logo songteksten.net

Klacht over site..

Gestart door indo_jahat, 11 augustus 2006, 09:07:11

Vorige topic - Volgende topic

maartj..

Citaat van: indo_jahat op 11 augustus 2006, 09:07:11
Klacht over site..check ff alle songteksten man.. Bijvoorbeeld bij Nelly - Grillz staat hele andere fucking tekst.. verzorg die site is ff goed man..!!

Nee joh, hij geeft alleen een extraatje ;)
Jij zegt dat wíj de songteksten moeten checken, maar verder vraag je niet zoveel. En aangezien ik dit nog niet zo heel overdreven lang doe, heb ik geen idee hoe ik dat het beste kan doen. En inderdaad, ik ben een kindje :Y

Maargoed, fijn dat je het nu kan veranderen :)

Murderdoll_Kim

Ik heb een songtekst geplaats en hij staat er nog steeds niet op. :( Hoelang moet ik nog wachten? :( Groetjes, Kim.

Murderdoll_Kim

Whoops, sorry voor die rode hoofdjes. xD Die moest ik niet hebben lol. xD Groetjes Kim alweer. O_o

maartj..

Nouja, er worden zooveel teksten toegevoegd elke week dat het best wel een tijdje kan duren voor hij er ook echt opstaat ;)
We proberen natuurlijk wel om alles er zo snel mogelijk op te krijgen, maar eerst moet alles goedgekeurd worden om te voorkomen dat het bijvoorbeeld foute teksten zijn..
Sorry!

mona

Hee, als ik een stukje uit een songtekst opzoek (bij uit songtekst dus) dan krijg ik dit te zien:

Het doorzoeken van teksten is tijdelijk uitgeschakeld. Om de een of andere reden vergt een request op alle teksten teveel van onze server waardoor deze overbelast dreigt te raken. 

Ligt het aan mij, of heb ik wat gemist (wat dan eigenlijk ook aan mij ligt...)

O-)

Legolas

Dan zijn er tijdelijke server problemen en werken wij zo hard mogelijk om dit te verhelpen, jij kan hier verder niks aan doen. Onze excuses voor t ongemak ;) :)
Leider der Bananen
Forum Admin / Eindredactie

*ladylicious*

bij het liedje maneater van nelly furtado staat een hele andere tekst, van eminem en nog paar gasten.
ik dacht ik meld het even  O-)
^)

Websmurf

bij iedere tekst staat een bewerk icoontje waarmee je aan kunt geven welke fouten er precies in de tekst staan.
wij zullen er dan voor zorgen dat de tekst aangepast wordt.
Webmaster Songteksten.net -