logo songteksten.net
Hoofdmenu

Intergratie...

Gestart door Natalie, 26 januari 2004, 20:51:33

Vorige topic - Volgende topic

maartj..

ach als jy maar niet voor ajax bent ;)

maartj..

oke dan is het goed :Y

voor wie dan? :mrgreen:

maartj..

hmm leuk geprobeerd ;)
helaas, niet echt n dijekletser :P

maartj..


Brainwashed

Goed gelukt vind ik het bij lange na niet.  Er zijn Islamitische scholen, waar ze géen Nederlands leren maar alleen maar Arabisch, er zijn in de winkelstraat meer YUYICLCYMEZ (Ja, want zo'n naam hebben ze bijna altijd) -markets, dr is wél een Halal-slagerij, maar geen hollandse slagerij. (Ookal ben ik vegetarier, het doet me toch wel wat). Er word Arabisch gesproken op scholen, sportclubs, winkels.. Een gedeelte kan niet eens een paar woordjes goed Nederlands praten. Maar een hele goeie vriend van mij is Marrokaans, hij heeft een woordeschat waar je U tegen mag zeggen, praat thuis nederlands met z'n ouders en ook buiten huis, z'n ouders praten goed nederlands enzo. Dus het is niet helemaal mislukt.
a world designed by the men in grey who decide how we live and breathe..

maartj..

das dan toch fijn :) maar het is opzich wel jammer dat het maar een beetje gelukt is, maar alle beetjes helpen 8-)

Jetje15

qua integratie.. ik denk dat maar 1 paspoort en dus maar 1 nationaliteit hebben een mooi middel is om mensen te dwingen te integreren.. zo kun je ook makkelijker de economische van de oorlogsvluchtelingen scheiden..
Jarig zijn is gezond. Uit onderzoek is gebleken dat mensen die vaker jarig zijn, langer leven!

maartj..

Uhu. En die integratiecursus slaat ook nergens op. Ik heb 'r laatst een op internet gedaan, ik had een 4,8.
Dikke bullshit, integreren vind ik op de eerste plaats dat je de taal kunt spreken.

maartj..


Jetje15

PFFF....5,1!! ze kunnen de pot op :P
Jarig zijn is gezond. Uit onderzoek is gebleken dat mensen die vaker jarig zijn, langer leven!

maartj..

Nou dan ben je wel geslaagd he. :P Je moest minstens een 5 halen om te slagen. Ik ben gezakt! :mrgreen: Echt dikke bullshit, die vragen!

Jetje15

vind ik wle ja..alsof je, als je niet een felicitatiekaartje in de brievenbus doet van een buurvrouw ergens in de straat die net een kind eruit heeft gepoept, niet een goede nederlander bent...fuck off joh!
Jarig zijn is gezond. Uit onderzoek is gebleken dat mensen die vaker jarig zijn, langer leven!

maartj..

Een kind eruit gepoept. :P Haha!
Dat ligt net aan de buren-relatie die je met zo'n mens hebt. Als je supergoeie vrienden bent ga je meteen op bezoek, anders douw je een kaartje in de bus.. Dat kunnen zij niet bepalen, wat Nederlander zijnde het beste is.

maartj..

Schamen? :{ Waarom dat?

maartj..

Door SOMMIGEN ja. Natuurljk zie je alleen de rotte appels, da's heel gewoon, maar er zijn ook een hoop mensen die er goed mee omgaan.