logo songteksten.net

Mensen die fout over je denken

Gestart door maartj.., 8 maart 2006, 20:33:24

Vorige topic - Volgende topic

flientje_pinwin

das wel balen..
Zal ik mijn ingewikkelde vriendenkwestie eens uitleggen.. :P
nha, duurt te lang,,
laten we het d'r op houden dat ik 3 vriendengroepen heb,, en nog een aantal indivuduele personen waarmee ik het goed vinden kan.. :P

maartj..

Dat is toch vervelend of niet? Of kunnen die groepen het goed met elkar vinden? Ik heb dat ook wel, maar die mensen zijn niet echt elkaars beste vrienden dus ik zit er altijd tussenin te switchen enzo 8)7

flientje_pinwin

juist niet,, anders was het wel een grote groep..
Groep 1 ga ik weinig om op school, maar zie ik elk weekend tijdens uitgaan. zitten op 2 verschillende scholen
Groep 2 zijn schoolvriendinnen, 1 daarvan begrijpt mij echt *wonder*
Groep 3 Zijn uitgaans vrienden,, vooral jongens,, die met een vast kluppie uitgaan, en als ik hen tegenkom tijdens uitgaan, ga ik meestal ff met hun drinken en dansen.. op school wisselen we schoolwerk uit.. ;) Handig jo.. :P

En groep 1 kan het niet uitstaan dat ik ze op school volgens hen negeer (ik houd geen pauze met hen)
Groep 2 vind het associaal als ik in het weekend niet ff langs wil komen,, (komt volgens hen door groep 1)
en groep 3 vind dat ik meer met hen op school moet omgaan, omdat ze me zo lief vinden.. en ze vinden ook dat ik meteen met hen naar disco fietsen moet,, niet eerst met anderen en dan bij hun komen staan..

maartj..

nou zeg ;) dat ligt best wel irri dan,, als je vrienden teveel aandacht vragen (dat is het toch dan he? )

ik heb mn vrienden echt niet zo dicht uit elkaar liggen en ze begrijpen me meestal ook wel, alleen van mn muzieksmaak snappen ze geen reet maarja ;)

flientje_pinwin

Ik heb bij iedereen in elke groep wel een reden waarom ik bevriend met ze ben.. dus 't is ook niet zo dat ik ze niet mag..
de een omdat die m'n liefdesleven en jongensvoorkeur begrijpt,,
de ander omdat die ook altijd gezellig een biertje meedrinkt, en niet snel dronken is
een ander omdat we elkaar op school overal mee kunnen helpen, samen vinden we alles..
Ookal weten/snappen ze dan niet lales van me.. ik zou niet zonder ze kunnen..!! geen een van hen

maartj..

ja, daarom zijn het juist vrienden :Y
om de rare acties + steun + fijne momenten + de rest :9 maar ik denk dat iedereen wel zoiets heeft met vrienden

flientje_pinwin

Maar de meesten hebben dat in 1 persoon, dat heb ik nooit, ik heb er altijd minstens 2 gehad.. :P

maartj..

ja, ik ook, meestal minstens 4 al :9

flientje_pinwin

Basisschool waren het d'r altijd 2..

maartj..

fijn.. ik had toen 5 beste vriendinnen echt veeeel teveel maarja, wel gezellig ;) je bent nooit alleen

flientje_pinwin

Ook als je alleen bent ben je nooit alleen.. :)

maartj..


flientje_pinwin


maartj..

echt een gedachte om vrolijk van te worden :{ ;)

flientje_pinwin