logo songteksten.net

Een kind in het verkeerde lichaam.

Gestart door !!!*Lara, 2 september 2006, 16:34:47

Vorige topic - Volgende topic

maartj..

Ik zag dat kind laatst voor lopen.. Ik denk dat ik toch voor "jongen" ga. :P Hoewel ik me dan wel afvraag welke moeder/vader d'r zoon met 2 staartjes rond laat lopen.

Ra58

wat heb jij daar nou mee te maken? en wat hebben die ouders daarmee te maken? dat kind moet er mee ronlopen. Als die jongen graag met 2 staartjes loopt. Who cares? dan is het dus niet aan jou om te vinden dat dat niet kan of dat dat lelijk is
Metal up your ass!

maartj..

O denk jij dat ouders daar niks mee te maken hebben? Dan heb je het 'toch éven mis hoor. Of mag jij van je ouders in een doorschijnende vuilniszak naar school?

Ik zeg trouwens niet dat het niet kan. Ik ben alleen benieuwd of het een jongen of meisje is, mag dat niet meer? En pff, natuurlijk mag ik iets lelijk vinden, wees blij dat ik het dat kind niet in het gezicht vertel!

Ra58

Ja je mag het vinden maar niet zeggen dat het is :)

En een doorschijnende vuilniszak is geen kledings stuk dus dat heeft er niets mee te maken. Maar als ik bijvoorbeeld graag in een roze broek naar school wil, dan zou ik dat mogen ja
Metal up your ass!

maartj..

Daarom zeg ik ook dat ik het lelijk VIND.

Maar mag jij alles met je haar? Ik mag niet permanent verven of kaalscheren bijvoorbeeld.

Ra58

ja.
ik doe niet anders dan permanenten :)
Metal up your ass!

maartj..

Nou toevallig mag niet iedereen dat?

Ra58

Metal up your ass!

maartj..

Mag jij wel een zijkant kaalscheren als je dat zou willen? Dat mag namelijk ook niet iedereen.

Ra58

Als ik dat toch graag wil? ik snap dat probleem echt niet. Ik zou het zelfs een beetje egoitisch vinden van de ouders.
Metal up your ass!

maartj..

Nee hoor. Die ouders willen gewoon het beste voor hun kind? En het zóu kunnen dat er niet zo'n leuke opmerkingen over gemaakt worden.

Ra58

Nee ze willen kennelijk niet het beste voor hun kind. Ze willen dat hun kind geaccepteerd wordt door de "normale" mensen.

Als je ECHT het beste wilt voor je kind, dan moet je hem/haar zijn eigen keuzes laten maken
Metal up your ass!

maartj..

Oftewel er een verwend nest van maken.

Ra58

nee hoor. Maar goed ik heb zo het gevoel dat je denkt dat je je eige situatie wilt verdedigen...

want de opmerking "Oftewel er een verwend nest van maken." heeft helemaal niets mee te maken dat je n kind zn eigen keuzes laat maken inplaats van dat je gaat bepalen wat voor kleren hij draagt.
Metal up your ass!

maartj..

Jij zei:
Citaat van: Ra58 op  7 mei 2007, 21:15:16
Als ik dat toch graag wil? ik snap dat probleem echt niet. Ik zou het zelfs een beetje egoitisch vinden van de ouders.
Dwz dat je vindt dat je als ouder álles wat je kind wil maar goed moet vinden.

En jij weet geen zak van mijn situatie, dankjewel voor de steun.