logo songteksten.net

Eurovisie Songfestival 2010

Gestart door Europeetje, 30 mei 2010, 00:36:54

Vorige topic - Volgende topic

Europeetje

Duitsland heeft gewonnen!  :mrgreen:

Maar, wat vinden jullie daar nou van?



Ik vind het refrein wel leuk, maar de coupletten.....


:W Europeetje
Nobody's Fool!         | ( 0 )( 0 ) | Spongebob   / ( 0 )( 0 ) \ Patrick   ( (0)(0) ) Octo   | (0) | Plankton   |0||0| Mr. Krabs

Robinn95

Ik vond persoonlijk dat Duitsland net ietsje minder had dan de rest. Van mij mocht Duitsland wel in de top 10 maar zeker niet op 1. :)

Europeetje

Ik vond Frankrijk wel goed :D

:W  Europeetje
Nobody's Fool!         | ( 0 )( 0 ) | Spongebob   / ( 0 )( 0 ) \ Patrick   ( (0)(0) ) Octo   | (0) | Plankton   |0||0| Mr. Krabs

Mariposa-xx

Ik vond België heel leuk liedje!  :mrgreen:

Europeetje

Ja die vond ik ook wel goed :Y

:W Europeetje
Nobody's Fool!         | ( 0 )( 0 ) | Spongebob   / ( 0 )( 0 ) \ Patrick   ( (0)(0) ) Octo   | (0) | Plankton   |0||0| Mr. Krabs

justin_lover

belgie moest  winnen  van mij

Ann

Duitsland had wel een heerlijk pakkend liedje. 'k Was een paar weken geleden in Berlijn en daar werd je er ook echt dood mee gegooid, maar vond het daardoor niet minder leuk. Wel jammer dat Lena live niet heel sterk is. Verder zeker leuk dat ze hebben gewonnen!
België mocht van mij ook winnen (:

Europeetje

Haha allemaal beetje zelfde gedachte dus  :mrgreen:

:W Europeetje
Nobody's Fool!         | ( 0 )( 0 ) | Spongebob   / ( 0 )( 0 ) \ Patrick   ( (0)(0) ) Octo   | (0) | Plankton   |0||0| Mr. Krabs

turkey009

Ik vond turkije de beste die mosten winnen maar 2e is ook goed })

Europeetje

Haahahah :9
Ik vond Turkije net iets teveel rock  :mrgreen:
Een paar jaar geleden won er ook zo'n groep met allemaal maskers en best wel lelijk gekleed  :@
Maar ja, ik hou gewoon niet van rock  :P

Ik vond Israël trouwens niet eens zo goed.
Maar die had wel 3 andere prijzen gewonnen ofzo en ze dachten ook dat die wel kans had  8)7
Maar die waren dus zowat laatste  }:|

:W Europeetje
Nobody's Fool!         | ( 0 )( 0 ) | Spongebob   / ( 0 )( 0 ) \ Patrick   ( (0)(0) ) Octo   | (0) | Plankton   |0||0| Mr. Krabs

justin_lover

ja die met hun maskers en hun liedje hard rock halelulia

Europeetje

Ja idd  :9

Ik vind dat liedje van Duitsland nu toch wel leuk :Y
Ik heb het nu een paar x geluisterd xD
En meegezongen  O-)


:W Europeetje
Nobody's Fool!         | ( 0 )( 0 ) | Spongebob   / ( 0 )( 0 ) \ Patrick   ( (0)(0) ) Octo   | (0) | Plankton   |0||0| Mr. Krabs