logo songteksten.net
Hoofdmenu

Madonna

Gestart door Kayleigh666, 24 mei 2006, 11:07:53

Vorige topic - Volgende topic

Kayleigh666

Een aantal Christelijke leiders hebben woedend gereageerd op de openingsact van Madonna's Confessions Tour. De zangeres komt gekruisigd het podium op en dit is bij de Christenen in het verkeerde keelgat geschoten.

Vooral in Engeland ontstond er veel commotie rondom de zangeres, terwijl het openingsconcert van de tour in Los Angels plaats vond. Een woordvoerder van de kerk liet weten: "Madonna wil altijd shockeren. Wij vragen ons af waarom iemand met zoveel talent iets doet waardoor zoveel mensen gekwetst worden."

Het is niet de eerste keer dat Madonna zich de woede van de Christelijke kerk op haar hals haalt. De kerk was namelijk ook niet blij met haar videoclip voor het nummer 'Like A Virgin' uit 1989.

Worden jullie daar nou ook zo moe van? Dit is toch een soort van kunst? Waar bemoeit die kerk zich mee? Komt alleen maar ellende van! Net als bij de Da Vinci Code; ook al zo'n gezeik. We hebben toch vrijheid van meningsuiting en we mogen ons toch kunstzinning uiten?

maartj..

Ik vind dat Madonna gewoon gestoord is, ze haalt allemaal gestoorde dingen uit en haar dochter mag niet eens tv kijken!
Ik ben het eens een keertje met de kerk eens, maar ze moeten Madonna eens niet teveel aandacht geven.. :roll:

flientje_pinwin

Ik ben het deels met de kerk eens, ze gaat gewoon té ver, maar het is ook wel weer een soort van kunst. Maar Madonna moet hierin in kunnen zien dat dit toch wel té ver gaat..!
Ik bedoel, je bent er vrij in, maar wees niet té vrij :Y

Kayleigh666

Ik vind het juist zo leuk dat Madonna altijdf iets nieuws verzint. Zat net ff bij de topic over Marco Borsato; da's pas SAAI!
Madonna zorgt ervoor dat ze altijd in de media blijft. Da's toch knap? Dat doet ze gewoon al jarenlang. En ze blijft maar scoren. Ik vind dat echt een kunst opzich. Ik vind eerlijk gezegd niet dat ze té vrij is. Ik vind haar GEWELDIG!
In het begin vind je het opzienbarend. Over een paar jaar vind je het weer normaal. Denk aan de eerste blote borst op tv. Wat een ophef! Nu word je ermee doodgegooid! Het liedje 'Like a virgin' vinden we nu toch ook heel onschuldig? Een beetje provoseren is juist lekker! :Y

maartj..

Ja, maar dan doet ze dat zelf en dan stelt ze haar dochter wel achter hoor.. Hoe kun je nou dat kind goed opvoeden als je zó'n moeder bent, ze heeft wel een voorbeeldfunctie hoor..
en ze is wel ietwat oud voor zo'n balletpakje.. :{

Swingy

Madonna is cool kga lekker naar dr concert toe 3 september
iRlPoWeR

maartj..

leuk voor je :Y

Ra58

ag doe is een BEETJE geintreseert :P
Metal up your ass!

*_Paddo

Citaat van: "maartj.."Ik vind dat Madonna gewoon gestoord is, ze haalt allemaal gestoorde dingen uit en haar dochter mag niet eens tv kijken!
Ik ben het eens een keertje met de kerk eens, maar ze moeten Madonna eens niet teveel aandacht geven.. :roll:

jupz jupz vind ik ook...

hallow... ze is zo oud als mn moeder  :o

moet dr niet aan denken dat ik haar een in latex pakje op een of andere man zien paardrijden  :'(   :D  :'(  :D  :')
color=deeppink]TRALALA....:') [/color]

Ra58

Metal up your ass!

*_Paddo

of leer... wat het ook is... ziet dr niet uit.... :{
color=deeppink]TRALALA....:') [/color]

Ra58

Metal up your ass!

*_Paddo

een zo hoog uit gesneden *AAAAHH*
color=deeppink]TRALALA....:') [/color]

Ra58

ik vind haar niet eens knap :P
Metal up your ass!

*_Paddo

color=deeppink]TRALALA....:') [/color]