logo songteksten.net

kan der mij iemand iets meer zegge??

Gestart door woepsidoepsie, 13 augustus 2005, 08:31:41

Vorige topic - Volgende topic

woepsidoepsie

ne goeien dag allemaal zne, ik zit me een klein probleemke, ik heb een liedje in mijne kop zitte, en ik zou er graag de tekst van hebben zodat ik het kan zingen.... ma ik kan gewoon niet op de titel en de artiest komen,...    er zitten zo allemaal flarden in mijn hoofd,... kzal et is zegge e,...:)

=> het is gezongen door een meisjesstem, het eerste stuk is niet echt gezongen, het is meer gepraat, nen hoop tekst achter elkaar, (en afgewisseld met achtergrondstemmen die mmm zingen)een voorbeeld, ale da komt derin:

I need to know what I (did of do) wrong,.......
    het is een vrij lang "babbel"-stuk, en daarachter begint ze te zingen, voorbeeld:
I go wroooong, wrooong, wrooong,...

en lying in my bed komt der ook erges in.....

en dan komt der een soort hoogtepunt in het lieke, waar ze echt hoog en luid zingt, het schoonste stuk...

Ja sry mense, me die stukke tekst alleen zijde ni veel, ma nekeer da ge et op et juiste ritme enzo kunt zinge zulde wel begrijpe over welk da ik et heb, het is echt een bekend stuk, niet te ver zoeke, et is veel op radio enzo geweest een paar jaar terug...

bedankt opt voorrand allemaal... , kus, sarah

Ra58

Metal up your ass!

4hout

als u zo vriendelijk wil zijn en het in het nedelands wil tiepen.. (of in het jeroens.. (zodat ik het nog beter begrijp)). dan considder ik te reageren.. hehe
Darkness descends.. everyone dies!

Ra58

oh My god!

je maakt een fout!

het is Typen !


;)
Metal up your ass!

lovefbb