logo songteksten.net
Hoofdmenu

te rustig

Gestart door jip_en_janneke, 6 februari 2006, 15:01:44

Vorige topic - Volgende topic

Ra58

Metal up your ass!

maartj..

maar ze hebben opeens wel een grote bek.. nu durven ze zelfs mensen uut hogere klassen uit te schelden :N domme kindjes ;)

Ra58

ja da klopt ja ;)
en om nou tege zon kindje boos te worden is ook weer zoiets..
Metal up your ass!

maartj..

ja, dat is zielig :9
by ons worden ze meestal uitgelachen achter hun rug als ze dat doen, maar dat merken ze dan niet

Ra58

naja gewoon met rust late die kindjes ;)
Metal up your ass!

maartj..

cker :9




*behalve als er toevallig een lieverd bijzit die net zo oud of ouder is dan ik ;) *

Ra58

Metal up your ass!

flientje_pinwin

Bruggers ? _O_ Kan je lekker je agressie in kwijt..  })
Evil ikke.. :P
Ik irriteer me zo zwaar aan hen.. :{ Niet normaal..
Als ik op de wc ben, en zij daar in een kudde aankomen, terwijl niemand hoeft,, en maar praten over van die domme voor de hand liggende dingen.. *Zucht*

Sorry voor iedereen die ik nu beledig.. O-) Maar ik kan ze gewoon niet uitstaan!!

Ra58

naja je doet ze tog niets  :{
Metal up your ass!

maartj..

Ik heb niet tegelijk pauze met de bruggertjes, dus ik heb er alleen 's morgens en 's middags last van :9 Is wel lekker hoor ;)

flientje_pinwin

Citaat van: "Ra58"naja je doet ze tog niets  :{
Nou, kijk, als jij zwaar naar de wc moet, maar daar een kudde van die blaagen hun make-up doos staan te plunderen en staan te praten over jongens "Ja okej, hij heeft een vriendin, maar hij keek naar me!!!" (stel je voor, :{ een jongen kijkt neer je }:| ) "ik weet dat we verkering hebben, maar toch, hij keek op de verkeerde manier naar me  : :? (is daar een manier voor dan?  |:( ) terwijl je blaas alleen maar ontploft,,
houden ze een beetje het toilet vol.. (kleine toiletten op school) en dan gaat de bel, rennen ze met z'n allen naar de deur..  8)7 ,, Moesten vast naar een of andere jongen om te kijken hoe hij keek  :')
Oeh,, ik kan ze gewoon NIET uitstaan..  :N

maartj..

Maar die mensen he,, ik heb vorig jaar NOOIT met een mascara of wat dan ook op de plee gestaan, alleen ff vlak voor de schoolfoto´s gekeken of het wel een beetje eruit zag omdat je toch het hele jaar met die foto op je pasje staat :9

Maar ze praten zo overdreven, alsof ze in een soap leven ofzo en al superveel levenservaring hebben..

Just1Girl

En in de pauze teroriseren ze een hoek van de aula, en de hele hoek blijft leeg (tot mijn leeghoofdige vrienden er gaan zitten)
En dan zijn we na de pauze allemaal doof :Y
i] en leg me nu maar eens uit wat ik bedoel [/i]

flientje_pinwin

elke keer dat ze bij mij langskomen na dat incident heb ik zwaar de behoefte om de muur of stoelen te schoppen.. wat ik dan ook doe.. :9

Ra58

t zijn gewoon dwerge hiero
Metal up your ass!