logo songteksten.net

Ik zoek een oud liedje in de aard van techno/drum en bass

Gestart door Gam3r, 28 april 2010, 22:05:29

Vorige topic - Volgende topic

Gam3r

Hallo, ik heb me net geregistreed en heb al meteen een vraag

ik ben al een zeer lange tijd op zoek naar een liedje ( ik dacht dat het een set was van verschillende delen dat kan ook)
maar ik had die op een cd staan die ik van iemand had gekregen jaren geleden

ik weet nog een deel van de lyrics van dat liedje en ik hoop dat iemand me hiermee kan helpen zoeken
het gaat als volgt:
ik weet wel niet of de zinnen in de juiste volgorde staan

in the beginning we....................................................................,and we swam across the rivers and the seas, guess we always had a need for speed
In the beginning we made signs, and we talked with our hands and our minds but now we talk to all these technical machines, guess we always had a need for speed
in the beginning we had thrust, to go faster from the caveman to the rock, and one day we called ourselves ...., guess we always had a need for speed

to go faster, to ... longer, to soar higher, to grow stronger, yes oh yes, guess we always had a need for speed

can you feel it like i feel it                 can you feel it like i feel it           

als ik eens goed nadenk, zal het toch een set geweest zijn die in stukken was geknipt want deze tekst kwam in het 3de of 4de stuk , de andere stukken zijn meer instrumentaal, vooral drums enzo


Gam3r

bedankt  tis niet exact wat ik zoek  ik zoek een geremixte versie   maar nu weet ik tenminste de naam van het origineel   dank u


*)  ^O^ *)



Gam3r

ja heb hem gevonde   iet met jan driver remix  nu alleen nog probere te downloade ergens :)

ik vind hem zelfs niet op youtube maar hier
http://itunes.apple.com/gb/album/speed-can-you-feel-it-feat/id308659014
nummer 4

nogmaals bedankt