logo songteksten.net

Hoe maak ik een nieuwe artiest aan?

Gestart door pure-sandra, 23 november 2008, 15:20:59

Vorige topic - Volgende topic

Robinn95

#315
Kunnen Adam Levine, Jessy Matador, Tom Waes, Jared Evan, Rivers Cuomo en Hal Linton erbij?  :)

Sandra_O

Niet toevoegen, maar verwijderen  :)

Ik wilde Brandon Flowers toevoegen, maar was wat ongeduldig en heb dat toen per ongeluk twee keer gedaan  8)7. Graag DEZE verwijderen (op de andere heb ik inmiddels een tekst en vertaling toegevoegd). Thanks!
I love you as certain dark things are to be loved
In secret, between the shadow and the soul

~ P. Neruda (sonnet XVII)

Websmurf

Webmaster Songteksten.net -

Europeetje

Nobody's Fool!         | ( 0 )( 0 ) | Spongebob   / ( 0 )( 0 ) \ Patrick   ( (0)(0) ) Octo   | (0) | Plankton   |0||0| Mr. Krabs

NERDLESS


Europeetje

Nobody's Fool!         | ( 0 )( 0 ) | Spongebob   / ( 0 )( 0 ) \ Patrick   ( (0)(0) ) Octo   | (0) | Plankton   |0||0| Mr. Krabs

nootmus


Europeetje

Nobody's Fool!         | ( 0 )( 0 ) | Spongebob   / ( 0 )( 0 ) \ Patrick   ( (0)(0) ) Octo   | (0) | Plankton   |0||0| Mr. Krabs

Sara

Melissa Auf der Maur     

p.s. Dit werkt toch niet? vet onhandig. Laat ons dat zelf toch gewoon doen  ):O
space is the place

Sandra_O

Citaat van: Sara op  3 augustus 2010, 00:31:24
Melissa Auf der Maur     

Melissa Auf Der Maur

Citeer
p.s. Dit werkt toch niet? vet onhandig. Laat ons dat zelf toch gewoon doen  ):O

Helaas is het zo dat als iedereen maar teksten én artiesten toe mag voegen er een hele lijst komt van dubbele artiesten, fout gespelde namen, enz. Dit werkt prima zo volgens mij. Een beetje geduld en de artiesten worden (na controle op verkrijgbaarheid van songs en eventueel al bekend zijn op de site) netjes toegevoegd.  8-)
I love you as certain dark things are to be loved
In secret, between the shadow and the soul

~ P. Neruda (sonnet XVII)

Websmurf

Wat Sandra zegt :)
We hebben in de vorige site gehad dat mensen zelf artiesten mochten toevoegen. Met als resultaat, dat we nu nog regelmatig dubbele artiesten tegen komen. Om die reden houden we dat graag zelf een beetje onder controle.
Webmaster Songteksten.net -

Robinn95

Citaat van: Sara op  3 augustus 2010, 00:31:24
p.s. Dit werkt toch niet? vet onhandig. Laat ons dat zelf toch gewoon doen  ):O
Dankzij Europeetje gaat het trouwens ook een stuk sneller! :Y

Kan Vampire Weekend erbij?  :Y)

Europeetje

Nobody's Fool!         | ( 0 )( 0 ) | Spongebob   / ( 0 )( 0 ) \ Patrick   ( (0)(0) ) Octo   | (0) | Plankton   |0||0| Mr. Krabs

Robinn95

Citaat van: Europeetje op  3 augustus 2010, 14:17:46
En Vampire Weekend staat er al tussen ;)
http://songteksten.net/artist/lyrics/7233/vampire-weekend.html
Oei, dan zal ik 'lied titels' in plaats van 'artiestnamen' geselecteerd hebben.  8)7

Europeetje

Heb ik ook wel eens hoor :P
Maar dan denk ik: huhhh  :? , die MOET er wel tussen staan, dan kom ik er wel achter ;)
Nobody's Fool!         | ( 0 )( 0 ) | Spongebob   / ( 0 )( 0 ) \ Patrick   ( (0)(0) ) Octo   | (0) | Plankton   |0||0| Mr. Krabs