logo songteksten.net

Afgekeurde teksten?

Gestart door XynyX, 19 augustus 2007, 10:25:40

Vorige topic - Volgende topic

XynyX

Beste Crew.
ik heb ruim 150 teksten reeds toegevoegt.
en toch merk ik dat de meesten niet verschijnen op de site.
zou er eventueel kunnen gedacht worden om van de crew uit de mensen te verwittigen dat hun teksten al dan niet afgekeurt wordt ?
Want ik zou in ... naam niet weten welke teksten afgekeurd zijn en waarom. Het zou natuurlijk ook kunnen dat er een beetje een onbemande situatie is waardoor alles wat vertraging oploopt. Maar als dat het probleem is denk ik dat meer dan voldoende mensen bereid zijn om hun handen uit de mouwen te steken.

ik zou hierover graag wat meningen horen.

Groetjes XynyX

maartj..

Het spijt me, maar we kunnen niet iedereen gaan vertellen dat hun teksten afgekeurd worden. Het is sowieso al een rotklus om al die stomme teksten te checken :') en als we dan ook nog iedereen daarover moeten inlichten, zou echt helemaal niemand het meer willen doen. Er worden per dag zó ontiegelijk veel teksten toegevoegd dat het nagenoeg onmogelijk is.
En zeker zouden er mensen wel bereid zijn te helpen, maar die komen er na 30 teksten ook wel achter dat het niet zo leuk is om die teksten te keuren, vandaar dat het dus ook niet zo geweldig loopt met het checken van de teksten. Want opzich zijn er wel genoeg mensen die er bevoegd voor zijn, ze zijn alleen niet bijster actief.

Ik hoop dat je hiermee genoeg ingelicht bent, en anders horen we het nog wel. ;)

XynyX

ok ik snap dat het een (rot)klus is soms. maar op basis van wat worde teksten afgekeurd ?
Groetjes XynyX

maartj..

Ik heb net even gekeurd (zo'n 50 teksten gok ik), en er zijn er nog meer dan 3000 te doen. Dus het kan zijn dat er naar jouw teksten nog niet gekeken is.
Een liedje wordt afgekeurd als er geen artiest is ingevuld, het liedje niet bestaat, de tekst niet klopt, het liedje al op Songteksten.net staat, de tekst in het breezer getypt is, of als het ordinaire spam is.
Ik heb trouwens nog even gekeken, en je kan niet zien welke gebruiker een bepaalde tekst toegevoegd heeft. :)

Ra58

En dus alleen normale teksten toevoegen. :)
Met de juiste grammatica en spelling.
anders komen ze er bij mij niet doorheen.
Metal up your ass!

maartj..

Oftewel "de tekst niet klopt" ;)

Ra58

Ja klopt. Maar sommigen onder ons hebben niet zo veel verstand van de nederlandse grammatica. :D
Metal up your ass!

maartj..

Nee hoor, jij bent gewoon  'nen wijsneus :P

Ra58

Metal up your ass!