logo songteksten.net

Jessica Simpsons gescheiden

Gestart door Kayleigh666, 25 november 2005, 17:31:41

Vorige topic - Volgende topic

follow

ik word wel niet beroemd :D

Ra58

ik wel :Y alleen dan niet zo :Y
Metal up your ass!

Kayleigh666

Nog meer Jessica Simpson nieuws:
DAT WILLEN JULLIE VAST WETEN!!! Tuurlijk!

8)7 Jessica jaloers op Ashlee :r

Jessica Simpson is jaloers op de nieuwe look van haar zusje Ashlee. Jessica is bang dat haar zusje de rol van sekssymbool op zich gaat nemen en dat de spotlights dan op haar worden gericht in plaats van op Jessica.

De zussenstrijd werd opgelaaid door Joe Simpson, de vader van de meiden. Hij noemde Jessica zijn mooie prinsesje en Ashlee de minder mooie, maar talentvollere dochter. Ashlee probeert dus van dat imago af te komen door zich nog sexier te kleden dan haar grote, mooie zus. Een familielid is ook niet echt te spreken over Ashlee's nieuwe uiterlijk: "She looks beautiful, but plastic... like a barbie."

Jessica heeft moeite met de plotselinge uiterlijke veranderingen van haar zusje en bekritiseert haar nieuwe kledingstijl. Ashlee droeg een uitdagende jurk naar een feestje, maar Jessica adviseerde haar om iets anders aan te doen omdat het 'te hoerig' was. Typisch geval van de pot verwijt de ketel...

follow


Ra58

Metal up your ass!

follow

ik zocht iets boeiends in t verhaal :P

Ra58

Metal up your ass!

maartj..

baaaah follow meid, ik ben jaloers, ik wil ook haarverf.. :'(

Ra58

Metal up your ass!

follow


maartj..

nee eerst knippen :Y anders komen mn vrienden de schok niet te boven ;)

follow

puh dat is t probleem van je vrienden :P die wennen er maar aan ;)

maartj..

ja maar ik hou van ze ;) en ik heb helaas doodnormale vrienden die iemand al extreem vinden als ie maar in een dickiesbroek loopt ofzo :?

Ra58

Metal up your ass!

maartj..

die overleven geen zwart haar :P en ik weet niet of het wel zou staan btw, en ik vind soms blond ook wel wat hebben.. eerst met carnaval maar eens proberen met uitwasbaar spul :Y