logo songteksten.net

hoe krijg ik me moeder om ?

Gestart door flientje_pinwin, 15 juni 2005, 13:53:34

Vorige topic - Volgende topic

flientje_pinwin

hoihoi

in de vriendegroep is het plan, om dit jaar met alle vriende te gaan kampere op een jongerecamping, maar ik krijg me moeder maar niet zover dat ik er heen mag.. :S iemand nog tips voor mij ?? O-)
:W :W :W


sjappie88

doe braaf en laat zien hoe verstandig je wel niet bent :P en een beetje slijmen :P beetje helpen in het huishouden nsow:P
.][..I Don't Wanna Lose This Feelin' Please Don't Walk Away..][..

CherryKiss

hoe oud ben je?
als je jonger dan 16 bent vind ik het namelijk terecht, je weet zelf ook wat er op jongerencampings gebeurt en als je nog jong bent begrijp ik donders goed dat je moedre het liever niet heeft! ;)

Anders zit er niets op dan gewoon rustig overleggen en vertellen wa tje van plan bent te doen (dit verhaal mag heus mooier zijn dan de waarheid ;) ) en als het echt niet lukt, volgend jaar beter!

flientje_pinwin

hm ben 15.. maar ik mag van me moeder wel uitgaan enzo..
dus snap nie wrom dit nie mag... normaal magk bes veel.. :s

en helpe in het huishoude doek normaal ook al O-)

CherryKiss

Citaat van: "flientje_pinwin"hm ben 15.. maar ik mag van me moeder wel uitgaan enzo..
dus snap nie wrom dit nie mag... normaal magk bes veel.. :s

en helpe in het huishoude doek normaal ook al O-)
Tussen uitgaan en op vakantie gaan zit wel een verschil, denk je niet ? ;)
Bij uitgaan heb je veel meer verantwoordeljikheden, en daarnaast wordt er van mensen onder de 16 verwacht dat ze onder begeleiding zijn meestal :) ik weetniet, maar ik moet dnek ik toch met je moeder meegaan, wacht nog een jaartje :) Maargoed, nou moet ik ook wel eerlijk zeggen dat ik hier geen ervaring mee heb, ben op het moment 16 en ga in de zomer met 't vliegtuig 2 weken naar Italie met een vriendin, zonder dat m'n mama ook maar even moeilijk deed erover. Komt misschien ook omdat die ouders langskomen ;)

flientje_pinwin

mja ik ga niet ver weg, is nieteens een half uur weg van hier :S
en ik voel me zo zwaar kut, iedreen mag, en ik ben een van de oudste. :S
mis ik WEER alles

CherryKiss

je zou ook gewoon een dagje of 2 dagen en een nacht kunnen gaan misschien, wellicht vind je moeder dat wel goed :)

flientje_pinwin

JEA me moeder vind het gewoon GOED.. !!! alle dagen...
Ze heeft met de moeder van een vriendin gepraat. en die mocht allemaal, en die heeft dur overgehaald (H)
BLIJ

sjappie88

ohh stoer!! *) met je vrienden op vakantie is echt 10 keer leuker dan met je gezinnetje..*-)
.][..I Don't Wanna Lose This Feelin' Please Don't Walk Away..][..

wunniieJ


Darth Paul

Handgun op haar slaap werkt meestal prima...
Maarja dat is nie echt aardig  ;)

Ra58

naja op een gegeven moment is het tog ieder voor zich
Metal up your ass!