logo songteksten.net

Centraal: Ik ben nieuw topic :)

Gestart door Websmurf, 17 februari 2004, 19:15:23

Vorige topic - Volgende topic

denise-tygertje

Citaat van: Websmurf op 17 februari 2004, 19:15:23
als je nieuw op het forum bent en een berichtje wil posten kun je dat hier doen.. ;)
Hoi xD *)

xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx ^O^

dylan.dB

Hai guise,
New membah hier. Ik ben Dylan. En ik hou van muziek, maar dat is "stating the obvious" - anders zit ik tenslotte niet op deze site :)
Verder mag ik graag gitaar spelen, en verder... meh, boet allemaal niet, ga jullie niet vervelen met een levensverhaal. :d

xVERAxLIENIEx

nou ehm. ik ben al een tijdje op deze site maarja niet super actief @ forum fzo..
dus uh, hoi? ik heb me eerder al vandaag ergens voorgesteld, volgens mij bij het stukje voor editors.. en geen zin om nog eens te typen O-)

xx

MentleG3n

Hi

ik gebruik deze site al een tijdje maar heb nooit echt de tijd genomen om te registeren. Onlangs bekeek ik het forum en alles ziet er simpel (goed gestructureerd) en mooi uit. Mooi werk!
Ik ben 15 jaar en ik woon in België. Ik studeer economie-talen (Frans - Engels - Duits - Spaans). In mijn vrije tijd doe ik kickbox, maar ik vind het veel toffer om gewoon met vrienden te gaan feesten. :P

bb
Don't argue with trolls, it means they win.

.:kelly:.

Hallowah,

Citaat van: MentleG3n op  9 september 2010, 19:11:18

ik gebruik deze site al een tijdje maar heb nooit echt de tijd genomen om te registeren. Onlangs bekeek ik het forum en alles ziet er simpel (goed gestructureerd) en mooi uit. Mooi werk!


^Same
Ben ook 15 jaartjes oud, woon Nederland.
Ik zit in het 3e leerjaar verzorging en in mijn vrije tijd doe ik o.a aan wedstrijd zwemmen.

MentleG3n

Citaat van: .:kelly:. op 26 september 2010, 12:30:30
Hallowah,

Citaat van: MentleG3n op  9 september 2010, 19:11:18

ik gebruik deze site al een tijdje maar heb nooit echt de tijd genomen om te registeren. Onlangs bekeek ik het forum en alles ziet er simpel (goed gestructureerd) en mooi uit. Mooi werk!


^Same
Ben ook 15 jaartjes oud, woon Nederland.
Ik zit in het 3e leerjaar verzorging en in mijn vrije tijd doe ik o.a aan wedstrijd zwemmen.

Hai, "welkom". :P
Don't argue with trolls, it means they win.

MusicIsMyLife

#1056
Hallo ik ben nieuw hier!
Ik stel me ff voor:

Ik ben MusicIsMyLife en ik ben verslaafd aan muziek.
Ik hou van een heleboel dingen:

Tekenen (daar ben ik heeeeeeeeeeeeeeeeeel goed in  :Y :Y :Y)
Lezen (Ik heb onderhand al een hele bieb gelezen geloof ik)
Muziek (Wie houd daar nou niet van? :P)
Handvaardigheid
Tijdschriften (Voor tieners want ik ben ook een tiener)

En dit zijn dingen die ik haat:

School (Ik ben de enige met een beetje volwassen verstand en met fatsoen in de klas, die anderen zuigen nog aan hun duim) }:|

Mijn stiefvader (Ik leg je niet uit waarom)

Ik haat nog veeeeeeeeeeeeeel meer dingen.
Maar nu ff iets anders.

Ik kan best wel eens kinderachtig overkomen...Meestal kan ik er niks aan doen :'( :'( :'(
Wenn du lachst
Lachst du nicht
Wenn du weinst
Weinst du nicht
Wenn du fühlst
Fühlst du nichts
Weil du ohne Liebe bist

Dotted

Yeeehh ik ben nieuw op dit forum. :'D Gebruik de site nu iets van 2 jaar ofzo, en heb ook al een tijdje account. Alleen forum nooit gezien. |:

fransie


lise1404


Europeetje

Ja, moet je op je rekenmachine intypen xD

707 + 707 = 1414

En dan wel op de kop lezen he ;)

XxXxX :W
Nobody's Fool!         | ( 0 )( 0 ) | Spongebob   / ( 0 )( 0 ) \ Patrick   ( (0)(0) ) Octo   | (0) | Plankton   |0||0| Mr. Krabs

#5.


Europeetje

Nobody's Fool!         | ( 0 )( 0 ) | Spongebob   / ( 0 )( 0 ) \ Patrick   ( (0)(0) ) Octo   | (0) | Plankton   |0||0| Mr. Krabs

Hilly16


mnuiten90

ik kan cocorosie gewoon niet toevoegen :( omdat ik nie weet hoe je een artiest moet toevoegen die nog niet in de lijst sta...... :(