logo songteksten.net

De taal die op dit forum wordt gebruikt

Gestart door erik_zeeg, 17 juni 2005, 20:27:48

Vorige topic - Volgende topic

erik_zeeg

KaN ieMAnd Me veRTeLLuh wRom IedreEn van dIe IrrItanTuh HooftletTeRs gEbRUikt en BijNa GeEn EeN woOrd VouTlOos SgRijvt????

(vertaling: Kan iemand mij vertellen waarom iedereen van die irritante hoofdletters gebruikt en bijna geen een woord foutloos schrijft?)

Ik lees heb in de reacties bij de nieuwsberichten, op dit forum en zelfs in een groot deel van de songteksten. Ben ik de enige die daar zich aan ergert?

nosy josie

Hoi Erik,
Het is vrij kinderachtig, helemaal mee eens! Misschien om te verdoezelen dat ze niet kunnen spellen :?
Gewoon puberaal denk ik.....BeEtJuhH aFzeTtuH eN sChoPpuH tegen de maatschappij  8)7  |:(

erik_zeeg


FLuRRy FLaKe

ik vind het ook irritant als mensen Br33z4H taal gebruiken, maar ik denk dat ze er niks aan kunnen doen dat ze alles fout schrijven ^^
o... i ate his children!


flientje_pinwin

tjha sommige mense,,
mja ik doe het zelf ook :@
gaat bes wel automatish
maar ask op skooltje ben,
dan doek ut weer niet nsow,,
;)

flientje_pinwin


flientje_pinwin


Legolas

mja, er zit een verschil tussen:

Hallooow Oew issUt?

en:

HaLLoOoW OeW ISSuT??
Leider der Bananen
Forum Admin / Eindredactie

sjappie88

en welke is de 'negatieve' taal die op dit forum gebruikt wordt? :P
.][..I Don't Wanna Lose This Feelin' Please Don't Walk Away..][..

flientje_pinwin

alle niet lieve woordjes zijn negatief :P

Kayleigh666

Ik vind al die hoofdletters ook zwaar iritant! Als ik met vrienden op msn ben.......... ik kan het soms gewoon echt niet lezen. Ik zal wel een muts zijn. :) Ik iriteer me er i.i.g. ook aan. Waarom kan tegenwoordig niemand meer normaal iets opschrijven of typen? Ik vind het echt niet cool. Vergissen die mensen zich op school niet? Schrijven ze dan ineens wel foutloos?

Legolas

Te erge breezah taal, allcaps etc is niet toegestaan volgens het forum regelement :P
Leider der Bananen
Forum Admin / Eindredactie

flientje_pinwin

Ik vind het nog best wel meevallen hoor.. :P
Ik zie hier geen breezah of onleesbare dingens..

Legolas

Leider der Bananen
Forum Admin / Eindredactie