logo songteksten.net
Hoofdmenu

KOPVODDENTAX

Gestart door feneaux, 20 september 2009, 22:45:03

Vorige topic - Volgende topic

eccs


Citeer

Je kan andere geloven accepteren als het maar geen moslims zijn  :?
Van de andere geloven heb je geen last. Die plegen geen aanslagen om hun trouw naar allah te laten zien. Die nemen geen andere mensen de DOOD mee in, alleen maar om de islam de wereld in te brengen.



addio neri!

feneaux

Citeerje roept hier vooral beschuldigingen en weinig argumenten...

Ik hoef me mening niet vol te stampen met argumenten. Dit is hoe ik het bekijk, ongeacht was jij van mijn mening vind, want iedereens mening is wel een beetje UNIEK (Misschien klinkt het een beetje boos, maar daar is geen spraken van)

{FX} Gerechtigheid Zal Zegevieren!

Snowowl

#32
Citaat van: eccs op 22 september 2009, 21:22:20
CiteerDus één groepje 'almachtige' Nederlanders mag mij straks vertellen wat voor religie ik moet hebben volgens jou?
Moslims zijn niet bezig de wereld over te nemen, en ik laat mij door *niemand* een religie opleggen, niet door een Moslim en niet door een Nederlander
100% met je eens. Wat ik bedoel, is dat de Nederlanders een geloof hebben, en dat dat word nageleefd, door de mensen die dat willen. NERGENS moet vast staan wat het "hoofd" geloof is van een land. Maar de moslims willen dat hier wel. Net zoals in hun eigen land. En dan denk ik, jongens blijf lekker thuis.
Als je vrijheid van religie wil afschaffen (wat je eerder zei) dat houdt in dat er maar één geloof is. Anders is er namelijk alsnog vrijheid van geloof.
En ik vind het onredelijk om het moslimse geloof af te schaffen want het geloof is niet het probleem, maar de mensen die zich weigeren aan te passen.

Citaat van: eccs op 22 september 2009, 21:22:20
CiteerNee bij mij moet dan niet de hele klas nablijven. Waarom? Omdat het oneerlijk is en met oneerlijkheid krijg je geen respect (ook in de klas speelt respect een rol). Als je de hele klas laat nablijven vanwege het gedrag van één dan is de kans groter dat je de hele klas tegen je krijgt. Misschien hopen jullie dat de klas zich dan keert tegen die ene enkeling, maar dat is echt niet zo. Waarom? Omdat IK degene zou zijn die de onschuldigen straft voor dingen die ze niet hebben gedaan, dus ik zou de boeman zijn.

De slechte pik je eruit zodra ze een misdaad begaan.. lijkt me logisch. Al die mooie statistieken die er zijn waaruit blijkt dat allochtonen toch qua verhoudingen crimineler zijn dan Nederlanders zijn gebaseerd op gemaakte arrestaties... dus, zodra je er een oppakt (dan niet omdat ie fout geparkeerd staat hè) pak je ze aan.
Dat was niet op jou gericht als leraar, maar als voorbeeld dat dat vaak in een klas, of op een school vaak voorkomt.  :)
Er zijn nu mensen die de boel verzieken, maar die de schijterige politie niet op durft te pakken. Gehoord in het nieuws?

Er was een jongen van 14 ( volgens mij ) opgepakt, ( buitenlanders ) toen is de hele familie naar dat politie buro gekomen, en heeft daar even de boel vernield. En dan niet alleen de buro-applicatie's.
En dan verzamel je een leuk ME-team en pak je die zooi (degene die daar aan mee hebben gedaan dan) op, en gooit ze eruit. Simple as that.

Citaat van: eccs op 22 september 2009, 21:22:20
Er zijn ook mensen die de boel verzieken op een manier waar de politie niks aan kan doen.
Bijvoorbeeld Nederlanders dom noemen omdat ze niet in allah geloven, daar worden ze niet voor opgepakt hoor. Het is dan wel een mening die in dit land gegeven mag worden, maar dit is nou eenmaal GEEN moslim land. Dan zeg je dat niet.
Ik respecteer ( ja dat doe ik ja ) dat sommige mensen moslim zijn. Maar doe dat OF in je eigenlijk OF hou je mond in DIT land.
Dat er mensen zijn die anderen uitschelden vind ik niet een reden om ze het land uit te gooien. Nederlanders worden toch ook niet gearresteerd als ze iemand uitschelden? (tenzij het een ambtenaar in functie is of course).
Als er Moslims zijn die anderen dom vinden omdat ze niet in Allah geloven, nouja... dat is hun probleem! Getuigd alleen van de bekrompen gedachtengang. En persoonlijk kan ik me echt niet meer druk maken om de bekrompen meningen van mensen.
Ik maak me niet bepaald druk als ik door iemand 'dom' wordt genoemd vanwege mijn (gebrek aan) religie, omdat ik weet dat die opmerking alleen getuigd van hun eigen stupiditeit! (en dat geldt niet alleen voor Moslims maar voor de hele maatschappij)
May the bridges I burn light the way.

Snowowl

Citaat van: feneaux op 22 september 2009, 21:27:19
Citeerje roept hier vooral beschuldigingen en weinig argumenten...

Ik hoef me mening niet vol te stampen met argumenten. Dit is hoe ik het bekijk, ongeacht was jij van mijn mening vind, want iedereens mening is wel een beetje UNIEK (Misschien klinkt het een beetje boos, maar daar is geen spraken van)



Ik persoonlijk vind een mening die niet onderbouwt kan worden met argumenten een lege mening waar niet goed over na is gedacht.

Ieders mening is uniek ja, en ieder heeft recht op zn eigen mening. Maar ik vind wel dat je je mening moet kunnen onderbouwen.

I may not like what you have to say, but I will defend to the death your right to say it.
~Voltaire
May the bridges I burn light the way.

eccs

Citeeren ik vind het onredelijk om het moslimse geloof af te schaffen want het geloof is niet het probleem, maar de mensen die zich weigeren aan te passen.
En hoe komt dat? Door allah, en de koran die ze netzogenaamd vertelt dat ze zich zo moeten gedragen.


addio neri!

Snowowl

Citaat van: eccs op 22 september 2009, 21:38:36
Citeeren ik vind het onredelijk om het moslimse geloof af te schaffen want het geloof is niet het probleem, maar de mensen die zich weigeren aan te passen.
En hoe komt dat? Door allah, en de koran die ze netzogenaamd vertelt dat ze zich zo moeten gedragen.

Nee, de Bijbel verteld precies hetzelfde en toch doen ook niet alle Nederlanders dat!
Dat komt omdat mensen niet voor zichzelf nadenken, niet door hun geloof.
May the bridges I burn light the way.

feneaux

Het spijt me zeer, maar de bijbel is toch met andere bedoelingen geschreven dan voor het christelijk geloof. De bijbel verteld overigens niet het zelfde, maar het komt er deels wel het zelfde op neer. Alleen de moslims ziijn net zo scheinheilig als de christenen. Als zij geen wijn mogen drinken volgens hun boek, drinken ze gewoon een baco. Christenen hebben dat ook. Je mag niet stelen etc. Maar hun denken zeker dat dat alleen op zondag geld aangezien ze doordeweeks schietschijven vormen in me ogen wegens hun gedrag.
{FX} Gerechtigheid Zal Zegevieren!

Snowowl

#37
Citaat van: feneaux op 22 september 2009, 21:47:38
Het spijt me zeer, maar de bijbel is toch met andere bedoelingen geschreven dan voor het christelijk geloof. De bijbel verteld overigens niet het zelfde, maar het komt er deels wel het zelfde op neer. Alleen de moslims ziijn net zo scheinheilig als de christenen. Als zij geen wijn mogen drinken volgens hun boek, drinken ze gewoon een baco. Christenen hebben dat ook. Je mag niet stelen etc. Maar hun denken zeker dat dat alleen op zondag geld aangezien ze doordeweeks schietschijven vormen in me ogen wegens hun gedrag.

Nee niet precies hetzelfde nee, maar de Bijbel heeft toch geloof ik ook behoorlijk wat stellingen wat over de tollerantie ten opzichte van andere geloven gaat.

En idd, Moslims zijn net zo schijnheilig als christenen. Over het algemeen is religie schijnheilig en hypocriet.

I know of no book which has been a source of brutality and sadistic conduct, both public and private, that can compare with the Bible
~James Paget

Truth, in the matters of religion, is simply the opinion that has survived.
~Oscar Wilde


Ik blijf erbij: alleen omdat iemand Moslim is moet hij of zij niet afgestraft worden.
Pas zodra iemand (ongeacht religie) iets begaat kun je deze persoon erop afrekenen.
May the bridges I burn light the way.

j3rome

zal ik het eens ff zeggen wat ik van die kopvoddentax vind IK VIND HET SUPER.

ff een voorbeeld

stel je voor er komt een lerares binnen met zon ding op dr kop of een hele burka aan wat moet een kind van 4 of 3 wel niet denken dat het een lopende tent is ofzo
STAND YOUR GROUND AND FIGHT
--------------------------------------------------------------
LETS GO F*CKING MENTAL

Snowowl

#39
Citaat van: j3rome op 22 september 2009, 22:02:05
zal ik het eens ff zeggen wat ik van die kopvoddentax vind IK VIND HET SUPER.

ff een voorbeeld

stel je voor er komt een lerares binnen met zon ding op dr kop of een hele burka aan wat moet een kind van 4 of 3 wel niet denken dat het een lopende tent is ofzo

Een burka is heel wat anders dan een hoofddoek.
Waarom zou een kind iets raars denken als de docente een normale hoofddoek draagt?

Dat kind kan de juffrouw vragen waarom ze een hoofddoek vraagt, en dan kan de juffrouw netjes uitleggen dat dat is omdat ze in een bepaalde religie gelooft.
Punt.

Is dat zo afschuwelijk?
May the bridges I burn light the way.

eccs

Citaat van: j3rome op 22 september 2009, 22:02:05
zal ik het eens ff zeggen wat ik van die kopvoddentax vind IK VIND HET SUPER.

ff een voorbeeld

stel je voor er komt een lerares binnen met zon ding op dr kop of een hele burka aan wat moet een kind van 4 of 3 wel niet denken dat het een lopende tent is ofzo

hahahahaha!  ^O^
addio neri!

Snowowl

Citaat van: eccs op 22 september 2009, 22:05:11
Citaat van: j3rome op 22 september 2009, 22:02:05
zal ik het eens ff zeggen wat ik van die kopvoddentax vind IK VIND HET SUPER.

ff een voorbeeld

stel je voor er komt een lerares binnen met zon ding op dr kop of een hele burka aan wat moet een kind van 4 of 3 wel niet denken dat het een lopende tent is ofzo

hahahahaha!  ^O^

joh als we het hebben over wederzijds respect en elkaar niet bespotten enzo....  }:|
May the bridges I burn light the way.

eccs

Citaat van: Snowowl op 22 september 2009, 22:03:58
Citaat van: j3rome op 22 september 2009, 22:02:05
zal ik het eens ff zeggen wat ik van die kopvoddentax vind IK VIND HET SUPER.

ff een voorbeeld

stel je voor er komt een lerares binnen met zon ding op dr kop of een hele burka aan wat moet een kind van 4 of 3 wel niet denken dat het een lopende tent is ofzo

Een burka is heel wat anders dan een hoofddoek.
Waarom zou een kind iets raars denken als de docente een normale hoofddoek draagt?

omdat het er simpel weg niet uitziet. En een burka is gewoon letterlijk angstaanjagend als je dat op straat tegen komt. Wij mogen toch ook geen bivakmutsen dragen. Waarom hun dan wel zn lellijk ding? Ohja geloofovertuiging . Maar hun kunnen er net zo goed een wapen onder hebben zitten. En niet omdat het moslims zijn, maar gewoon omdat het een gevaarlijk kledingstuk is!

En quote van Pat Condell ( youtube ) ;
( vertaalt )
Een burka is geen geloofsovertuiging! Ik heb de koran gelezen en daar staat nergens dat de vrouwen zich moeten verkleden als dark vater!  ^O^
Man naar mn hart
addio neri!

j3rome

ja dat gelooft een kind een kind weet net wat god en de bijbel is dan komt er ff een hoofd doek binne gewandeld jij ma geen pet maar ik wel een hoofdoek in de klas omdat ik een religie heb klaar
STAND YOUR GROUND AND FIGHT
--------------------------------------------------------------
LETS GO F*CKING MENTAL

Snowowl

Citaat van: eccs op 22 september 2009, 22:08:01
Citaat van: Snowowl op 22 september 2009, 22:03:58
Citaat van: j3rome op 22 september 2009, 22:02:05
zal ik het eens ff zeggen wat ik van die kopvoddentax vind IK VIND HET SUPER.

ff een voorbeeld

stel je voor er komt een lerares binnen met zon ding op dr kop of een hele burka aan wat moet een kind van 4 of 3 wel niet denken dat het een lopende tent is ofzo

Een burka is heel wat anders dan een hoofddoek.
Waarom zou een kind iets raars denken als de docente een normale hoofddoek draagt?

omdat het er simpel weg niet uitziet. En een burka is gewoon letterlijk angstaanjagend als je dat op straat tegen komt. Wij mogen toch ook geen bivakmutsen dragen. Waarom hun dan wel zn lellijk ding? Ohja geloofovertuiging . Maar hun kunnen er net zo goed een wapen onder hebben zitten. En niet omdat het moslims zijn, maar gewoon omdat het een gevaarlijk kledingstuk is!

En quote van Pat Condell ( youtube ) ;
( vertaalt )
Een burka is geen geloofsovertuiging! Ik heb de koran gelezen en daar staat nergens dat de vrouwen zich moeten verkleden als dark vater!  ^O^
Man naar mn hart

ik heb het ook over een HOOOOOOFDDOEK, wel lezen svp.
Burka vind ik persoonlijk ook over the top.
May the bridges I burn light the way.