logo songteksten.net

teksten toevoegen??

Gestart door snoopyke71, 1 februari 2004, 13:43:56

Vorige topic - Volgende topic

snoopyke71

allo!!
ke een vraagske!!! as ik een tekst wil toevoege staat daar bron maareuh ik typ de teksten zelf!!! wat da??? toen ik mijn tekst had in gevoerd is hij ook nooit op de saajt gekome! dat was wel op jullie vorige saajt!
kan iemand me soms helpen?? :?:

Websmurf

er zijn nog een behoorlijk aantal teksten nog niet goedgekeurd. Dat is waarschijnlijk ook de reden dat de tekst er niet op staat. Andere redenen kunnen zijn;
- tekst stond er al op
- je hebt 'm toegevoegd op het moment dat de site op 2 domeinen draaide
Webmaster Songteksten.net -

ChriSter*

Er zijn heel veel artiesten en liedjes er van op songteksten.net maar ik heb een andere vraag. Waarom zijn er geen noten en dat soort dingen erbij op de site. Zodat je ze zelf ook na kunt spelen??

Websmurf

da's een beetje illegaal.
d'r zit namelijk copyright op die muzieknotaties, en dat kan daarom alleen tegen betaling worden aangeboden.

Als hiervoor belangstelling bestaat, kan ik dit denk ik wel toevoegen, moet ik wel een bedrijf vinden die de muzieknotaties kan leveren...
Webmaster Songteksten.net -

Legolas

op zich geen slecht idee, als je het tegen betaling doet... Krijg je een internet shop...
Leider der Bananen
Forum Admin / Eindredactie

Stripe

Maarja, wie wil voor die dingen nou gaan betalen, volgens mij ken je die heel makkelijk gratis vinden op internet.....
pRite (L)Loves(L) NAtaliE

Websmurf

valt op zich wel tegen..

gitaar tabs zijn al wat makkelijker, maar goed kloppende bladmuziek partijen zijn bijna niet te vinden..
Webmaster Songteksten.net -

Stripe

Aah ok, ja want men vriend zit in n band en die zei: Ja die halen we van internet: zoeken bij google: maar t is ook voor Gitaar, maar waarom is da zo moeilijk?
pRite (L)Loves(L) NAtaliE

Legolas

gitaar muziek is meer gevraagd denk ik, makkelijker online te plaatsen, niet moeilijk om te lezen of spelen etc etc
Leider der Bananen
Forum Admin / Eindredactie

Mozambique

Hey ik heb ff een vraagje.. als ik een songtext wil toevoegen, krijg ik dat ie er al instaat,, alleen is dat niet het geval..? :?
Heb je miss een idee hoe dat kan?

Websmurf

dan staat hij waarschijnlijk al in de rij om goedgekeurd te worden..
Webmaster Songteksten.net -

Capitán_Oates

Citaat van: "snoopyke71"as ik een tekst wil toevoege staat daar bron maareuh ik typ de teksten zelf!!! wat da??? toen ik mijn tekst had in gevoerd is hij ook nooit op de saajt gekome!

Ik heb hetzelfde: ik heb een tekst ingevoerd, maar 'bron' leeggelaten want ik heb de tekst zelf overgetypt uit het boekje bij de CD. De tekst is in het Spaans. Hij is nog niet toegevoegd, hoewel later ingevoerde teksten allang zijn goedgekeurd. Mochten de redacteurs niet geloven dat het klopt: ik heb ook nog even naar een site gezocht waar de tekst al wel staat. Hier is een link:
http://www.inlyrics.com/lyrics/M/Mecano/84620.html
(Het nummer is: Mecano - Bailando Salsa)
h captain, my captain!

Legolas

heeft er mee te maken dat sommige editors moeite hebben met buiten landse teksten, als je een betrouwbare bron geeft zal hij wel toegevoegd worden, het enige probleem is dat een geweigerde tekst volgens mij niet weer in de rij kan worden gezet =S, als het dus niet lukt kan je ook wel ff hier een post maken =)
Leider der Bananen
Forum Admin / Eindredactie

D.R.E.

en als je een nummer dan hebt ingevoerd moet je dan gewoon wachten tot dat de Editors de tekst goedkeuren.
^O^

wunniieJ

Citaat van: "D.R.E."en als je een nummer dan hebt ingevoerd moet je dan gewoon wachten tot dat de Editors de tekst goedkeuren.
^O^

Ja..
hoef niet persee editors..;)
EindredacteurSz. :P 0f RedactrieSzuSz.. szo0als Legolas en Ik..!
die do0en eigenlijk t werk ;) dus net zo goed
Goedkeuren of niet