logo songteksten.net
Hoofdmenu

Intergratie...

Gestart door Natalie, 26 januari 2004, 20:51:33

Vorige topic - Volgende topic

maartj..

Nee natuurlijk niet, dan heet het opeens persoonlijke voorkeur :P Maar mensen zijn gewoon het best geintegreerd als ze een aantal generaties lang in dezelfde cultuur leven.. Maar mensen maken het zichzelf zo moeilijk.

Buffy16

zou de wereld er niet beter uitzien zonder religie? (wil hiermee echt niemand beledigen..maar er is zoveel oorlog hierom, terwijl er niks van bewezen is)

Buffy16

Ok sta ik er niet alleen voor. Is misschien een goede stelling voor een nieuw topic?

maartj..

Ik ben het er ook mee eens. Maar toch, religie is niet de oorzaak van ál "het kwaad". :)

Buffy16

Hahaha nee dat zeker niet, zijn juist de mensen die de religie volgen, die andere mensen hun religie op willen dringen. Daarom zou het misschien beter zijn als het er niet was, zou er iig veel minder oorlog zijn....

maartj..

Ken je die film, Jesus Camp?
http://www.youtube.com/watch?v=6RNfL6IVWCE
Dat is echt ziekelijk.

Buffy16

Hmz.....deze kende ik dus niet....idd ziekelijk.....

maartj..

Ik wil hem echt graag zien. :Y

Buffy16

Ja lijkt me ook wel mooi ja, die andere heb ik ook een stuk van gezien...passion of the christ, die was ook best heftig....

maartj..

Passion of the Christ? Die vond ik niet zo heftig.. Ik bedoel, heel vervelend voor die kerel allemaal, maar hij is heus niet de enige die zo gemarteld werd.

Buffy16

Haha nee das waar maar bedoel dat het best heftig was hoe ze het in beeld hadden gebracht enzo. Ik vind de Da Vinci Code nog steeds een geweldige film omdat dat het hele christendom gewoon omlegt, hehe....

maartj..

Uhu! En eíndelijk eens een film waarbij het echt nuttig is om het boek gelezen te hebben, en waarbij de film niet eens zoveel slechter is als het boek. :D

Buffy16

Haha ja dat was zeker zo, al vond ik de film wel een beetje moeilijk te begrijpen toen ik het boek nog niet gelezen had...maar dat is met meer films...hebben jullie het trouwens gelezen van die pedo die is geweigerd op de hoge school in Leiden?

maartj..

Ik weet het niet. Je kan toch ook niet opeens homo's geen baan laten nemen ergens omdat hij dan met andere mannen in contact komt?
Een pedofiel komt toch hoe dan ook met kinderen in contact, of moet je een pedofiel dan maar isoleren?

Buffy16

Ja maar iemand die homo is, en die seks heeft met andere mannen die dat vrijwillig doen, vind ik het anders dan een pedofiel die het met een kind wil doen.....zo vind ik het wel de kat op het spek binden....