logo songteksten.net

Verzoeken om vertalingen!

Gestart door Sandra_O, 19 juli 2009, 11:08:14

Vorige topic - Volgende topic

Europeetje

Citaat van: Marrrk op 16 mei 2010, 19:51:22
Hey Europeetje, http://songteksten.net/translation/1/80728/112/je-ne-veux-pas-la-fin-de-nous.html de vertaling staat sinds vanmiddag op de site :)

Ilona; jouw verzoek ben ik nu aan het vertalen, dus die komt waarschijnlijk binnenkort! :)


Heel erg bedank Marrrk  :D

O, dan hoef ik Scream ook niet meer te doen  :9
Ik ben nl. al zijn liedjes aan het vertalen  :mrgreen:


:W Europeetje
Nobody's Fool!         | ( 0 )( 0 ) | Spongebob   / ( 0 )( 0 ) \ Patrick   ( (0)(0) ) Octo   | (0) | Plankton   |0||0| Mr. Krabs

hoegebruikersnaam

Steen - Dr. Dronken

Het gaat slechts om de eerste 18 seconden, want die zijn spaans geloof ik. Ben gewoon erg benieuwd wat die precies zegt in het spaans, en wat de vertaling daar van is.

Iesmar

Ik heb net een vertaling gemaakt van Half of my heart by John Mayer. ik zag alleen dat deze al was vertaald.
maar dat er nog een paar hele kleine vertaal foutjes in zaten die ik er uit heb gehaald

mijnn vraag is dus.
hoe kan ik deze vertaalde songtekst aan passen. en hoe kan ik mijn nieuwe vertalingen uploaden.

groetjes Vincent

Europeetje

Dat kan je niet zelf doen.
Dan moet je de tekst doorgeven in een ander topic, kan hem zo ff niet vinden.
Dan kijken de vertalers erna.

:W
Nobody's Fool!         | ( 0 )( 0 ) | Spongebob   / ( 0 )( 0 ) \ Patrick   ( (0)(0) ) Octo   | (0) | Plankton   |0||0| Mr. Krabs

Europeetje

Nobody's Fool!         | ( 0 )( 0 ) | Spongebob   / ( 0 )( 0 ) \ Patrick   ( (0)(0) ) Octo   | (0) | Plankton   |0||0| Mr. Krabs

Ellie

#35
had ik ook net nodig.. dankje! ;)

-edit: link verwijderd-

Europeetje

Hmmm.. ik weet niet of die site wel alle liedjes goed doet...

Ik bedoel, alle goede vertalingen.
Volgens mij is het net zoiets als google.
Of niet?

:W
Nobody's Fool!         | ( 0 )( 0 ) | Spongebob   / ( 0 )( 0 ) \ Patrick   ( (0)(0) ) Octo   | (0) | Plankton   |0||0| Mr. Krabs

Ellie

#37
Nee hoor.. :s

-edit: link verwijderd-

Websmurf

Songteksten vertalingen . nl levert bijzonder slechte kwaliteit vertalingen op. Ze vertalen songteksten op basis van een geautomatiseerde vertaler en om die reden klopt er vaak niet veel van (grammaticaal)
Webmaster Songteksten.net -


Vii


MentleG3n

Don't argue with trolls, it means they win.


Snowowl

'All that I need to survive' heb ik zojuist voor je vertaald en toegevoegd aan de site.
May the bridges I burn light the way.

MentleG3n

#44
Ik heb zonet een vertaling van "All that I need to survive" verstuurd, sorry.
Ik had enkele verschillen met jouw vertaling, die van u is beter. :)
Don't argue with trolls, it means they win.