logo songteksten.net

Destiny's child BEYONCE

Gestart door saramisiga2, 23 oktober 2004, 21:13:06

Vorige topic - Volgende topic

saramisiga2

Ik heb vandaag op deze site iets gelezen over Beyoncé. Er stond dat ze niet wil dat haar kinderen beroemd worden. Ik was geschokt toen ik de reacties hierop las. }:|  Er werden dingen gezegd die zo ongelofelijk naïef waren. Ik vind dat in jullie in plaats van kritiek te geven op haar, misschien eens moeten zwijgen. :(  Jullie kunnen in geen 100 jaar weten wat zij allemaal heeft meegemaakt. Jullie hebben niet vanaf je 10 jaar elke dag moet werken om zo beroemd te worden zoals zij nu is. Ik vind dat ze alle respect en meer verdiend. Maar iedereen heeft blijkbaar altijd commentaar op haar. Als zij niet wil dat haar kinderen door die jaren van moeilijkheden moeten gaan, dan denk ik dat ze wel weet waarover ze spreekt, ze heeft het zelf meegemaakt, en dan kan ik begrijpen dat ze haar kinderen daartegen wil beschermen. Ze wil dus wel het beste voor haar kinderen.  :mrgreen: Want als ik 1 voorbeeld kan geven van een echt kindersterretje dan zou ik zeggen: Michael Jackson. :+  En die heeft toch ook enkele trauma's opgelopen door die jaren van achtervolging door de paparazzi. Ik kan enkel concluderen dat ze groot gelijk heeft!! ;) !!  oh ja, en hun nieuwe single is echt goed!!!!

wunniieJ

Citaat van: "saramisiga2"Ik heb vandaag op deze site iets gelezen over Beyoncé. Er stond dat ze niet wil dat haar kinderen beroemd worden. Ik was geschokt toen ik de reacties hierop las. }:|  Er werden dingen gezegd die zo ongelofelijk naïef waren. Ik vind dat in jullie in plaats van kritiek te geven op haar, misschien eens moeten zwijgen. :(  Jullie kunnen in geen 100 jaar weten wat zij allemaal heeft meegemaakt. Jullie hebben niet vanaf je 10 jaar elke dag moet werken om zo beroemd te worden zoals zij nu is. Ik vind dat ze alle respect en meer verdiend. Maar iedereen heeft blijkbaar altijd commentaar op haar. Als zij niet wil dat haar kinderen door die jaren van moeilijkheden moeten gaan, dan denk ik dat ze wel weet waarover ze spreekt, ze heeft het zelf meegemaakt, en dan kan ik begrijpen dat ze haar kinderen daartegen wil beschermen. Ze wil dus wel het beste voor haar kinderen.  :mrgreen: Want als ik 1 voorbeeld kan geven van een echt kindersterretje dan zou ik zeggen: Michael Jackson. :+  En die heeft toch ook enkele trauma's opgelopen door die jaren van achtervolging door de paparazzi. Ik kan enkel concluderen dat ze groot gelijk heeft!! ;) !!  oh ja, en hun nieuwe single is echt goed!!!!



Hahaha tis maar een Nieuws..!
We kunnen er verder niks aan doen dus.. ?

Legolas

Je hebt gelijk... goort gelijk...
Leider der Bananen
Forum Admin / Eindredactie

wunniieJ

Citaat van: "Legolas"Je hebt gelijk... goort gelijk...

wie saramisiga2 of ik :) ?

wunniieJ

als ik het ben .. dan kan je de topic sluiten :)

Legolas

nee het is gewoon een zwaar leven en ze mag het toch zelf weten...
Leider der Bananen
Forum Admin / Eindredactie

wunniieJ

Citaat van: "Legolas"nee het is gewoon een zwaar leven en ze mag het toch zelf weten...

wtf legolas ik wil antwoord ?

Legolas

em, nu snap ik het niet meer...

(argh, waar is kris10 als je een blonde opmerking nodig hebt :P)
Leider der Bananen
Forum Admin / Eindredactie

wunniieJ

Citaat van: "Legolas"em, nu snap ik het niet meer...

(argh, waar is kris10 als je een blonde opmerking nodig hebt :P)

xu is o0k nii me..A op msn :(
mayB..druk @ scho0l :(

Natalie

En iededereen mag tóch zn mening geven..

HEERLIJK die wet  :Y
b]''¤(' x[¤ Natalie ¤]x ')¤''[/b]

wunniieJ

Citaat van: "Natalie"En iededereen mag tóch zn mening geven..

HEERLIJK die wet  :Y

Ja das waar :) maar de wet suXx o0ak wel  }:|

Natalie

Nee, die wet zuigt niet.. De mensen die, die wet naleven zuigen..
Die wet zegt; "iedereen mag zijn mening uiten" (andere woorden dan) <-- noemen wij, vrijheids van meninguiting...

Mensen doen dat, en worden of doodgeschoten/gestoken etc of afgekat..
WTF ? Die wet staat vrij voor uiting van meningen..
Iedereen zn recht, ieder zn plicht  ;)
b]''¤(' x[¤ Natalie ¤]x ')¤''[/b]

wunniieJ


veerleke22

@ saramisiga2

Je hebt helemaal gelijk, ik bewonder Beyoncé,
ze heeft (voor zover ik weet) geen dikke nek
(zoals andere sterren wel hebben), ze kan goed zingen
en ze is een mooie meid, ze word nu beloont voor
haar vroegere en nog altijd harde werken!

=> nu heb je een positieve commentaar
greetz  ;)
eart of a soldier with a brain to teach a whole nation
Remember the legends

FLuRRy FLaKe

all i can say is:
SHE'S HOTTT!!!
o... i ate his children!