logo songteksten.net
Hoofdmenu

Intergratie...

Gestart door Natalie, 26 januari 2004, 20:51:33

Vorige topic - Volgende topic

maartj..

Weet je ook wát die veranderingen dan precies zouden worden? :)

Buffy16

Ja wat ie in zn partijplan heeft lijkt me....ben het ook niet met alles eens, maar de meeste punten toch wel. Hij heeft ook een heel stuk over de aanpak van dierenmishandeling en dat vind ik ook goed

maartj..

Hmja ik ben niet zo bekend met de plannen van de heer Wilders ;) En ik vind dat mensen veeel teveel zeuren over dierenmishandeling, en de dierenbescherming is al helemaal een stelletje zemelende heilige bonen! Afgezien van sommige beesten in de bio-industrie hebben beesten het hier niet zo kwaad.

Buffy16

Nee maar de meeste organisaties kijken wel verder dan nederland, en dat vind ik best goed...geef daar eerder wat aan dan aan de hartstichting of het kankerfonds....

maartj..

Ik geef liever aan Greenpeace dan aan die k.utdierenbescherming. En ik geef ook liever aan het kankerfonds, maar dat komt omdat mijn oom verdomme net iets te ver stadium van kanker had om mee te kunnen doen aan een medicijn-test-iets en dus doodging. En kanker zit in m'n familie, dus hail 't kankerfonds. 0_o

Buffy16

Het spijt me, dat wist ik niet. Heb alleen op nu.nl gelezen dat het kankerfonds al jaren miljoenen belegt in de takabksindustrie....het vertrouwen was toen weg...en greenpeae steunen wij wel ja, die nemen alles in 1 keer mee

maartj..

Maakt niet uit joh :P Zoiets zullen andere mensen wel hebben met wat hun bindt met de dierenbescherming ofzo.

In Greenpeace heb ik wel meer vertrouwen dan de dierenbescherming, gewoon omdat ze altijd van die lekker onveilige acties voeren met gevaar voor eigen leven, dat vind ik echt super.

Buffy16

Ja dat moet je ook maar durven....maar die staan ook voor alles, dieren planten enzovoorts...als je greenpeace steunt ben je eigenlijk al in 1 keer klaar met je bijdrage aan de planeet  ^O^

Buffy16

Hahaha ja daar heb je ook weer gelijk in......

Buffy16

Nee maar wel 10 euro doneren en zelf aan het probleem meehelpen is ook niet echt goed haha...wat ik me afvraag, de ns wordt nu zo gepromoot en om de auto maar te laten staan, maar helpen al die treinen en bussen niet mee aan het probleem?

Buffy16

Ja das wel waar...ik weet ook niet hoe het zit met treinen, hoeveel uitlaatgassen (of hoe dat heet bij treinen) die uitstoten enzo...maar zoveel bussen op de weg lijkt me dan weer niet goed

Buffy16

 :@ hmz oh ja.....
en van de bussen is waar, maar kan me niet voorstellen dat mensen in deze tijd de auto kunnen missen

Buffy16

Ja das waar, dat wordt ook al wel gedaan, maar volgens mij niet veel?

Buffy16

Maar nee de heren van de 2de kamer vergaderen liever totdat ze groen zien....ook daadwerkelijk iets doen gaat net iets te ver

Buffy16

En goed ook, das nog het ergste....