logo songteksten.net

'soundtrack' gezocht

Gestart door LiebeMusic, 10 juli 2010, 12:28:07

Vorige topic - Volgende topic

LiebeMusic

hallo allemaal

In mijn vrije tijd ben ik een fanfiction schrijfster, en ik ga aan iets nieuws beginnen dat ik 'Aanvullende tweelingbroer' genoemd heb.

Kort het verhaal schetsen
Xena is 18 jaar en is na een ruzie met de vriendin waar ze samen een flat mee huurde vertrokken. Haar ouders wonen veel te ver dus gaat ze naar een vriendin. Onderweg krijgt ze ruzie met een jongen die voor haar totaal onbekend is en hij rand haar aan.
Xena word achtergelaten in een steegje en een half uurtje later komt een andere jongen naar haar toe. Hij kleed haar weer aan en neemt haar mee naar zijn loft. Hij laat haar douchen, zorgt voor haar en laat haar tijdelijk bij hem intrekken.
Hij verteld dat hij er met zijn tweelingbroer woont, en wanneer die later op de avond, onder invloed van drugs, thuiskomt, blijkt dat hij degene is die Xena aanrandde.
Zijn broer is razend een stuurt hem, omdat hij toch nog zijn broer wil helpen, naar een afkickkliniek.
Xena durft dan niemand meer te vertrouwen en is bang van iedereen, slechts een persoon mag in haar buurt komen; de jongen die haar helpt.
Ondertussen strijd de jongen een innerlijk gevecht. Zijn broer heeft altijd al dingen uitgehaald die hij weer rechtzette om hem te helpen, maar kan hij hem ook vergeven dat hij het meisje traumatiseerde, waar hij verliefd op werd? En, is het wel zo'n goed idee om dat laatste te onthullen?
-antwoord is dus ja...-

nu zoek ik nog een liedje dat bij het verhaal past, dus als iemand iets kent, laat het me dan aub weten!!
Writhing is life, music is everything in the Tokio Hotel Universe<3

if gymnastics were easy it would be calles footbal

miss_sigaret

Hey..

Misschien deze nummers?

Natasha Bedingfield - Soulmate
Maria Mena - I'm In Love
Leona Lewis - Happy
Kings Of Leon - Use Sombody
Kane - No surrender
Jessica Folker - Miracles
Air Supply - All Out Of Love
Celine Dion - Miles To Go(Before I Sleep)
Celine Dion - A Song For You
Enrique Iglesias - Hero
Snow Patrol - Chasing Cars
Taio Cruz - She's Like A Star

Hopelijk Heb je er wat aan.

Groetjes
No Music... No Life!

Ik kan je alleen mijn mening geven het is namelijk de enige mening die ik heb.

xVERAxLIENIEx

Avril Lavigne - Nobody's Home

...

NLChantal

James Blunt - Wisemen
Lily Allen of The Kooks - Naive

zzjarlotte

Katy Perry - Fingerprints (?)