logo songteksten.net

Wie heeft de vertaling van Eminem's-Ass Like That

Gestart door jaleesa12, 12 augustus 2005, 17:30:06

Vorige topic - Volgende topic

jaleesa12

Wie heeft voor mij de vertaling van Ass Like That van Eminem?

Bvd!!  _O_

flientje_pinwin

toeval ;) ik ben um net aan het vertalen :P
gewoon via internet hoor,, maar het lijkt wel *)

De manier u schudt het ik afschuint gelooft het I aint nooit gezien een ezel als dat de manier u het u maakt mijn pipi plassen gaat DA beweegt dat het doen doet doend het doen Ik geloof het niet Zijn bijna te goed om ware I aint te zijn nooit gezien een ezel als dat de manier u het u maakt mijn pipi plassen gaat DA beweegt dat het doen doet doend het doen De manier zij shes als een buikdanser zij shakin haar ezel aan DA nieuwe Nelly jam beweegt die ik someones bij de deur heb gedacht maar ik denk geen Im een antwoordpolitie die vorst DA zegt doend het doen doend het doen Wat bedoelt u vorst? Gelieve Im een menselijk wezen te hebben ik behoeften Im niet die niet tot Im het beëindigde plassen worden gedaan ik resisiting geen arrestatie ik akkoord ga M. ambtenaar im reeds op mijn knieën die ik zijn onmogelijk voor me behandelt me niet ter plaatse verder als een moordenaar heb afgeschuind krijgt die ik enkel van heb gehouden om te plassen, plassen pipi ik ja R&B maak ik liederen zing het ringy chong een het ching het ching chong chong chee Psych I grap I grap I jong geitje I jong geitje gaat als ik droevige im gelieve gelieve te vergeven voor ik ben Triomf de marionettenhond beledig ik een zuivere marionet ben ik met om het even wat kan weggaan ik zeg en u van het zult houden De manier u schudt het ik afschuint gelooft het I aint nooit gezien een ezel als dat de manier u het u maakt mijn pipi plassen gaat DA beweegt dat het doen doet doend het doen Jessica Simpson kijkt oh die zo Inkeping, I verleidt aint ooit gezien een ezel als dat telkens als ik zie dat op MTV mijn pipi toont plas gaat DA dat het doen doet doend het doen Mary Kate en Ashley waren zo gezond nu daar die oudere daar aanvang wordt om bum bums te kweken ik naar movies ga en met mijn popcornpolitie die vorst DA zegt doend het doen doend het doen ga zitten Wat bedoelt u vorst? Geez, werd ik enkel mijn zetels ik kaartje heb eruit zien, zette ik mijn ritssluiting weg zipped me niet uit dit movie gelieve te verwijderen theater gelieve ik zelfs te worden om de douche geen scène van Mary te zien Kates die ik wilde om obsceen zijn of geen grote grote scène maken en me niet als im pipi-Wee Herman behandel dit movie PG en van M. Officer I de vraag is om mijn procureur te zien die ik eenvoudig pleidooi onschuldige cop een pleidooi en vrij Vrij ja vrij recht terug op de straten zal zijn Wat u mijn advocaten met Michael bedoelt hij te bezig is? Ik ben Triomf, heeft Spears Britney schouders zoals een mens en ik kan dat zeggen en u zult cuz theres een marionet op mijn hand lachen De manier u schudt het ik afschuint gelooft het I aint nooit gezien een ezel als dat de manier u het u maakt mijn pipi plassen gaat DA beweegt dat het doen doet doend het doen Hillary Duff is helemaal geen oude genoeg zo I aint nooit gezien een uiteinde als dat misschien ziek zeg volgend jaar ezel en zij zal mijn pipi maken plassen gaat DA dat het doen doet doend het doen De manier die zij zich zij heeft bewogen danst als gaat gaat in die video die zij weggaat uw heeft gezongen (pozo?) Ik wens nieuwe boyfriend hallo mijn naam jojopolitie die vorst DA zegt doend het doen doend het doen is Wat bedoelt u vorst? Mijn computers zullen worden gegrepen en mijn sleutels tot mijn boerderij ik enkel tot koekjes M. Officer lookie maakte whiff hiervan nemen ik maken hier het sap van Jesus een slokje van dit niemand nemen is veilig van geen me niet zelfs me ik weten zelfs niet of kan ik zeggen het woord pipi plast op de radio plast, maar ik denk ik Janet ben deed dat Brest, ik denk ik enkel zag een tit Psych I grap I grap I jong geitje I jong geitje dat ik niet mijn grap ik moet snel vluchten krijgt aan de bijl denk werkt iedereen ik ben geen Triomf weggaat, ben ik Arnold wegga! De manier u schudt het ik afschuint gelooft het I aint nooit gezien een ezel als dat de manier u het u maakt mijn pipi plassen gaat DA beweegt dat het doen doet doend het doen Zo te plassen Gwen Stephanie u pipi op me gelieve I aint nooit gezien een ezel zoals dat Cuz de manier u het u maakt mijn pipi plassen gaat DA beweegt dat het doen doet doend het doen

..