logo songteksten.net

Michael Jackson Songteksten

Gestart door Europeetje, 20 april 2010, 17:27:19

Vorige topic - Volgende topic

Unenchanted.

doe gewoon iets, wat maakt 't uit  |:(  voor mijn god zet je er alles op
wees betrouwbaar, maar vertrouw niemand.

Europeetje

 :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Ja, maar ik bedoelde met dit forum eigenlijk of iemand nog een erop wou zien  O-) O-) O-)

:W Europeetje
Nobody's Fool!         | ( 0 )( 0 ) | Spongebob   / ( 0 )( 0 ) \ Patrick   ( (0)(0) ) Octo   | (0) | Plankton   |0||0| Mr. Krabs

Unenchanted.

wees betrouwbaar, maar vertrouw niemand.

Europeetje

Hahahahahhhahahahahaa

*Sorry*


:W
Nobody's Fool!         | ( 0 )( 0 ) | Spongebob   / ( 0 )( 0 ) \ Patrick   ( (0)(0) ) Octo   | (0) | Plankton   |0||0| Mr. Krabs

Europeetje

Waarom weet er nou niemand een liedje voor mij die ik op de site kan zetten van Michael Jackson  O+ O+ O+ O+ O+


;( ;( ;(


:W
Nobody's Fool!         | ( 0 )( 0 ) | Spongebob   / ( 0 )( 0 ) \ Patrick   ( (0)(0) ) Octo   | (0) | Plankton   |0||0| Mr. Krabs

Europeetje

Nee dus,

Nou ik ben nu bezig met :

Girl Don't Take Your Love From Me :mrgreen:

:W
Nobody's Fool!         | ( 0 )( 0 ) | Spongebob   / ( 0 )( 0 ) \ Patrick   ( (0)(0) ) Octo   | (0) | Plankton   |0||0| Mr. Krabs

Europeetje

Alleen jammer dat ze er nog niet opstaan.........


  :W Europeetje
Nobody's Fool!         | ( 0 )( 0 ) | Spongebob   / ( 0 )( 0 ) \ Patrick   ( (0)(0) ) Octo   | (0) | Plankton   |0||0| Mr. Krabs

Lovelifelivelike

Whatever Happens
You Can Cry On My Shoulder
You've Got A Friend

Allemaal leuke liedjes!  :mrgreen:


Europeetje

Ik zal

You Can Cry On My Shoulder

en

You've Got A Friend

erop zetten.

Whatever Happens staat er al op  :mrgreen:

:W Europeetje
Nobody's Fool!         | ( 0 )( 0 ) | Spongebob   / ( 0 )( 0 ) \ Patrick   ( (0)(0) ) Octo   | (0) | Plankton   |0||0| Mr. Krabs

Europeetje

You Can Cry On My Shoulder staat er op :mrgreen:

:W Europeetje
Nobody's Fool!         | ( 0 )( 0 ) | Spongebob   / ( 0 )( 0 ) \ Patrick   ( (0)(0) ) Octo   | (0) | Plankton   |0||0| Mr. Krabs