logo songteksten.net

Anaal, doen we allemaal

Gestart door jip_en_janneke, 6 februari 2006, 15:08:26

Vorige topic - Volgende topic

jip_en_janneke

Ik hoor steeds vaker om me heen dat mensen aan anale sex doen (gewoon hetero's). Ik vind dat niet normaal. Daar ben je toch niet op gebouwd, da's toch nie natuurlijk? Wie doet hier wel aan? Of.... wat vind je ervan? Ik vind het smerig! Heb het nooit gedaan, maar het lijkt me niks.
ip_en_janneke_taal, verstaan we allemaal!!!

Kayleigh666

Lekkere topic, ahum! Nou, zelf vind ik het ook niets. Maar iedereen moet lekker zelf doen wat ie leuk vind. Ik oordeel niet.

flientje_pinwin

geweldige naam voor het topic.. :Y
ik heb het niet gedaan, en was het ook niet echt van plan,,
het lijkt me heel vies, en ook nog eens pijnlijk.. dus voor mij niet.. :N

CherryKiss

om nou te zeggen dat je er niet op gebouwd vind, dat vind ik een beetje gek. een mens doet zoveel dingen waar hij of zij neit op gebouwd is. :)

maar verder, needankje, het lijkt me niets. Het lijkt me pijnlijk, onopwindend, en ook nog eens onprettig en nee, jakkie. Misschien is het heus een keer het proberen waard, en als mijn vriend het zou willen zou ik erover nadenken, maar nog denk ik dat ik hem dat plezier dan niet zou willen doen :X

Kayleigh666

Citaat van: "CherryKiss"needankje, het lijkt me niets. Het lijkt me pijnlijk, onopwindend, en ook nog eens onprettig en nee, jakkie. Misschien is het heus een keer het proberen waard, en als mijn vriend het zou willen zou ik erover nadenken, maar nog denk ik dat ik hem dat plezier dan niet zou willen doen :X
Dat zou ik dus echt never nooit niet voor mijn vriend doen. Als ik iets niet wil, dan doe ik het niet. Punt uit. Kan hij zeuren wat hij wil, maar dat heeft hij te accepteren. Logisch toch?

CherryKiss

Och, als het iets is dat mijn vriend erg graag wil proberen wil ik er op z'n minst over nadenken. Ik verwacht ook dat hij op zijn minst over iets nadenkt als ik iets wil :)

Kayleigh666

Ik heb vannacht over dit onderwerp gedroomd!!!!!!!!!!!! Jakkes.....
Conclusie: niet te veel gekke topics op deze site lezen. Je zou er een nachtmerrie van krijgen ;)

Kayleigh666

Ach ja, ben waarschijnlijk ook een vreemd geval.......

othalia

het is een uitgang geen ingang

jip_en_janneke

Hahahaha!!!!!!!! Ja, daar heb je gelijk in!
ip_en_janneke_taal, verstaan we allemaal!!!

darkengeltje

volgens mij doet da heel veel pijn   volgens me collega in elk geval wel ze kon bijna nie normaal zitten 2 dagen    
en ik wil het niet eens wete hoe t voelt  lijkt me niets

flientje_pinwin

kom je op school..
leraar: waarom ga je niet zitten?
jij: Tja, Anaal, We doen het toch allemaal.. :P

Melipark

je vagina is toch ook een uitgang want daar kan ook iets uitkomen dus dat maakt niets uit, nu niet denken dat ik het doe want ik ben daar ook niet voor maar ik vind dat mensen die het wel doen daar zelf een beslissing voor genomen hebben omdat ze het lekker vinden dus dat is hun keus!
Citaat van: "othalia"het is een uitgang geen ingang

Melipark

dit is grappig ze !!!! goed gevonden !!!
Citaat van: "flientje_pinwin"kom je op school..
leraar: waarom ga je niet zitten?
jij: Tja, Anaal, We doen het toch allemaal.. :P

!!!*Lara

no thnQ voor mij geen anale sex !
eerlijk gezegt lijkt het me pijnlijk ook  :?

X Ciao
___________________

** Da Lady WaS Here..''!