik die loods in." De Belg die buiten staat, hoort binnen een hoop gestommel en kabaal. En het duurt maar, en het duurt maar. Eindelijk, na anderhalf uur, komt die Belg met een bus naar buiten rijden. "Waar bleef je nou zo lang?" vraagt zijn maat. "Nondeju," zegt de Belg, "de bus naar Antwerp stond helemaal achterin."

--

Waarom hebben de Belgen binnenkort een nationale feestdag? Dan is het 100 jaar geleden dat ze "rechtop lopen" hebben ingevoerd.
Leider der Bananen
Forum Admin / Eindredactie

Legolas

Leider der Bananen
Forum Admin / Eindredactie

Natalie

b]''¤(' x[¤ Natalie ¤]x ')¤''[/b]

Legolas

Leider der Bananen
Forum Admin / Eindredactie

Natalie

b]''¤(' x[¤ Natalie ¤]x ')¤''[/b]