logo songteksten.net

ik zoek een "dirty" versie van een nummer

Gestart door leipe tandoori, 3 november 2006, 16:51:18

Vorige topic - Volgende topic

leipe tandoori

Beste mensen,

jullie kennen misschien wel het nummer: Art Bizarre - Drop into me, waarin een geil wijf de hele tijd kreunt  *) daar zoek ik een soort "dirty" versie van waarin zei ook nog praat.
Het is al een paar jaar geleden dat ik het nummer heb gehoord maar het ging ongeveer zo:

let your ..(soft?).. drop into me, come om, drop into me, come on, imagion my deepest best...

Waarschijnlijk zal dit een remix zijn van: Art Bizarre - Drop into me.
Op google vind ik niks, weet iemand misschien welk nummer of welke remix ik zoek???

Alvast bedankt ^O^

leipe tandoori

 8)7 Oh ja ff voor de duidelijkheid het is een trance nummer..

maartj..

ik weet niet, maar je kan ook op youtube zoeken ofzo ;)

leipe tandoori

op youtube kon ik ook niks vinden maar waarschijnlijk is het nummer 6 (Art Bizarre - Drop into me (Mellow Trax Remix)) van deze CD, hij is alleen nergens te vinden/downloaden.

(beetje groot plaatje :9)




:W

leipe tandoori

op deze cd zal het nummer ook vast wel staan...

Tracklis:
1   Drop Into Me (Mellow Trax Video Cut) (3:41)
    Remix - Mellow Trax 
2   Drop Into Me (Original Video Cut) (3:19)
3   Drop Into Me (Mellow Trax Remix) (6:57)
    Remix - Mellow Trax 
4   Drop Into Me (Yakooza Remix) (7:51)
    Remix - Yakooza 
5   Drop Into Me (SM-Trax Remix) (7:00)
    Remix - SM-Trax 
6   Drop Into Me (Original Mix) (7:21)



Legolas

Aangezien het aanbieden van muziek te downloaden illegaal is kan ik je hier niet mee helpen, en is het ook niet toegestaan je te helpen volgens ons beleid. Als je wilt gaan kopen, lees dan verder.

Op discogs kun je wel uitzoeken welke albums je kan kopen voor het nummer, of wat de code is van de Maxi single: http://www.discogs.com/artist/Art+Bizarre. Als ik de 12'' bekijk (http://www.discogs.com/release/711457) lijkt het me dat de Mellow Trax versie de versie is voor het "grote publiek", het kan dus zijn dat je een andere moet hebben.
Leider der Bananen
Forum Admin / Eindredactie

leipe tandoori

ja ik zal es gaan kijken, het is niet dat ik er geen geld voor wil betalen ofzo maar het verzenden enzo vind ik altijd zo'n gedoe en straks zitten er krasjes op de CD en dan heb ik er niks aan...