logo songteksten.net

Hoe maak ik een nieuwe artiest aan?

Gestart door pure-sandra, 23 november 2008, 15:20:59

Vorige topic - Volgende topic

RobsessedGirl

Ik kan Blood on the Dancefloor ook nergens vinden? (a')

J,


Europeetje

Nobody's Fool!         | ( 0 )( 0 ) | Spongebob   / ( 0 )( 0 ) \ Patrick   ( (0)(0) ) Octo   | (0) | Plankton   |0||0| Mr. Krabs

BULLETINABARBIE

Hee, zou je Foster the people kunnen toevoegen? :p
x


xPattyy

Hey,

Zou je misschien; GTST cast of Rikki Edwin Sjoerd Lucas toe willen voegen, voor een nieuw nummer?

Danku!
patty

Europeetje

Hee, ik had Robin Martens al toegevoegd, maar ik wist dus niet zo goed hoe ik het moest noemen.
Wat is het beste  :mrgreen:

- Robin Martens
- Rikki
- GTST
- Goede Tijden Slechte Tijden
- Rikki, Sjoerd, Lucas, Edwin

:W
Nobody's Fool!         | ( 0 )( 0 ) | Spongebob   / ( 0 )( 0 ) \ Patrick   ( (0)(0) ) Octo   | (0) | Plankton   |0||0| Mr. Krabs

Europeetje

Nobody's Fool!         | ( 0 )( 0 ) | Spongebob   / ( 0 )( 0 ) \ Patrick   ( (0)(0) ) Octo   | (0) | Plankton   |0||0| Mr. Krabs

Robinn95

#563
Consequence, Trae Tha Truth, Wale, Beach Fossils, The Knux, Yellow Ostrich en MDMA  staan ook nog niet in de lijst. :)

J,


Europeetje

Tsja, als je even alle namen zegt die je erbij wilt hebben, dan wordt het al wat makkelijker ;)
Nobody's Fool!         | ( 0 )( 0 ) | Spongebob   / ( 0 )( 0 ) \ Patrick   ( (0)(0) ) Octo   | (0) | Plankton   |0||0| Mr. Krabs

J,

Hun hadden een liedje met de 10 laatste ofzo die er toen nog over waren, dus weet niet of je al die namen apart wilt?

J,


P@ul

Taalkundig is het:  Zij hadden ........  :mrgreen:

RobsessedGirl