logo songteksten.net
Hoofdmenu

Centraal: Ik ben nieuw topic :)

Gestart door Websmurf, 17 februari 2004, 19:15:23

Vorige topic - Volgende topic

maartj..

Legolas

uhu :)

(die komma moet trouwens weg :P als je komma zo spelt... :| damn... als ik dat fout zou spellen zou t toch wel erg zijn :P)
Leider der Bananen
Forum Admin / Eindredactie

maartj..

En een zin begint met een hoofdletter, en eindigt met een punt, vraag- of uitroepteken. :)
Puh! :P

Legolas

Daar valt over te twisten, sprak hij; hij gebruikte een puntkomma.
Leider der Bananen

maartj..

Neen.

CiteerEen puntkomma dient oorspronkelijk vooral om twee hoofdzinnen met elkaar te verbinden. De vuistregel om te controleren of een puntkomma op de goede plaats staat is dan ook de vraag beantwoorden of je hem kunt vervangen door een punt (.). Kan dat niet, dan wordt de puntkomma foutief gebruikt.

Voorbeeld:
Gisteren won hij ƒ1.000.000,- in de loterij; toch verscheen hij vanochtend weer gewoon op kantoor.

Legolas

drog·re·den v(m) -en bedrieglijke redenering

be·drieg·lijk bn, bw misleidend

mis·lei·den -leidde, h -leid bedriegen

be·drie·gen -droog, h -drogen 1 misleiden: schijn bedriegt is anders dan de werkelijkheid; 2 bedrog plegen jegens

... dat gaat eeuwig door... :|
Leider der Bananen

maartj..

Dat is toch geweldig? :D Dat is leuk aan taal.

Legolas

uhu uhu uhuhuhuhu :D :P

Overigens:
Master Blaster - Since You've Been Gone (Discoblaster Remix Edit)
I get the same old dreams, same time every night. Fall on the ground, then I wake up. So I get out of my bed, put on my shoes and in my head this four walls are closing me in...
Since you've been gone, since you've been gone. out of my head can't take it... whoei whoeiii zing zing zingerdezing :P
Leider der Bananen

maartj..

ACh, het klinkt me in de oren als een nachegaaltje. :P Ik hoop dat de remix beter klinkt dan de echte versie. :P

Entwine - Closer (my love)
And now I want you to dry all you tears as we make lo-ho-ho-ho-ve for the last time... Replace your heart with mi-hi-hi-hi-ne.. Deep inside.. Please stay with me tonight.. klefferdeklefklef. :P Is ook leuk! :D

Legolas

Leider der Bananen

maartj..

Wat een gezellig ideee! :D
Heb jij een verzoeknummertje? :P

Legolas

niet echt... :P

(8) love changes everythinggg lalalalala :P

nja.... doe maar wat :P
Leider der Bananen

maartj..

Legolas

em... zoek ik wel eens voor je op... deze versie is Jon Smith & Mark Wilcox, mja, da zijn DJs... :P
Leider der Bananen

maartj..

Oké, is goed. :P Vind je Dj's nooit saai worden, bdw?