logo songteksten.net

Grace Kelly...

Gestart door leipe tandoori, 7 mei 2007, 15:14:33

Vorige topic - Volgende topic

leipe tandoori

Ik was pas in de supermarkt en toen hoorde ik Grace Kelly maar dan niet van Mika. Is Grace Kelly van Mika een cover? (denk van wel)
Zo ja van wie is het origineel :?

Ra58

Ik citeer van Wikipedia:

"Grace Kelly is de tweede single van het album Life In Cartoon Motion van Mika.
Mika schreef het nummer 3 jaar eerder na afgewezen te zijn door een platenmaatschappij.
Deze verlangde een commerciëlere stijl van hem, zoals bijvoorbeeld Robbie Williams.
Om zijn frustraties van zich af te schrijven en de spot met de platenmaatschappij te drijven schreef hij Grace Kelly.
In plaats van zich te meten aan Williams vergeleek hij zich bij wijze van spot daarin met Grace Kelly."
Metal up your ass!

leipe tandoori

aha bedankt  *)

Citeerzoals bijvoorbeeld

is een pleonasme, wikipedia toch...

Ra58

Metal up your ass!

maartj..

Nasme :')

Dat is dat je iets dubbelop zegt, zoals: "dat doet hij nooit niet"

leipe tandoori


Ra58

Naja wikipedia is gewoon door iemand ingevoerd..elke dorpsidioot kan dat dus invullen :)
Metal up your ass!

maartj..

Het wordt echt wel gecheckt hoor. ;) Ik heb 2 keer iets veranderd en toen kreeg ik een waarschuwing dat als ik nog één keer iets onzinnigs veranderde, ik gebanned werd van Wikipedia. :') Terwijl ik toch netjes iets juists had neergezet.

Ra58

Lol stelletje n44bs
Metal up your ass!

maartj..

Jep. Mja dat schijnt automatisch te gebeuren als je niet geregistreerd bent ofzo.

Ra58

Metal up your ass!

maartj..


Jetje15

lol :p dat vna een pleonasme klopt hoor..
net zoiets als tautologie, het groene gras, de hakbijl.. gras is altijd groen(anders heet t hooi of stro) en een bij is om te hakken.. :P
grace kelly vind k trouwens een briljant nummer! t hele album is fantastisch..allemaal 1 stijl, maar toch heel erg verschillende liedjes..niet eentonig enzo :D lollypop was volgens mn moeder wl een cover, of de melodie kende ze iig ergens van..iemand enig idee?
Jarig zijn is gezond. Uit onderzoek is gebleken dat mensen die vaker jarig zijn, langer leven!

maartj..

Nope. :P Ik ken geen nummer van die hele Mika. xD

Ra58

Metal up your ass!