logo songteksten.net
Hoofdmenu

KOPVODDENTAX

Gestart door feneaux, 20 september 2009, 22:45:03

Vorige topic - Volgende topic

Snowowl

Citaat van: eccs op 22 september 2009, 17:25:56
Het klopt niet dat omdat er goede tussen zitten, dat iedereen dan mag blijven! Of alleen de slechte eruit, of allemaal.
Nee dat zeg ik ook niet. Heb onderhand meerdere keren gezegd dat degene die zich misdragen moeten worden aangepakt, maar degene die niets verkeerd doen moeten niet de dupe worden van het gedrag van anderen!

Citaat van: eccs op 22 september 2009, 17:25:56
In Rotterdam is nu al minstens 52% NIET Nederlands. waarvan het grootste gedeelte moslims is, die het dus zowat allemaal verzieken. Dat klopt NIET in een Nederlandse stad. Andere landen, zoals Italia, zijn niet zo gastvrij als wij! Hier komen mensen te makkelijk binnen en worden niet hard aangepakt op het leren van de taal en het aanleren van de regels. Anders maken ze er niet zn potje van hier.
Denk je nu echt dat die hele 52% alleen maar crimineel is de die 48% Hollanders allemaal engeltjes zijn en alleen maar het slachtoffer zijn van de grote boze moslims? Ik kan je uit eigen ervaring vertellen dat ik meer asociaal gedrag krijg van mede-Nederlanders dan van Moslims.

Citaat van: eccs op 22 september 2009, 17:25:56
Het is zelfs zo, dat sommige leden van een turkse familie bijv. hierheen komen, een Nederlandse nationaliteit krijgen, en dan trouwen met hun eigen nicht zodat die ook zonder problemen de Nederlandse natonaliteit krijgen. Dat klopt voor geen meter. En of ze dan een uitkering krijgen of niet, ze moeten NIET misbruik maken van onze regels.
Dat is waar, wederom DIE moeten worden aangepakt en niet de hele groep!


Citaat van: eccs op 22 september 2009, 17:25:56
We hebben dan wel godsdienst vrijheid, maar doe dat lekker in je eigen tijd. Pas je op straat aan! Doe thuis wat je wilt. Als wij in een islamitisch land lopen zonder hoofddoek worden we ook uitgescholden, nagekeken of soms zelf opgepakt!
Ah, dan gaan we gewoon ook alle tekenen van religie verbieden goed? Want discrimineren gebaseerd op vooroordelen is een beetje stom.
Dus o.a.: nonnen mogen niet meer over straat, ik wil geen pastoor meer herkenbaar zien. Alle kruisjes weg!
Kerstmis? Religieus feest! Weg met die troep!
Haha! Viva la revolution!


Citaat van: eccs op 22 september 2009, 17:25:56
Ik heb eigenlijk niet eens zin om mijn mening te onderbouwen met politieke feiten, of redenen.
Ik HAAT moslims die hier de boel verzieken, die hier leven van ONS geld.
Ik HAAT moslims die denken dat ze hier een beetje de straten beheersen en denken dat ze beter zijn.
ik HAAT moslims die Nederlanders in hun eigen land belachelijk maken omdat wij ( gezond denkende mensen dus ) niet zo zijn zoals hun!
In mijn ervaring roepen mensen dit "Ik heb geen zin meer om mijn mening te onderbouwen" als ze gewoon geen zinnige argumenten meer weten te verzinnen?
Als jij die moslims haat die dat doen, ben je dan ook zo eerlijk om Nederlanders te haten die dat doen?
Zat Nederlanders die de boel verzieken, zat Nederlanders die op het geld van anderen teren, zat Nederlanders die denken dat ze beter zijn dan de ander. Zat Nederlanders die iedereen, inclusief mede-Nederlanders, bespotten.


Citaat van: eccs op 22 september 2009, 17:25:56
DAN maar iedereen voor een kam scheren. Beter dat, dan al de daden vergeten omdat er een paar goeden tussen zitten.
Nederland is Nederland. Geen turkije, of marokko, of een ander pest land. Als je dingen wilt vernielen, wilt dat iedereen om je heen in allah gelooft, en dat elke vrouw achter je reet aan loopt, blijf je lekker in je eigen land.
Wat een bekrompen visie, bah bah.
Zal het nog maar een keer herhalen dan: de rotzakken eruit vissen, aanpakken, en de rest lekker laten zitten waar ze zitten!
Je meet met twee maten.


Citaat van: eccs op 22 september 2009, 17:25:56
Ik vind, dat ze die gastvrijheid van Nederland mogen uitschakelen. En al helemaal de godsdienst vrijheid. Hebben de moslim landen toch ook niet?
Godsdienstvrijheid uitschakelen? Dus m.a.w. één goedgekeurde godsdienst en daar heeft iedereen zich maar aan te houden?
Wie was hier nu eerst bang dat ze verplicht naar Mekka moesten gaan bidden? Je stelt hier zelf precies hetzelfde voor waar je een post eerder de Moslims van beschuldigde!
May the bridges I burn light the way.

feneaux

Citeer
CiteerDat is waar maar over het algemeen komen ze er wel voor, volgens de 2e kamer, want dat is vorige week woensdag besproken en waren het er over eens.
CiteerZe waren het erover eens dat díegenen die misbruik maken van een uitkering aangepakt moeten worden, daarbij is nooit gezegd dat ze daar allemaal voor komen of dat het hier zelfs maar om een meerderheid gaat.

Als ze het in het algemeen bespreken, bespreken ze het over de meest voorkomende zaak van (illegale)immigranten, excuses dat had ik er ff bij moeten zeggen. Dus dan worden de alle moslims die niet voor uitkering komen niets verweten. Want als je aantoont dat het over het algemeen gaat, en jij daar op dat gebied niet bij zit, lijkt met mij dat je je niet aangesproken hoeft aan te voelen.

Citeer
CiteerNee, want Blonde mensen die van nature blond zijn behoren tot de ariers, en ja "zoals al eerder beweerd is"behoren die in tegen stelling tot de moslims tot het germaanse ras.
CiteerEn je punt is?


... dat de europeaanse arieers van de noordelijke helft tot het germaanse ras behoren in tegenstelling tot de moslims en dat die in mijn ogen dus ook een nederland thuis horen. Watmij part, als zei iets verkeerd doen worden ze net zo aangepakt alleen met 1 voordeel, ze blijven in het land wederom in tegenstelling tot de moslims.

Citeer
CiteerVeel moslims in gouda en rotterdam zuid, zien een BLANKE als haram. Ik benner zelf nog voor uit gemaakt. Wat een respect. Ik zeg toch ook geen ketter tegen hun of heidense debiel.  IDD respect moet je geven ja, maar als mensen het nou niet verdienen???
CiteerGeen enkel mens die een ander uitscheldt verdient respect.

Hiermee ben ik het eens
{FX} Gerechtigheid Zal Zegevieren!

Snowowl

#17
Citaat van: feneaux op 22 september 2009, 17:41:56
CiteerEr zitten ook genoeg verrotte Nederlanders in dit land. Iedere maatschappij en bevolkingsgroep heeft rotte appels. Enkel omdat je van een bepaalde bevolkingsgroep ze beter kan herkennen wil niet rechtvaardigen om gelijk de hele groep het land uit te gooien in mijn mening. Ik ben het met je eens dat degene die het verkloten ook voor de gevolgen moeten opkomen, maar om nu de mensen die niets verkeerd hebben gedaan te straffen omdat ze hetzelfde geloof delen is onredelijk

We hebben het nu over de kopvodden tax die op moslims gericht is. Hollanders komen niet tersprake dus ik snap dit niet. Zij hebben er ff niks mee te maken.



Oh jawel hoor, ik trek een vergelijking.
Het gaat er, voor de duidelijkheid, om dat een bepaalde bevolkingsgroep wordt afgestraft omdat een deel het verkut voor de rest.
En ik geef aan dat er net zo goed Nederlanders zijn die het verkutten voor anderen, maar daar wordt ook niet de hele bevolking voor gestraft.
Dus m.a.w.: oneerlijk en hypocriet.


Citaat van: eccs op 22 september 2009, 17:25:56
Je scheert enorm over een kam. Niet iedere moslim leeft hier van een uitkering.
Dat is waar maar over het algemeen komen ze er wel voor, volgens de 2e kamer, want dat is vorige week woensdag besproken en waren het er over eens. [/quote]
En zo komen er ook Nederlanders voor die van een uitkering leven. Nogmaals waarom een hele bevolkingsgroep afstraffen voor iets waar ze niet eens wat aan kunnen doen?


Citaat van: eccs op 22 september 2009, 17:25:56
CiteerEn hier komt het stukje wederzijds respect aan bod: degene die het bovenstaande uithalen hebben geen respect, en die moeten ook aangepakt worden. Maar de mensen die niets misdaan hebben hoeven wederom niet gestraft te worden voor daden van anderen.
Als straks bijvoorbeeld uit een of ander onderzoek zou blijken dat (bij wijze van spreken) mensen met blond haar vaker misdaden plegen dan mensen met andere haarkleuren, zullen we dan ook maar gewoon IEDEREEN met blond haar het land uitgooien? Statistisch gezien zijn het immers allemaal klootzakken...

Nee, want Blonde mensen die van nature blond zijn behoren tot de ariers, en ja "zoals al eerder beweerd is"behoren die in tegen stelling tot de moslims tot het germaanse ras.
En dus hebben germaanse rassen wel het recht om de boel te verkloten, maar mensen die ergens anders vandaan komen niet?
In mijn mening heeft simpelweg NIEMAND het recht om zich schofterig te gedragen. Geen uitzonderingen ongeacht waar je vandaan komt!


Citaat van: eccs op 22 september 2009, 17:25:56
CiteerRespect krijg je door het ook zelf te geven. Als mensen alleen maar blijven schelden op elkaar en naar elkaar blijven wijzen dan krijg je nooit respect en verdienen ook beide partijen geen respect.


Veel moslims in gouda en rotterdam zuid, zien een BLANKE als haram. Ik benner zelf nog voor uit gemaakt. Wat een respect. Ik zeg toch ook geen ketter tegen hun of heidense debiel.  IDD respect moet je geven ja, maar als mensen het nou niet verdienen???
Heb het in een eerdere post al gezegd: Ik wordt vaker uitgescholden door Nederlanders dan door Moslims. Toch blijf ik iedereen met respect behandelen want ik realiseer me wel dat het maar een paar zijn van een grote groep die zich wel normaal kan gedragen.
Dat er een aantal eikels tussen zitten wil niet zeggen dat het hele Moslimse volk respectloos is.
May the bridges I burn light the way.

feneaux

Ik had nog een vraag voro Snowowl. Waarom doet u zo verdedigent. U heeft daar al het recht op, natuurlijk. Je hebt goede argumenten, maar wat is nou het probleem dat mensen zo over moslims praten. Van beiden kanten klopt er geen bal. Racisten hebben argumenten tekort, maar Niet-rasisten ook. Dan word er maar wat met logica aan elkaar gebreid. Je bent leraar. Heb je moslimistische leerlingen of zelf mentor leerlingen? Is dat de reden dat je het niet eens ben? Gewoon voor informatie. Na je antwoord zal ik mijn redenering geven waarvoor ik dit onderwerp steun.
{FX} Gerechtigheid Zal Zegevieren!

Snowowl

#19
Ik ben zo defensief omdat ik geloof in respect en ruimte voor ieder mens.
Omdat ik zelf zo vaak met vooroordelen en het over één kam scheren te maken heb gehad dat ik hier een gruwelijke hekel aan heb gekregen als mensen zulke drastische dingen roepen (zoals bijvoorbeeld alle Moslims het land uit en vrijheid van religie afschaffen).
Omdat in mijn ervaring veel van dit conflicten gebaseerd zijn op vooroordelen en het gebrek van eigen verstand, mensen die slaaf alles geloven en slikken wat een meneer in de krant of op TV zegt zonder te realiseren dat ook in kranten en op TV dingen verdraait worden en gelogen wordt.

Omdat ik niet denk dat je intolerantie kan oplossen met nog meer intolerantie.

Wat het probleem is dat mensen zo over Moslims praten is omdat het alleen maar de vijandigheid onderling versterk. Als een Moslim sommige posts hier zou lezen denk hij/zij "Zie je wel! Alle Nederlanders willen ons weg hebben, terwijl ik niets verkeerd heb gedaan!" wat resulteert in een vijandige houding ten opzichte van Nederlanders, en dat zorgt weer voor een vijandige houding van Nederlanders ten opzichte van Moslims, enzovoorts enzovoorts.
Uiteindelijk lost het schreeuwen van verwijten niets op.
En om een hele groep te straffen voor het gedrag van enkelen is onrechtvaardig

Ik ben zelf geen docent, ben docent in opleiding. Maar dat heeft verder niets met mijn standpunt te maken. Ik heb tijdens mijn stages aan andere religies en nationaliteiten les gegeven en die kids konden net zo lief, of net zo'n ettertjes zijn, als mn Nederlandse leerlingen.
May the bridges I burn light the way.

eccs

Het klopt, ieder mens heeft een hoofd. Maar niet een doek OM het hoofd.


CiteerEen "beetje verkeerd"   Volgens mij heeft hij uiteindelijk meer mensen het leven gekost dan welke moslim dan ook.
En wat je over hitler zegt klopt. Maar je moet wel even goed lezen, dat ik zeg:
Hij had goede ideeen. Maar hij pakte het alleen verkeerd aan. Dat komt erop neer dat ik het er ook niet mee eens bent dat hij zoveel miljoenen joden vermoord heeft.

CiteerEn wie bepaalt dan wat de standaard godsdienst in Nederland wordt?
Dat bepalen de NEDERLANDERS. Die hier geboren en getogen zijn, en ook van wie hun voorvaderen Nederlands zijn.


CiteerNee dat zeg ik ook niet. Heb onderhand meerdere keren gezegd dat degene die zich misdragen moeten worden aangepakt, maar degene die niets verkeerd doen moeten niet de dupe worden van het gedrag van anderen!
Wat is dan JOU oplossing voor de buitenlanders die het hier WEL verzieken?

Niemand mag zich misdragen! Maar we kunnen moeilijk de Nederlanders hun eigen land uit zetten. Die moeten dan op een andere manier aangepakt worden, maar we hebben het er nu niet over hoe de Nederlanders zich gedragen.
En buitenlanders, zijn hier te GAST. Dan moet je je nog erger aan de regels houden.
JA, dit kan je heel erg discriminerend vinden. Maar zo vind ik het nou eenmaal.
Als je ergens op visite komt, gedraag je je ook extra netjes. Terwijl de mensen die daar vaker over de vloer komen ietsjes meer doen.

CiteerGodsdienstvrijheid uitschakelen? Dus m.a.w. één goedgekeurde godsdienst en daar heeft iedereen zich maar aan te houden?
Wie was hier nu eerst bang dat ze verplicht naar Mekka moesten gaan bidden? Je stelt hier zelf precies hetzelfde voor waar je een post eerder de Moslims van beschuldigde!

Ik ben er niet BANG voor, maar ik wil niet in een maatschappij leven waarin het MOET. Ik zeg ook niet dat er 1 godsdienst in Nederland moet zijn. Ik ben helemaal niet gelovig, maar ik kan andere geloven wel accepteren. Ookal zijn er 100000 geloven in Nederland, Nederland moet wel Nederland blijven. En niet dat een geloof wat niet in deze cultuur past hier de "macht" gaat overnemen.
Ik heb heel veel vrede met het boedhisme. En dat geloof is ook in Nederland. Daar hoor je niks over. Dus je kan ook gewoon geloven, zonder dat heel Nederland daar last van moet hebben.

Als in een klas 1 iemand vervelend doet, moet ook heel de klas nablijven? Heeel kinderachtig en simpele vergelijkenis, maar het is wel zo.
Dus nogmaals:
Hoe willen jullie de slechte eruit halen? Hoe willen jullie de slechte laten bekennen dat ze hier de boel verzieken. Dan zullen ze excuusjes gaan gebruiken. En komt er niks van terecht.
addio neri!

feneaux

Inderdaad. Niet alle moslims zijn klote, maar in het begin hadden we het over een doelgroep. Ik besef nu pas dat we het over de moslim in het algemeen hebben. Wat ik ook wil zeggen. Door alle tegenslagen verminderd je respect voor die gene die die tegenslagen veroorzaken. Niet gek dat je er op een gegeven moment er de schijt van krijg. Nu we over hitler gaan beginnen wier vrij weinig met de zogeheten hoofddoekjesbelasting te maken heeft, want zo noem ik het nu maar even anders is het te schreeuwerig en te respectloos.

Hitler deed in vele ogen slechte dingen. Maar niet alles was slecht. Dankzij hem hebben we de 2e wereld oorlog gehad. Dankzij hem, Stalin, Rosevelt en Churchil hebben we vorderingen gemaakt op administratieve technologie, technologie op het gebied van wapens en voertuigen, atomen en veel meer. Wat wel vooral van hitlers kant kwam was de medische technologie, mensen zoals kampdocter van Mengelen, waarvan ik hoop dat die je bekend in de oren klinkt, hebben proeven gedaan op gevangenen. Ik noem expres geen joden want er zaten ook homosexuelen en sigeuners tussen. Dankzij die proeven weten we meer van het lichaam. Men liet gevangenen, maar vooral joden de vliegtuigen in stappen en zo hoog mogelijk zonder luchtmasker laten vliegen in een vliegtuig, met natuurlijk wel een duitse piloot MET lucht masker om te testen op welke hoogte ze zouden stikken. Misschien kon dit niet met apen, wieweet hebben hun wel meer zuurstof nodig dan de mens en sterven ze op een veel lagere hoogte. Zo heeft elk nadeel zijn voordeel.  Overigens word hitler wel als de moordenaar beschouwd, maar Stalin heeft meer mensen vermoord. Dankzij hitler is rotterdam herbouwd(deels) waardoor de krappe steegjes en oude gebouwen verdwenen zijn. Rotterdam zelf vond het jammer dat het oudelijk centrum vernietigt was, alleen ze hebben er zelf voor gekozen om hetniet in de zelfde stijl te herbouwen omdat het al een bende is.

Hopelijk ziet men dit ook in. MvG Feneaux
{FX} Gerechtigheid Zal Zegevieren!

eccs



CiteerDankzij hitler is rotterdam herbouwd(deels) waardoor de krappe steegjes en oude gebouwen verdwenen zijn. Rotterdam zelf vond het jammer dat het oudelijk centrum vernietigt was, alleen ze hebben er zelf voor gekozen om hetniet in de zelfde stijl te herbouwen omdat het al een bende is.

Ja dat is dus NIET goed :P Want anders was Rotterdam nu de hoofdstad geweest van Nederland en niet Amsterdam, maar dat is een ander onderwerp :P

Je hebt heel erg gelijk over de uitvindingen die Hitler heeft gedaan. Anders moesten we daar NU pas achter komen, en had dat misschien nog wel meer mensen levens gekocht. Het word nu in het hokje : Slecht. geplaatst, omdat de REDEN dat hitler het deed in de ogen van de mensen slecht was. Maar als het onder andere omstandigheden was gebeurd, had je er veel minder over gehoord!
^O^
addio neri!

feneaux

Ik heb juist het tegenovergestelde. Ik maak alleen de ellendige dingen mee. Mensen om me heen sterven wegens de moslims. Ruzie, ruzie, ruzie. De moslim die zich zelf zo hoog heeft heeft zich iets minder hoog als zijn moeder. Hun mogen wel allen over mijn moeder zeggen, maar als ze het terug krijgen heb je een zogeheten "kanker probleem". Alleen ja, liefst stam ik ze verot, want ja, ook ik heb me moeder hoog, maar ik scheld niet uit mezelf over me moeder, hun wel. Vooral de jongeren zijn zo. Jongeren, nederlands en buitenlands, hebben veel invloed op de oudere bevolking wat tot dit resultaat leid. What ever. Laat ze maar een hekel hebben aan nederland. Dan hebben de mensen die geen fijne ervaring hebben ook hun zin. Maar wat boeid het of ze er nou zijn of niet. Alsof men ze gaat missen. De nederlandse moslim vriendjes misschien, maar die weten niet beter. Of ze er nou zijn of niet, erger kan het niet zijn.
{FX} Gerechtigheid Zal Zegevieren!

Snowowl

Citaat van: eccs op 22 september 2009, 21:00:20
Het klopt, ieder mens heeft een hoofd. Maar niet een doek OM het hoofd.
Ik heb vaker een doek om mn hoofd gedragen (bandana). Niet vanwege een of andere religie, maar omdat ik daar gewoon zin in had.


Citaat van: eccs op 22 september 2009, 21:00:20
CiteerEn wie bepaalt dan wat de standaard godsdienst in Nederland wordt?
Dat bepalen de NEDERLANDERS. Die hier geboren en getogen zijn, en ook van wie hun voorvaderen Nederlands zijn.
Dus één groepje 'almachtige' Nederlanders mag mij straks vertellen wat voor religie ik moet hebben volgens jou?
Moslims zijn niet bezig de wereld over te nemen, en ik laat mij door *niemand* een religie opleggen, niet door een Moslim en niet door een Nederlander!

Citaat van: eccs op 22 september 2009, 21:00:20
CiteerNee dat zeg ik ook niet. Heb onderhand meerdere keren gezegd dat degene die zich misdragen moeten worden aangepakt, maar degene die niets verkeerd doen moeten niet de dupe worden van het gedrag van anderen!
Wat is dan JOU oplossing voor de buitenlanders die het hier WEL verzieken?

Niemand mag zich misdragen! Maar we kunnen moeilijk de Nederlanders hun eigen land uit zetten. Die moeten dan op een andere manier aangepakt worden, maar we hebben het er nu niet over hoe de Nederlanders zich gedragen.
En buitenlanders, zijn hier te GAST. Dan moet je je nog erger aan de regels houden.
JA, dit kan je heel erg discriminerend vinden. Maar zo vind ik het nou eenmaal.
Als je ergens op visite komt, gedraag je je ook extra netjes. Terwijl de mensen die daar vaker over de vloer komen ietsjes meer doen.
DIE mogen er van mij idd uit gekickt worden!
Maar niet de hele bevolkingsgroep omdat een deel zich misdraagt!

Citaat van: eccs op 22 september 2009, 21:00:20
CiteerGodsdienstvrijheid uitschakelen? Dus m.a.w. één goedgekeurde godsdienst en daar heeft iedereen zich maar aan te houden?
Wie was hier nu eerst bang dat ze verplicht naar Mekka moesten gaan bidden? Je stelt hier zelf precies hetzelfde voor waar je een post eerder de Moslims van beschuldigde!

Ik ben er niet BANG voor, maar ik wil niet in een maatschappij leven waarin het MOET. Ik zeg ook niet dat er 1 godsdienst in Nederland moet zijn. Ik ben helemaal niet gelovig, maar ik kan andere geloven wel accepteren. Ookal zijn er 100000 geloven in Nederland, Nederland moet wel Nederland blijven. En niet dat een geloof wat niet in deze cultuur past hier de "macht" gaat overnemen.
Ik heb heel veel vrede met het boedhisme. En dat geloof is ook in Nederland. Daar hoor je niks over. Dus je kan ook gewoon geloven, zonder dat heel Nederland daar last van moet hebben.
Als je er niet bang voor bent waarom zeg je het dan?
Nogmaals: Moslims zijn er toch niet op uit om ons te bekeren! Ja je hebt van die fanatiekelingen, maar die heb je in iedere religie!
Anders hadden de Jehova's t al lang gewonnen, maar ik zie Moslims niet langs deuren gaan om hun geloof op te dringen. Toch schijn je niet zo bang te zijn voor de Jehova's terwijl die toch ECHT wel opdringeriger zijn.

Ik ben het zeker ook op sommige punten niet eens met hoe sommige Moslims zich in Nederland gedragen (die hele hysterie om de hoofddoekjes die in scholen gedragen zouden moeten worden, terwijl schijnbaar in hun land van herkomst er ook geen hoofddoekjes worden gedragen in scholen). Het is echt niet dat ik iedereen vrij spel wil geven.
Maar jullie hebben het er steeds over dat iedereen moet boeten voor het gedrag van enkelen en DAAR ben ik het niet mee eens!

Citaat van: eccs op 22 september 2009, 21:00:20
Als in een klas 1 iemand vervelend doet, moet ook heel de klas nablijven? Heeel kinderachtig en simpele vergelijkenis, maar het is wel zo.
Dus nogmaals:
Hoe willen jullie de slechte eruit halen? Hoe willen jullie de slechte laten bekennen dat ze hier de boel verzieken. Dan zullen ze excuusjes gaan gebruiken. En komt er niks van terecht.
Nee bij mij moet dan niet de hele klas nablijven. Waarom? Omdat het oneerlijk is en met oneerlijkheid krijg je geen respect (ook in de klas speelt respect een rol). Als je de hele klas laat nablijven vanwege het gedrag van één dan is de kans groter dat je de hele klas tegen je krijgt. Misschien hopen jullie dat de klas zich dan keert tegen die ene enkeling, maar dat is echt niet zo. Waarom? Omdat IK degene zou zijn die de onschuldigen straft voor dingen die ze niet hebben gedaan, dus ik zou de boeman zijn.

De slechte pik je eruit zodra ze een misdaad begaan.. lijkt me logisch. Al die mooie statistieken die er zijn waaruit blijkt dat allochtonen toch qua verhoudingen crimineler zijn dan Nederlanders zijn gebaseerd op gemaakte arrestaties... dus, zodra je er een oppakt (dan niet omdat ie fout geparkeerd staat hè) pak je ze aan.
May the bridges I burn light the way.

feneaux

CiteerJa dat is dus NIET goed  Want anders was Rotterdam nu de hoofdstad geweest van Nederland en niet Amsterdam, maar dat is een ander onderwerp

Dat boeid me niet. Ik weet niet beter dan dat amsterdam hoofdstad is:P
{FX} Gerechtigheid Zal Zegevieren!

Sandra_O

Citaat van: eccs op 22 september 2009, 21:00:20
Hij had goede ideeen.

Daar zijn de meningen zéér verdeeld over. Ik zou geen goed idee kunnen noemen.

Citeer
CiteerEn wie bepaalt dan wat de standaard godsdienst in Nederland wordt?
Dat bepalen de NEDERLANDERS. Die hier geboren en getogen zijn, en ook van wie hun voorvaderen Nederlands zijn.
Er zijn ook zeer veel tweede en derde generatie moslims, die hier geboren en getogen zijn en die gewoon net zo functioneren in de maatschappij als elke andere nederlander. Bovendien is er ook nog steeds een groot verschil tussen de verschillende godsdiensten in Nederland, te veel om er één te kiezen.


Citeermaar ik kan andere geloven wel accepteren.

Hoe willen jullie de slechte eruit halen? Hoe willen jullie de slechte laten bekennen dat ze hier de boel verzieken. Dan zullen ze excuusjes gaan gebruiken. En komt er niks van terecht.

Je kan andere geloven accepteren als het maar geen moslims zijn  :?

Het is echt wel na te kijken (zoals in het voorbeeld van de uitkeringen) wie er misbruik van maken en die gaan nu ook gewoon aangepakt worden...terecht.

Citaat van: feneaux op 22 september 2009, 21:03:56
Hitler deed in vele ogen slechte dingen. Maar niet alles was slecht. Dankzij hem hebben we de 2e wereld oorlog gehad. Dankzij hem, Stalin, Rosevelt en Churchil hebben we vorderingen gemaakt op administratieve technologie, technologie op het gebied van wapens en voertuigen, atomen en veel meer. Wat wel vooral van hitlers kant kwam was de medische technologie, mensen zoals kampdocter van Mengelen, waarvan ik hoop dat die je bekend in de oren klinkt, hebben proeven gedaan op gevangenen. Ik noem expres geen joden want er zaten ook homosexuelen en sigeuners tussen. Dankzij die proeven weten we meer van het lichaam. Men liet gevangenen, maar vooral joden de vliegtuigen in stappen en zo hoog mogelijk zonder luchtmasker laten vliegen in een vliegtuig, met natuurlijk wel een duitse piloot MET lucht masker om te testen op welke hoogte ze zouden stikken. Misschien kon dit niet met apen, wieweet hebben hun wel meer zuurstof nodig dan de mens en sterven ze op een veel lagere hoogte. Zo heeft elk nadeel zijn voordeel.  Overigens word hitler wel als de moordenaar beschouwd, maar Stalin heeft meer mensen vermoord. Dankzij hitler is rotterdam herbouwd(deels) waardoor de krappe steegjes en oude gebouwen verdwenen zijn. Rotterdam zelf vond het jammer dat het oudelijk centrum vernietigt was, alleen ze hebben er zelf voor gekozen om hetniet in de zelfde stijl te herbouwen omdat het al een bende is.
Dat er uiteindelijk door de onmenselijke daden van Hitler, Josef Mengele (ik neem aan dat je die bedoelt?) en andere massamoordenaars onder dwang uitvindingen zijn gedaan waar we nu profijt van hebben (of last, zoals van de atoombom), maakt hun daden niet minder slecht of bewonderenswaardig.
I love you as certain dark things are to be loved
In secret, between the shadow and the soul

~ P. Neruda (sonnet XVII)

Snowowl

#27
Citaat van: feneaux op 22 september 2009, 21:11:58
Ik heb juist het tegenovergestelde. Ik maak alleen de ellendige dingen mee. Mensen om me heen sterven wegens de moslims. Ruzie, ruzie, ruzie. De moslim die zich zelf zo hoog heeft heeft zich iets minder hoog als zijn moeder. Hun mogen wel allen over mijn moeder zeggen, maar als ze het terug krijgen heb je een zogeheten "kanker probleem". Alleen ja, liefst stam ik ze verot, want ja, ook ik heb me moeder hoog, maar ik scheld niet uit mezelf over me moeder, hun wel. Vooral de jongeren zijn zo. Jongeren, nederlands en buitenlands, hebben veel invloed op de oudere bevolking wat tot dit resultaat leid. What ever. Laat ze maar een hekel hebben aan nederland. Dan hebben de mensen die geen fijne ervaring hebben ook hun zin. Maar wat boeid het of ze er nou zijn of niet. Alsof men ze gaat missen. De nederlandse moslim vriendjes misschien, maar die weten niet beter. Of ze er nou zijn of niet, erger kan het niet zijn.

je roept hier vooral beschuldigingen en weinig argumenten...
Mensen sterven door mensen, en ja daar zitten ook Moslims tussen.
Er zijn ook Moslims die sterven door Nederlanders.

An eye for an eye will make the whole world blind.
~Mahatma Gandhi
May the bridges I burn light the way.

eccs

CiteerDus één groepje 'almachtige' Nederlanders mag mij straks vertellen wat voor religie ik moet hebben volgens jou?
Moslims zijn niet bezig de wereld over te nemen, en ik laat mij door *niemand* een religie opleggen, niet door een Moslim en niet door een Nederlander
100% met je eens. Wat ik bedoel, is dat de Nederlanders een geloof hebben, en dat dat word nageleefd, door de mensen die dat willen. NERGENS moet vast staan wat het "hoofd" geloof is van een land. Maar de moslims willen dat hier wel. Net zoals in hun eigen land. En dan denk ik, jongens blijf lekker thuis.

CiteerNee bij mij moet dan niet de hele klas nablijven. Waarom? Omdat het oneerlijk is en met oneerlijkheid krijg je geen respect (ook in de klas speelt respect een rol). Als je de hele klas laat nablijven vanwege het gedrag van één dan is de kans groter dat je de hele klas tegen je krijgt. Misschien hopen jullie dat de klas zich dan keert tegen die ene enkeling, maar dat is echt niet zo. Waarom? Omdat IK degene zou zijn die de onschuldigen straft voor dingen die ze niet hebben gedaan, dus ik zou de boeman zijn.

De slechte pik je eruit zodra ze een misdaad begaan.. lijkt me logisch. Al die mooie statistieken die er zijn waaruit blijkt dat allochtonen toch qua verhoudingen crimineler zijn dan Nederlanders zijn gebaseerd op gemaakte arrestaties... dus, zodra je er een oppakt (dan niet omdat ie fout geparkeerd staat hè) pak je ze aan.
Dat was niet op jou gericht als leraar, maar als voorbeeld dat dat vaak in een klas, of op een school vaak voorkomt.  :)
Er zijn nu mensen die de boel verzieken, maar die de schijterige politie niet op durft te pakken. Gehoord in het nieuws?

Er was een jongen van 14 ( volgens mij ) opgepakt, ( buitenlanders ) toen is de hele familie naar dat politie buro gekomen, en heeft daar even de boel vernield. En dan niet alleen de buro-applicatie's.

Er zijn ook mensen die de boel verzieken op een manier waar de politie niks aan kan doen.
Bijvoorbeeld Nederlanders dom noemen omdat ze niet in allah geloven, daar worden ze niet voor opgepakt hoor. Het is dan wel een mening die in dit land gegeven mag worden, maar dit is nou eenmaal GEEN moslim land. Dan zeg je dat niet.
Ik respecteer ( ja dat doe ik ja ) dat sommige mensen moslim zijn. Maar doe dat OF in je eigenlijk OF hou je mond in DIT land.
addio neri!

feneaux

Dat zeg ik ook niet. Het gaat er om dat jij nu een nieuwe nier ken krijgen, dat had je zoizo al gekunt, maar we hebben toch een hele voorsprong. Of het nu dwang was of niet. Voor van mengelen en de rest geld dit niet. De meeste dan. Want hun deden het met plezier. Van mengelen was zo slecht nog niet, een troost voor jou omdat jij het vanuit dit ooghoek bekijkt, hij heeft ook duizenden gevangenen laten ontsnappen. Zie je dan niet in Dat ook echt elk nadeel, hoe vreselijk het ook is, zijn voordelen heeft? Moet ik het blijven zeggen? Dankzij de attoombom heeft azie gecapituleerd. Is dat een nadeel. Ik had het over voordelen van nadelen en niet over nadelen van nadelen, want die zijn er al genoeg.
{FX} Gerechtigheid Zal Zegevieren!