logo songteksten.net
Hoofdmenu

CENTRAAL: Algemene Chat

Gestart door Legolas, 29 februari 2004, 07:53:04

Vorige topic - Volgende topic

Just1Girl

i] en leg me nu maar eens uit wat ik bedoel [/i]

wunniieJ


Ra58

Citaat van: "Just1Girl"Is dat jongen?

nee.. een egte man  _O_
Metal up your ass!

flientje_pinwin

Iewl.. Nou wordt het vies..

sjappie88

.][..I Don't Wanna Lose This Feelin' Please Don't Walk Away..][..

Ra58

Metal up your ass!

flientje_pinwin

Wel.. :{ Jij staat een man in het openbaar aan te prijzen, en praat over hem alsof het je vriend is.. :N Als ik zo over igor tegen mijn vriendinnen praat,, krijg ik water over mijn hoofd heen gegoten..

Ra58

Metal up your ass!

flientje_pinwin

ik mag niet over lieve leuke vriendjes praten, vooral niet positief, want dan worden ze jaloers..
ik mag negatief praten.. :D

Just1Girl

i] en leg me nu maar eens uit wat ik bedoel [/i]

Ra58

naja ik praat wel zo over ville
Metal up your ass!

sjappie88

en.. aan kiki is nix négatiefs dus kan alleen maar positief over dr praten *)
.][..I Don't Wanna Lose This Feelin' Please Don't Walk Away..][..

Ra58

naja of negatief of niet... das een of andere vaagheidje van de vriende van flien? of is dat normaal :P
Metal up your ass!

wunniieJ


Ra58

sex is goed :Y

1.   Seks is een schoonheidsbehandeling. Uit wetenschappelijke is bewezen dat wanneer een vrouw de liefde bedrijft produceren ze een hoeveelheid van het hormoon oestrogeen, wat haren laat glanzen en de huid zacht.
2.   Rustige, relaxte seks verlaagt de kans op Clowns eczeem
3.   Seks verbrand de calorieën van dat romantische etentje
4.   Seks is een van de veiligste sporten ter wereld. Je spant er bijna alle spieren. Het is leuker van 20 rondjes zwemmen en je hebt er geen speciale schoenen voor nodig.
5.   Seks is een oplossing voor lichte depressies. Het laat endorfine in het bloed, produceert het zielsverrukking en laat een goed gevoel achter.
6.   Seks geeft een grotere hoeveelheid van feromonen. Deze subtiele seksgeur drijft de andere tot waanzin
7.   Seks is het beste verdovende middel ter wereld. Het is 10 keer effectiever dan valium
8.   Elke dag kussen houd de tandarts weg. Kussen moedigt aan om al het eten van je tanden te poetsen en verlaagd de hoeveelheid bacteriën wat afbreuk veroorzaakt. En je hebt minder plak
9.   Seks lost hoofdpijn op. Seks kan lijden tot verlaging van de druk in het hoofd.
10.   Veel seks kan een verstopte neus verhelpen. Seks is een natuurlijke antihistamine. Het kan astma en hooikoorts verhelpen
Metal up your ass!