logo songteksten.net

Hoe maak ik een nieuwe artiest aan?

Gestart door pure-sandra, 23 november 2008, 15:20:59

Vorige topic - Volgende topic

Europeetje

Haha, daar hadden we ook al een keer een discussie over gehad, dat zwerft hier ook wel ergens op het forum rond :P
Ik zal die ooit wel eens bij elkaar voegen.
Usher Ft. Pharrel had ik inderdaad ook al gezien .. maar nooit zin gehad om dat te veranderen :$
Maar in elk geval, ik bewerk die 2 wel even, maar dat zal waarschijnlijk vrijdag gebeuren ...
Xxx
Nobody's Fool!         | ( 0 )( 0 ) | Spongebob   / ( 0 )( 0 ) \ Patrick   ( (0)(0) ) Octo   | (0) | Plankton   |0||0| Mr. Krabs

Europeetje

Oh haha, ik kom er nu nog achter dat ik dat nog zou doen :P
Ik heb het nu pas veranderd ^^

Zoek maar op :)
Dan kan je het niet meer vinden ;)
Haha :P

:W xXx :W
Nobody's Fool!         | ( 0 )( 0 ) | Spongebob   / ( 0 )( 0 ) \ Patrick   ( (0)(0) ) Octo   | (0) | Plankton   |0||0| Mr. Krabs

Europeetje

Ja ik bedoelde natuurlijk van het verwijderen van Usher Ft. Pharrell en het samenvoegen van Drake 24/7 en Drake Graham :)
Nobody's Fool!         | ( 0 )( 0 ) | Spongebob   / ( 0 )( 0 ) \ Patrick   ( (0)(0) ) Octo   | (0) | Plankton   |0||0| Mr. Krabs

mandyke

Zou iemand Jana Kramer kunnen toevoegen? Alvast bedankt

Groetjes Mandy

Cultural

Jake Coco?

Jake is een Amerikaanse zanger van Youtube met veel eigen liedjes

Wep3794

Zou je Francesca Battistelli toe kunnen voegen?? Alvast bedankt ;)

--rino

Zou iemand voor mij 'Bridgit Mendler' kunnen toevoegen?
Mij dank ik groot..  _O_

ReneeNL


ReneeNL

En kan Nielson (Niels Littooij) van "De beste singer / songwriter van Nederland" er dan ook gelijk bij?

--rino

Zou iemand voor mij 'Bridgit Mendler' kunnen toevoegen?  _O_

ReneeNL

#700
Miguel? :)

lisettevdl


Europeetje

Nobody's Fool!         | ( 0 )( 0 ) | Spongebob   / ( 0 )( 0 ) \ Patrick   ( (0)(0) ) Octo   | (0) | Plankton   |0||0| Mr. Krabs

--rino


Wep3794