logo songteksten.net
Hoofdmenu

Take That

Gestart door Kayleigh666, 25 november 2005, 17:50:52

Vorige topic - Volgende topic

Wie is de leukste Take That-er?

Robbie Williams
5 (83.3%)
Gary Barlow
0 (0%)
Jason Orange
0 (0%)
Mark Owen
0 (0%)
Ik vind ze alle 4 chickenshit!!!!
1 (16.7%)
Ze zijn alle 4 even lekker!
0 (0%)

Totaal aantal stemmen: 6

Stemmen gesloten: 25 november 2005, 17:50:52

Kayleigh666

De Britse jongensgroep Take That gaat begin volgend jaar weer op tournee door Engeland. De tournee zal zonder Robbie Williams zijn (snik, snik, snik).

Take That was in de jaren '90 bijzonder populair. Op 13 februari 1996 ging de groep uit elkaar nadat Robbie Williams de groep een jaar eerder had verlaten om aan een solo carriere te werken. Het is 13 februari 10 jaar geleden dat de groep uit elkaar ging. De heren krijgen 1,5 miljoen pond (2,2 miljoen euro) voor de optredens.

Een paar vraagjes:
* Waren jullie vroeger ook fan van Take That? Ik was namelijk heimelijk verliefd op the boys  :Y
* Hoe denken jullie over de 2,2 miljoen euro die ze ermee gaan verdienen?
* Kunnen jullie je nog herinneren dat ze uit elkaar gingen? Ik herinner het me namelijk als de dag van gisteren.

flientje_pinwin

ik kan me niks van take that herrinneren.. mja,, was ik ook nog best wel te jong voor.. :P
en van die leden,, mark owen is nu acteur dat weet ik.. :P en robbie.. die is sexii.. :Y
Dat ze d'r veel mee verdienen gaan vind ik onzin.. :{ zitten ze in schulden ofzo.. ?? en zal dit zonder rw wel mensen lokken ??

Kayleigh666

Zijn jullie soms allemaal te jong om je nog iets van Take That te herinneren?

jip_en_janneke

Nee hoor, ik niet! Ik ken: relight my fire, babe, a million lovesongs later. Voor de wat jongere forummers, download eens iets. Het klinkt best aardig voor een boybandje, soms wel wat zoetsappig.
By the way, ik ben nooit fan geweest.
ip_en_janneke_taal, verstaan we allemaal!!!

Kayleigh666

Geïnspireerd door de reünie van Take That, denkt nu ook Ronan Keating van de boyband Boyzone aan een comeback. Na het zien van een optreden van Take That eind vorige week kreeg Ronan het gevoel dat hij ook weer wel zoiets zou willen.

Boyzone stopte in 2000 nadat Ronan Keating de groep had verlaten voor zijn solo-carrière. Hij vertelde toen dat hij nooit meer terug zou komen. Blijkbaar denkt hij daar nu anders over.

Wat is dit? Die gasten ruiken dus alleen maar geld, hè! Waar is de passie voor de muziek gebleven?

maartj..

de vuile kloot, zo zijn ze allemaal, die "artiesten" van tegenwoordig!!

Just1Girl

eigenlijk wel.. Die nieuwe die 3 weken ergens op de radio te horen zijn.. Maar een paar oude die steeds weer met nieuwe nummer op de radio komen zijn nog niet zo slecht..
i] en leg me nu maar eens uit wat ik bedoel [/i]

maartj..

alles voor the money.. :N

Ra58

ik ken alleen rw dus ja
Metal up your ass!

maartj..


Ra58

en hij lijkt me een player
Metal up your ass!

maartj..

dat zou ik niet weten :P ikweet alleen dat hij wel een goeie stem heeft :P

Ra58

vind je? ik vind het meevallen
Metal up your ass!

maartj..

naja, het is wel een vaste stem die live ook wel goed is, ik vind alleen de nummers die hij ermee zingt niet zo'n succes :P

Ra58

dat kan het ook zijn :Y
Metal up your ass!