logo songteksten.net

Hoe maak ik een nieuwe artiest aan?

Gestart door pure-sandra, 23 november 2008, 15:20:59

Vorige topic - Volgende topic

_xcharlotte_x

Hey

zou je the runaways en sia willen toevoegen ? :)

Europeetje

Hoi hoi :)
Sia staat er al op:
http://songteksten.net/artist/lyrics/5057/sia.html

Ik denk dat je in plaats van zoek artiestennamen, op zoek lied titels hebt geklikt ;)

The runaways:

http://songteksten.net/artist/lyrics/7807/the-runaways.html


:W Europeetje XxXxX
Nobody's Fool!         | ( 0 )( 0 ) | Spongebob   / ( 0 )( 0 ) \ Patrick   ( (0)(0) ) Octo   | (0) | Plankton   |0||0| Mr. Krabs

joelle.x

kun je Carrie Fletcher aub toevoegen?

alvast thnx!


Europeetje

Hooii :)

Carrie Fletcher stond er al op:

http://songteksten.net/artist/lyrics/5484/carrie-fletcher.html

Waarschijnlijk heb je niet op zoek artiesten geklikt, maar op zoek songteksten ;)

:W
Nobody's Fool!         | ( 0 )( 0 ) | Spongebob   / ( 0 )( 0 ) \ Patrick   ( (0)(0) ) Octo   | (0) | Plankton   |0||0| Mr. Krabs

MileyArchuleta


Websmurf

Webmaster Songteksten.net -

lenn-

#411
Mag ik even vragen wie Adam Young als artiest heeft toegevoegd? Adam Young is als zijn eigen naam geen artiest, hij is namelijk de persoon achter Owl City (en ook nog achter een berg andere projecten). Ik had vandaag de songtekst Middledistancerunner van Chicane toegevoegd, en daar heeft Adam Young de vocals voor gedaan, dus ik had het de titel Middledistancerunner (ft. Adam Young) gegeven: de titel die ook op iTunes te vinden is. Maar iemand heeft dit dus gewijzigd in 'Middledistancerunner' van Chicane en Adam Young. Maar omdat Adam Young in feite onder zijn eigen naam geen artiest is, en zeker geen jazz-artiest zoals de artiestpagina zegt, denk ik niet dat dit helemaal klopt.

In plaats van dit te zeggen dat het een liedje van Chicane en Owl City is, is ook geen optie, want dat is het ook niet. Laat dan voor mijn part gewoon helemaal weg dat Adam Young aan het nummer heeft meegeholpen. Maar zo klopt het niet...

Kan in ieder geval de artiest Adam Young weer verwijderd worden?

Edit: ik heb zelf al weggehaald dat het Jazz is. Er is een iTunes match met een Adam Young in het genre jazz, maar dat is dan een compleet andere Adam Young. Op deze manier gaan die met elkaar verward worden.
Het lijkt me gewoon het beste de hele artiest te verwijderen en gewoon de titel 'Middledistancerunner (ft. Adam Young) te laten, of maar helemaal weg te laten dat Adam Young aan het nummer heeft meegeholpen.

lenn-


Europeetje

Ik kan je niet helpen bij de 1e, ik weet ook niet wie hem heeft toegevoegd, maar ik denk dat het wel handiger is dat hij blijft staan, maarjaa, daar ga ik niet over hoor ;)
En dat tweede...
Volgens mij heb je wel gelijk.
Ik heb even gezocht, maar op Youtube staat niks.
Op Google stonden alleen profielensites en 1 songtekst, maar ik weet niet of dat wel klopt.
Ik verwijder hem niet, anders doe ik het misschien wel verkeerd :P
Maar ik denk dus dat je gelijk hebt.

:W Europeetje
Nobody's Fool!         | ( 0 )( 0 ) | Spongebob   / ( 0 )( 0 ) \ Patrick   ( (0)(0) ) Octo   | (0) | Plankton   |0||0| Mr. Krabs

lenn-

Citaat van: Europeetje op  8 oktober 2010, 22:46:32
Ik kan je niet helpen bij de 1e, ik weet ook niet wie hem heeft toegevoegd, maar ik denk dat het wel handiger is dat hij blijft staan, maarjaa, daar ga ik niet over hoor ;)
En dat tweede...
Volgens mij heb je wel gelijk.
Ik heb even gezocht, maar op Youtube staat niks.
Op Google stonden alleen profielensites en 1 songtekst, maar ik weet niet of dat wel klopt.
Ik verwijder hem niet, anders doe ik het misschien wel verkeerd :P
Maar ik denk dus dat je gelijk hebt.

:W Europeetje
Ik ken dat meisje van hyves, en ze is een 13-jarig meisje met een flinke fantasie...
Ik geloof wel dat ze liedjes schrijft, die ze op een andere site zelf heeft toegevoegd, maar dat maakt haar nog geen artiest.

Websmurf

Dat was ik :)

Hij doet het onder z'n eigen naam met die andere artiest samen, is volgens mij een beetje hetzelfde scenario als Haley Williams van Paramore samen met B.o.B (Airplanes)
Dusja, hij mag dan wel niet met grote regelmaat liedjes uitbrengen onder zijn eigen naam, in dit geval is hij wel een van de deelnemende artiesten (naar mijn idee dan) :)
Die koppeling aan Jazz heeft het systeem automatisch gedaan op basis van de artiest naam, dus vandaar :)

Corine Frelink is ook weer weg. Ik kon voorheen een hit vinden op een andere songteksten site, maar die is nu ook niet meer terug te vinden, dus 'k weet het ook :p
Webmaster Songteksten.net -

lenn-

Citaat van: Websmurf op  9 oktober 2010, 10:02:20
Dat was ik :)

Hij doet het onder z'n eigen naam met die andere artiest samen, is volgens mij een beetje hetzelfde scenario als Haley Williams van Paramore samen met B.o.B (Airplanes)
Dusja, hij mag dan wel niet met grote regelmaat liedjes uitbrengen onder zijn eigen naam, in dit geval is hij wel een van de deelnemende artiesten (naar mijn idee dan) :)
Die koppeling aan Jazz heeft het systeem automatisch gedaan op basis van de artiest naam, dus vandaar :)

Corine Frelink is ook weer weg. Ik kon voorheen een hit vinden op een andere songteksten site, maar die is nu ook niet meer terug te vinden, dus 'k weet het ook :p
Okee, maar het probleem is: er is dus blijkbaar ook een andere artiest die Adam Young heet en die jazz zingt. Als mensen dan songteksten van hem willen toevoegen, doen ze dat bij deze Adam Young, dus dan staan er songteksten van 2 verschillende artiesten onder één naam. Nu is dat nog niet het geval, maar ik denk dat dit wel voor verwarring kan gaan zorgen.

Websmurf

heb je ook weer een punt :)

Ik weet 't niet, kan over die andere Adam Young eigenlijk bijzonder weinig vinden, dus weet niet of de kans realistisch is dat we ooit songteksten zullen hebben van 'm.

Maak jij de keuze hierin maar :)
Webmaster Songteksten.net -

lenn-

Mij lijkt het eigenlijk het beste om Adam Young niet als artiest te hebben, aangezien hij nu maar in 2 liedjes heeft samengewerkt met een andere artiest onder zijn eigen naam, en ik denk dat de kans dat dit vaker zal gebeuren best wel klein is.
Hij heeft ook de vocals gezongen van een liedje van Armin van Buuren, en daar had ik het ook gewoon de titel 'Youtopia (ft. Adam Young)' gegeven en niemand heeft dit toen veranderd. Als je bij Armin van Buuren kijkt, staat dit bij meer liedjes zo omdat hij veel samenwerkingen heeft met andere artiesten.
Mocht Adam Young in de toekomst meer onder z'n eigen naam doen, kan hij altijd nog als aparte artiest toegevoegd worden.

Ik kan alleen geen artiesten verwijderen, of ik weet dan in ieder geval niet hoe, ik kan alleen de titel weer veranderen in 'Middledistancerunner (ft. Adam Young)'.

Websmurf

Haa Lenn-

Als je een artiest bewerkt, heb je als het goed is een veldje dat heet "Gepubliceerd", als je die op "Nee" zet is ie weg ;-)
Webmaster Songteksten.net -