logo songteksten.net
Hoofdmenu

TOKIO HOTEL

Gestart door *_Paddo, 21 juli 2006, 16:17:48

Vorige topic - Volgende topic

*_Paddo

Tokio Hotel is een duitse band die bestaat uit 4 jongens van 16 tot 19 jaar


*vlnr. Gustav (17) drummer ^^, Tom (16) gitaarist, Bill (16) zanger *Bill en Tom zijn tweeling*, Georg (19) bassist*

Ze hebben vorig jaar rond deze tijd hun eerste single *Durch Den Monsun* in Duitsland uit gebracht... daar kwamen ze meteen terecht op plaats 1 daar hebben ze iets van 10 weken op nummer 1 gestaan... een paar week later kwam ook het album Schrei uit. En die kwam ook meteen binnen op 1. Op de officiele homepage kun je ook kleine stukjes van hun liedjes horen.



voor meer info: www.tokiohotel.de of www.tokiohotelholland.com

Awards:
Oktober: Comet (Beste Newcomer, Supercomet)
December: Bambi (Beste pop national)
December: EinsLive Krone (Beste newcomer)
Maart: Echo (beste newcomer nationaal)
Maart: Regenbogen award
Maart: Steiger Award

Discografie:
Singles;
Durch den Monsun
uitgebracht: 15.08.2005
Schrei!
uitgebracht: 25.11.2005
Rette Mich
uitgebracht: 10.03.2006
Der Letzte Tag
eind aug 2006

Albums;
Schrei!
uitgebracht: 19.09.2005
Schrei so laut du kannst!
uitgebracht: 24.03.2006
Dit album is uitgebracht ter
afsluiting van de tour.
Het album is gelijk aan het eerste
op de volgende extra's na:
- Alle B-zijdes singles staan er
bij op. (Beichte, schwartz,
Thema nr 1)
- cdhoesje ed in de nieuwe stijl.
- Alle video's staan er op.

Anders;
Leb die sekunde DVD
uitgebracht: 02.12.2005
Schrei - Live DVD
uitgebracht: 07.04.2006


Ik zelf ken ze vanaf dat ze DDM hebben uitgebracht in Duitsland, toen was ik dr egt helemaal super geak van :Y  en heb iets van 3 maand nix anders geluisterd dan hun album.. naj eigenlijk was ik een beetje obsessed :@ Nu vind ik ze nog steeds egt super  ^O^ _O_ maar wel minder als vorig jaar xD

Naj wat vinden jullie?  *) [/b]
color=deeppink]TRALALA....:') [/color]

follow

IEUWWWWWWWWWW (oke niet persoonlijk opvatten dat v ind ik alleen van tokio hotel sorry :P)
bij mij in de klas vinden ze t helemaal geweldig! echt vreselijk hihi

*_Paddo

hahaha  ja nou die wannabee's die zijn egt zoooooooooooo erg :') niet leuk meer xD die zijn egt zwaar obsessed en dan alleen door Tom en Bill :{
color=deeppink]TRALALA....:') [/color]

follow


Ra58

die zanger is freakt
Metal up your ass!

*_Paddo

color=deeppink]TRALALA....:') [/color]

follow

ze freaken allemaal...maar die wannabe fans zijn nog erger.. :P

4hout

*zucht* kan jou die wannabe fans schelen! hun zien jou ook als wannabe.. dus gewoon niet zeiken.. is iedereen blij.. magoed.. Tokio Hotel.. de nieuwste rage uit duitsland! het is EW EW EW! het zijn net meisjes (ok ok, travo's oder emo dus!).. de muziek is Kolere, ik vind het niet aan te horen.. okay, miss is het een drogreden.. maja.. mijn mening xD
Darkness descends.. everyone dies!

*_Paddo

:') ok :) naj ieder zn eigen hea.......
color=deeppink]TRALALA....:') [/color]

follow

he 4hout ze vinden mij ook geen wannabe want ik vind tokio hotel ook niets :P wel goed lezen :P

Ra58

Citaat van: "4hout"*zucht* kan jou die wannabe fans schelen! hun zien jou ook als wannabe.. dus gewoon niet zeiken.. is iedereen blij.. magoed.. Tokio Hotel.. de nieuwste rage uit duitsland! het is EW EW EW! het zijn net meisjes (ok ok, travo's oder emo dus!).. de muziek is Kolere, ik vind het niet aan te horen.. okay, miss is het een drogreden.. maja.. mijn mening xD

I MUST BE EMO  :mrgreen:
Metal up your ass!

4hout

Citaat van: "follow"he 4hout ze vinden mij ook geen wannabe want ik vind tokio hotel ook niets :P wel goed lezen :P

nouen.. maar ik kan er niet tegen als mensen gaan lopen zeiken van.. ow, die wannabe's dit en blabla.. laat iedereen gewoon in zen waarde, dan is iedereen blij..
Darkness descends.. everyone dies!

Ra58

juist :) anders moet je maar op dat zielige forum gaat toch 4hout
Metal up your ass!

flientje_pinwin

Ik vind ze d'r echt té jong uitzien..
Ze zien er gewoon uit alsof ze 15 zijn, en perongeluk niet meer op school zitten omdat ze graag in een microfoon 'schreien' ...
De muziek is opzicht nog wel aan te horen, maar die looks.. :N

follow

sowwy 4hout :P ik bedoelde anyway niet echt wannabe's meer de huppelkutjes uit mn klas :P ligt eraan hoe je t bekijkt dus :P
die kennen de muziek van tokio hotel niet , die zien alleen n foto van tom en zijn spontaan verliefd :P