logo songteksten.net

Centraal: Ik ben nieuw topic :)

Gestart door Websmurf, 17 februari 2004, 19:15:23

Vorige topic - Volgende topic

maartj..

*zenuwinzinkt mee*

probeert ze wel hier elke dag te komen? denk je dat we haar te onaardig verwelkomd hebben? :'(

follow


Ra58

Metal up your ass!

FuckSociety

Ik is ook nieuw :mrgreen: Ik zal alleen maar bij het Onzintopic posten, omdat iemand me dat heeft opgedragen. Als je meer info over deze gabber (mij, niet die gast die me opdroeg alleen maar bij ''onzin'' te posten) wil, PM of mail me maar :Y

FuckSociety

Ik is ook nieuw :mrgreen: Ik zal alleen maar bij het Onzintopic posten, omdat iemand me dat heeft opgedragen. Als je meer info over deze gabber (mij, niet die gast die me opdroeg alleen maar bij ''onzin'' te posten) wil, PM of mail me maar :Y

FuckSociety

Ik is ook nieuw :mrgreen: Ik zal alleen maar bij het Onzintopic posten, omdat iemand me dat heeft opgedragen. Als je meer info over deze gabber (mij, niet die gast die me opdroeg alleen maar bij ''onzin'' te posten) wil, PM of mail me maar :Y

maartj..

ik snap niet dat een idioot die altijd op dit forum scheldt opeens binnen 5 minuten heeft besloten ook lid te willen worden.

FuckSociety

Sorry van de 3 posts, maar de site deed raar :mrgreen: En koter, stel je niet aan, ik leef in een vrij land dus ik mag joinen en vinden wat ik zelf wil. :Y

maartj..


flientje_pinwin

Wie heeft je het opgedragen dan,, ? kennen wij de dude(ette) ?

maartj..

ja zeer goed :P

en de kleine FuckSociety gebruikt elmex :Y

follow


maartj..


follow


maartj..

Ja echt, en ik voel me er niet prettig bij :'( *huilt uit bij sam* :D