logo songteksten.net
Hoofdmenu

Headline

Gestart door maartj.., 17 maart 2006, 21:25:26

Vorige topic - Volgende topic

maartj..

Dit moet er ff uit, ik moet even reclame maken voor een supergoeie vriend van me :Y Die heeft een band he,, Headline, en ze doen mee met de kunstbende en ze hebben zondag *19 maart* in de stadsschouwburg een ronde als ze die winnen zijn ze de winnaar van Limburg en ze gaan een CD opnemen en ze willen de kant van The red hot chillipeppers op :Y) Maar nu zijn ze nog vanalles met hun songs, rock, punk, punkrock, grunge enzo, dus kom gewoon ff luisteren, JA? :9 Dan hebben ze een beetje support enzo :P  vanaf 12 uur en ze zijn rond 3 uur aan de beurt :Y
:W



*oja,, ze willen hun naam nog een keertje veranderen maarja :9 *

Sandeuur

Ja, Headline is egt de vetste band van heel Nederland. ^O^  Ik ga egt na al hun optredens en ze klinken altijd vet goed. Egt dis heel goeie muziek kom allemaal luistere op 19 maart in de schouwburg in sittard. Je mag et gewoon niej misse!!!

maartj..

Ja, Ra je vind ze vast ook goed :9 *en anderen ook hoor!* En het kost maar 3 euri om binnen te komen, dus dat is nix  :Y  en ze spelen de 19e ook en De Boerderij in Geleen :Y  Om 16.35 meen ik..

Maar er is dus niemand die ze erg kent ofzo he?

4hout

uhm.. nee ik ken ze niet.. hehe.. hebben ze een site ofzo?
Darkness descends.. everyone dies!

maartj..

kzal eens aan Peter vragen.. Maar ze zijn eigelijk totaal niet bekend ofzo, maar ik moet als vriendin toch reclame maken he ;)
Maar als ik een site heb zal ik het zeggen :9

maartj..

Nou zeg, die zijn ook niet hip 8)7
Ik heb ff op google gezocht, is er nog minstens een band die headline heet :N Wat een sukkeltjes :9
Maar ik vraag het wel ff dan dus he

*heeft gevraagd*

Peter zei dat ze wel een site hebben, maar hij wist het adres niet want hij was niet erg af :9

het is een band van 4 jongens rond de 14 en 15 jaar, twee gitaristen 1 bassist en 1drummer (ikke), michiel zanger en gitarist, loek 2de gitarist, simon bassist en peter drummer

volgens Peter :9

4hout

okay.. nouja, jmmr dat ik niet in limburg kan komen.. men mama is dan jarig! hehe..
Darkness descends.. everyone dies!

maartj..

O, proficiat dan he ;)

*volgende keer kom je wel :Y *

4hout

okay.. nou.. hoe ging het optreden?
Darkness descends.. everyone dies!

maartj..

ehm.. vast wel goed
stomme eikel van een peter geeft de foute tijd door, dus kom ik aan zijn ze net klaar.. :N

grappig he?:9

4hout

ja!.. whaha best dom ja.. maar goed dak niet kon.. pff.. dan zou ik ook nog voor nix zijn gekomen..
Darkness descends.. everyone dies!

maartj..

heeft je moeder toch een leuke verjaardag gehad :Y

4hout

jaa.. echt wel hoor..  denk ik
Darkness descends.. everyone dies!

maartj..

denk je ..;)

maar maar maar..
Ze spelen ook nog op Mama's Pride, uhm.. 13 of 14 mei geloof ik.. als het niet zo is zeg ik het wel even, maar dan kom je wel :Y

maartj..


Simon, Peter, Loek en Michiel

Ze zijn zoo belachelijk goed!! _O_   *) Ze hebben een cd opgenomen maar die is nog niet te koop :9~
En ik ben meteen fan geworden :Y  :+