logo songteksten.net
Hoofdmenu

skiieen (H)

Gestart door flientje_pinwin, 1 september 2005, 09:34:08

Vorige topic - Volgende topic

Wintersport

laggen
1 (16.7%)
nooit gedaan
5 (83.3%)
gedaan maar niet leuk
0 (0%)

Totaal aantal stemmen: 6

Stemmen gesloten: 1 september 2005, 09:34:08

flientje_pinwin

hej mensen

hoe zit dat met jullie ooit wel eens geskied of gesnowboard?
ik zelf ski al ongeveer 10 jaar en ik heb vorig jaar voor het eerst gesnowboard 8) echt een aanrader.
net ingeschreven voor skivakantie van school voor het volgende jaar, dit jaar wel weer skiieen,, ben beetje blut O-)
mr hoe sit dat mt jullie ?

ksii  :*


[/img]

CherryKiss

skieen doe ik nooit van m'n leven weer, als kind elk jaar, en ging ik als een kleuter ook de zwarte piste's af, no problem. nu sla ik doodsangsten uit op dekinderpiste.
snowboarden daarintegen vind ik wel geweldig, dat vind ik ook leuk om te doen en elke kans ertoe grijp ik aan :D

flientje_pinwin

hoezo vind je dan nu ineens skieen eng ? :{
bij mij is toch uit ervarging gebleken dat snowboarden = blauwe plekken voor een week :) en skiien kan ik beter O-)

CherryKiss

geen idee. ik denk omdat ik het gevoel van totale controle over die latten en stokken wil hebben, en totale controle heb je daar niet over, ik vind dat je minder stabiel staat.
Snowboarden is op één bord, met beide voeten, je staat dus stevig, welk bultje ook in de weg is, in iedergeval heb ik het gévoel dat ik steviger sta :) en ja blauwe plekken voor een week horen erbij, net als onwijze bloeduitstortingen, verklootte knieen, gewrichten die helemaal naar de tering zijn en ijs achter je boardbroek. Geweldig :D

flientje_pinwin

dat ijs had ik vorig jaar ook :{ dat was kouhoud,
ik heb het juist andersom
ik heb bij skieen veel beter controle, snowboarden, echt leuk, maar bochten, :N lukt mij echt niet, kunnen 10 mensen het me uitleggen (wat dus ook gebeurde,, ) nog kan ik het niet, en bij skieen kan ik het wel... mischien ook wel omdat ik het al langer doe..

CherryKiss

denk idd omdat je dat langer doet, toen je begon kon je waarschijnlijk eerst ook alleen recht naar beneden ;)

ik kan beide wel, maar serieus, skieen, ik vind het dood en doodeng :X

flientje_pinwin

gelijk recht naar bnee.. :{ haha, nhe mogt ik willen.. ik heb gwoon elke skivkancii in les moeten zitten van men ma :{ trwijl k t wel kon enzo.. :(
mr dan 2 dagen les,, :Y en de rest gwoon Whiii de berg af :)

CherryKiss

verstandig :)
ik heb nooit van m'n leven les gehad, ja als kleuter op kinderski's. dit jaar neem ik board les, de basis heb ik mezelf aangeleerd, nu m'n technieken verbeteren, lage vorm van valangst nog iets minder maken en dan de zwarte piste's af, heerlijk :)

flientje_pinwin

zwarte pistes zijn egt zo relaxed _O_
ik heb vandaag gehoord, dat een groot deel van de vriendengroep dit jaar mee gaat skieen.. :Y zo beter :)

FLuRRy FLaKe

vorig jaar voor het eerst gesnowboard.
en ik vond et egt geweldig al val ik nog best veel ik kan et redelijk..
o... i ate his children!


flientje_pinwin

dus ? voor herhaling vatbaar?

FLuRRy FLaKe

zeker weten :P deze winter weer.
o... i ate his children!


flientje_pinwin


FLuRRy FLaKe

als er gaan zand doorheen zit  *)
o... i ate his children!


flientje_pinwin

dat heb ik vorig jaar geleerd
zwarte sneeuw, vermijden
gele sneeuw, ook maar niet doen
rode sneeuw, geen goede keus
groene sneeuw, als je graag kapot board wil,
zwarte sneeuw, als je graag vallen wil,,
heel nuttig,, :role:
ofterwijl, slechte piste,, maar in de oorspronkelijke locatie was lawinegevaar :L