logo songteksten.net

De taal die op dit forum wordt gebruikt

Gestart door erik_zeeg, 17 juni 2005, 20:27:48

Vorige topic - Volgende topic

VliegendeAnanas

gHiihii =) Dat iiSz tOcChh leuKk jOhh?
Wat maaKtt heTt uiiTt dAt alleEnn iiCk het kan leSsuh.

Nee, seriously, kap er mee. Ten eerste zakt je IQ gelijk 10 punten wanneer je zo praat, ten tweede kom je ongelofelijk asociaa over, ten derde kan het merendeel het niet eens lezen, ten vierde krijgt ook het merendeel er koppijn van en ten vijfde .. het is gewoon vreselijk irritant.

AlSs jJe sOow nOdiiGg sOww wiiLt tYppenn, ga daNn maArr lKkrr naaRr een aNdeRr fOruuMm.
}:|

Jetje15

lol...mij maakt t niet uit, ik kan t wel lezen, maar vind t zo nutteloos! t typen kost je volgens mij nog veel meer moeite! :P
Jarig zijn is gezond. Uit onderzoek is gebleken dat mensen die vaker jarig zijn, langer leven!

maartj..

Naja ik snap niet dat jullie een topic van 1,5 jaar geleden zo omhoog schoppen..

Jetje15

Jarig zijn is gezond. Uit onderzoek is gebleken dat mensen die vaker jarig zijn, langer leven!

maartj..

Ja maar er is toch bijna niemand meer op 't forum die zo typt.. :mrgreen:

Iddjuh

Ik vind alleen niet het typen zwaar irritant, maar ook dat elk topic in spam eindigt.
Dan krijg je geen kans meer om te reageren, want niemand leest het toch. Daar erger ik me heel erg aan op het forum.

maartj..

*fluit onschuldig* :P
Dat spammen maakte dat het nog geen halfjaar geleden een heel hechte club was op het forum, maar iedereen is opeens weg. Echt, dat spammen was zó gezellig.. :D

Jetje15

hahahaha,... ik kan t me alleen maar voorstellen... :P O-)
Jarig zijn is gezond. Uit onderzoek is gebleken dat mensen die vaker jarig zijn, langer leven!

maartj..


Jetje15

waarom zijn ze weg dan? hebben ze zomaar een leven gekregen? :P
Jarig zijn is gezond. Uit onderzoek is gebleken dat mensen die vaker jarig zijn, langer leven!

maartj..

Ik weet het niet.. Van eentje ben ik dr msn kwijtgeraakt toen m'n eigen adres gehackt werd, een andere is nooit meer online bij mij, een andere heeft op haar eigen pc te sloom internet om op 't forum te komen en weer een andere weet ik niet.. Maar die postte sowieso bijna alleen maar bij artiesten en onzin. :P

Legolas

betekent wel dat de orde houden een makkelijkere taak wordt voor mij :) :P
Leider der Bananen
Forum Admin / Eindredactie

maartj..

Hoezo? :P Jij deed geen zak hoor. :P Je kwam misschien één keer in 3 maanden langsgefietst ofzo. :P

Legolas

#28
nej, ik kom wel regelmatig langs, maar ik post lang niet altijd wat :) :P
Leider der Bananen
Forum Admin / Eindredactie

maartj..

En je zei ook niet dat we ontopic moesten blijven. :P