logo songteksten.net

De Pakistaanse Talibanleider Wali ur Rehman dreigt met aanslagen.

Gestart door feneaux, 3 oktober 2010, 23:20:23

Vorige topic - Volgende topic

feneaux

De Pakistaanse Talibanleider Wali ur Rehman dreigt met aanslagen gericht tegen Nederland, als reactie op 'wetten' die Nederland zou maken 'tegen de islam' en het 'belachelijk maken van de islam'

Enkele mensen zullen mij nog kennen van een discusie van een jaar geleden. Dit interview heeft wederom mijn aandacht getrokken en ik vraag nogmaals jullie mening. Wali ur Rehman zegt dat Amerika en Europa vechten voor mensenrechten. Hij is het er echter niet mee eens, dit vanwege het feit dat Nederland regels maakt die tegen de islam zijn. Nouja, het is maar hoe je het bekijkt, maar hij noemt het Westen kortzichtig en vooral Nederland dus.

Wat ik verder kortzichtig vind is dat hij niet, ondanks dat hij Nederland bijwijze van spreken plat wilt gooien met zijn zelfmoord acties, inziet dat als mensen die bekleed zijn met hoofddoeken of meer wel een pompstation in mogen lopen die onherkenbaar kunnen zijn, terwijl mensen die een helm op hebben die afmoeten doen, want anders kan je hun niet herkennen op de camera. Dat is dus wel een kwestie van onrechtvaardigheid vind ik op dat gebied, want je moet herkenbaar kunnen zijn wil je kunnen tanken en anders tank je maar niet.

De regels die Geert Wilders bedacht heeft zullen zeker een verband hebben met dit feit. Als hij dat niet inziet, heb ik toch het idee dat zijn opmerking sowieso kortzichtiger is. Blijkbaar kan zij zelf niet gezond nadenken, want het verschil tussen de regel dat je herkenbaar moet zijn en het feit dat je mensen op gaat blazen is natuurlijk veel groter. Dit is slechts een voorbeeld.

Wat vinden jullie hiervan?
{FX} Gerechtigheid Zal Zegevieren!

Europeetje

Geert Wilders moet echt ophouden met zijn opmerkingen.
Ik hoop niet voor hem dat bij hem hetzelfde gebeurd als bij Pim Fortuin en bij Theo van Gogh gebeurde...
Maar ik wist niet van die aanslagen.... lekker dan :S
Geert Wilders zei ook iets van: Ik discrimineer niet, alleen moeten de Islamieten het land uit. (ofzo)
Nou, dat is toch ook discriminatie xD

:W
Nobody's Fool!         | ( 0 )( 0 ) | Spongebob   / ( 0 )( 0 ) \ Patrick   ( (0)(0) ) Octo   | (0) | Plankton   |0||0| Mr. Krabs

feneaux

Ja ik kan je wel begrijpen op dat gebied, al kan ik niet zeggen dat hij geen punt heeft in enkele zaken.

{FX} Gerechtigheid Zal Zegevieren!

Europeetje

Ja sommige dingen zijn waar, maar dat is toch bij iedereen wel zo ;)
Nobody's Fool!         | ( 0 )( 0 ) | Spongebob   / ( 0 )( 0 ) \ Patrick   ( (0)(0) ) Octo   | (0) | Plankton   |0||0| Mr. Krabs

Snowowl

zelfs een klok die stilstaat heeft het twee keer per dag goed ;)
May the bridges I burn light the way.