ok, dat is raar dat ik hier plotseling op reageer haha, ik heb zelf in de 1e klas mijzelf heeel anders voorgedaan dan ik in werkelijkheid was, Vlak voor de zomervakantie vroeg ik me af of ik wel wist wat ik eigenlijk wilde, IK ben zelf dol op scene style enzo en ik vind dat eigenlijk best wel vet, Maar toen was ik meer geinterresseerd in punk enzo. Ik vroeg het aan een vriendin van me maar zij is dus eigenlijk het tegenovergestelde van wat ik ben, ik heb schijt aan wat mensen van me denken en ik ben druk en ik wou dat er in mijn stad een winkel was waar ze mijn stijl kleding verkopen, nou zij dus niet, wat zullen andere mensen wel niet van haar denken? Dus ik zei tegen haar: ja ik wil wel eens weten of gothic me staat, en zij werd helemaal hysterisch JA EN ALS JE DAT DOET GA IK NIET MEER MET JE OM. -__- maar ja ik kon niet echt iets vnden en ik ben ook eigenlijk niet echt een gothic type, ik wil gewoon een aparte kledingstijl in het alternatieve gedeelte, niet in te delen. Laatst besloot ik dat ik mijn pony anders wilde en ik heb iets besteld opn holland attitude .nl en ik heb eigenlijk schijt aan wat andere mensen van me denken, ik weet nu ook dat die meid geen echte vriendin was, en toch, in mijn oude klas noemde ze je al gothic als je je nagels zwart gelakt had haha. Volg gewoon je eigen stijl ik weet nu tenminstje wie mijn echte vrienden zijn die me wel accepteren zoals ik ben, laat je niet beïnvloeden door de mening van adneren zoals dat ik wel ooit heb gedaan. Dat is zonde. Ik accepteer iedereen zoals hij/zij is.