logo songteksten.net

Atheisme

Gestart door Ra58, 21 juli 2006, 12:09:32

Vorige topic - Volgende topic

Ra58

Kijk, hier voel ik me thuis... :)
Metal up your ass!

*_Paddo

wat is Atheisme ?
color=deeppink]TRALALA....:') [/color]

Ra58

je kan het ff opzoeke op wikipedia... het is eigenlijk dat je gelooft dat er niets is :P
Metal up your ass!

flientje_pinwin

Het Atheïsme is de afwezigheid van geloof in een of meerdere goden, of in een nauwere betekenis, het niet aannemen van het bestaan van god(en).

http://nl.wikipedia.org/wiki/Athe%C3%AFsme

Ik ben zelf geen Atheïst, ik kan me niet vinden in de denkwijze.. Ik geloof dat er meer is dan ons leven hier..

Ra58

Ik heb gewoon BEWIJS nodig.. ik heb nog wel een paginatje waar opstaat waarom "wij" atheisten atheist zijn...het is een BEETJE grof..(understatement)
Metal up your ass!

maartj..

a die :P
ik geloof niks, maar ik zou het wel willen opzich, maar ik geloof pas als ik bewijzen heb en aangezien er in de bijbel iets staat van "wie wacht op bewijzen zal geen bewijzen krijgen" zal ik dus ook niet gaan geloven :)

Ra58

zie maar wat voor onzin het is...

Oja, en hier is die site.
Metal up your ass!

maartj..

ja, ze maken het wel erg makkelijk voor zichzelf. en die vent heeft zoon gelijk. maar dat wist je al dattikda vond.

Ra58

Metal up your ass!

maartj..

Citaat van: "flientje_pinwin"
Ik ben zelf geen Atheïst, ik kan me niet vinden in de denkwijze.. Ik geloof dat er meer is dan ons leven hier..

Yeah opzich heb ik dat ook wel, maar ik vind geloven sowieso eng. Een groep mensen die zichzelf beinvloed//beinvloed is kan heel gevaarlijk zijn voor de wereld enzo, daarom vind ik dat iedereen maar zn eigen dingen moet bedenken zonder het aan mensen op te dringen (wat bijv. met christendom is gebeurd)
en ik geloof niet dat er meer is, maar ik geloof het ook weer wel..  8)7

Ra58

ja want je kan je verantwoordelijkheden niet afschuiven op je geloof
Metal up your ass!

maartj..

precies en dat doen héél veel gelovigen veel te snel en te vaak :Y

Ra58

Metal up your ass!

maartj..

zou het zonder geloven heel anders zijn op de wereld?

Ra58

Metal up your ass!