logo songteksten.net

Waar komt iedereen vandaan en wie ben je? :P

Gestart door Sticktail, 17 januari 2004, 16:18:33

Vorige topic - Volgende topic

Melissa_anberlin

Citaat van: Sannee_ op 27 augustus 2009, 16:12:17
Citaat van: o0o_Sweety_o0o op 30 september 2004, 19:06:20
ik ben sanne ben 14 jaartje oud... woon in kaatsheuvel (jaja bij de efteling :P) in noord-brabant dus :P ik zit nu in havo2 maar dat moest eigenlijk havo3 zijn :P

da wast wel zo'n beetje :P

Wtf is een havo?
is dat een klas fsoo?


Havo is een 'niveau' in Nederland.


Ik ben Melissa. 17 jaar, kom uit Gelderland, Barneveld. Zit op school, 2e jaar Bedrijfsadministratie te Ede. Verder houd ik van muziek luisteren, concerten bezoeken, uitslapen, bowlen en met vrienden omgaan/zijn. Tsjaa.. ='D
040308 Tokio Hotel - 140608 Tokio Hotel - 030209 Metro Station - 280309 Pink - 010609 Pinkpop - 230909 All Time Low

J,

Ik ben Jill, 16 jaar, woon in Hilversum. doe nu eerste jaar roc opleiding spw  ;)

Eldorado

#482
Help! Zitten hier alleen maar jonge frisse groene blaadjes? Ben zelf al een beetje dor en kan elk moment van de boom vallen, maar hou het nog wel ff vol hoor!  :W 8-)

P.S. Ik kom uit Schiedam, met een Brabantse/Belgische achtergrond.

Groeten, over en sluiten maar   :D
Manere te volo donec venero

MichielManager

Kom oorspronkelijk uit Oud-Beijerland, waar ik ook op de basis- en middelbare school heb gezeten. Heb aldaar mijn HAVO gedaan en ben daarna de opleiding Aviation Operations gaan doen op het ROC van Amsterdam Airport in Hoofddorp. Daar ben ik na 2 jaar mee gestopt en heb toen een jaartje gewerkt en gechilled en tussendoor de toelatingstesten voor mijn nieuwe en huidige opleiding gedaan. Daarvoor verhuisd naar mijn huidige woonplaats Lelystad waar ik op het vliegveld de geïntegreerde opleiding tot verkeersvlieger volg bij AIS Flight Academy.

Ben inmiddels 20 lentes jong en hoop mijn opleiding over 1,5 jaar afgerond te hebben. En dan nog een baan zien te vinden in de harde luchtvaartwereld... :7
Beste acteurs ooit: Robert DeNiro, Nicolas Cage, Joe Pesci, Marlon Brando, Al Pacino & James Caan!!!

k-i-rstentje

Ik ben Kirsten 15 jaar uit Etten-Leur en kzit in Havo 3 (in de 2e blijven zitten) verder werk ik als vulhulp bij de Kruidvat en hou ik van slapen  O-)
Net zoals de meesten hier luister ik veel naar muziek en dan voral naar Pop en Rock. Uhhh kep nog n lief schattig broertje :r nou dat was t :P

nanky

#485
Nou vooruit dan maar  :+
Mijn naam is Bianca..41 jaar en woonachtig in Vlaardingen..Zuid-Holland
Woont samen met m'n mannetje,m'n zoon Terrence van 21,dochter Roxanne van 18
en met de kleine spruit Demi van 9 jaar oud.
Thuis ben ik toch wel de grootste muziekliefhebber
denk ik,hou vooral van Rock,Classic Rock,Gothic,Sinead O`Conner
maar ik kan ook zeker van Robert Miles,Armin van Buuren
en van Trance genieten.. :P
"Muziek moet het vuur doen ontvlammen
uit het hart van mannen,
en tranen brengen in de ogen
van vrouwen."

Eiberlien

Heejj
ik ben Eiberlien
ik ben 11 jaar haha
ik kom uit 't Harde
da's dichtbij zwolle
ik houd me vooral bezig met crossen (zelf doen maar kijken ook)
Het fijnst vind ik een motor maar een quad wil ook wel:)
ik houd me ook wel bezig met mn zus (ze is zangeres)
voor de rest check me profiel:D

Xx

IlonaaMjjFan

Ik kom uit son en breugel dicht bij eindhoven in noord-brabant :W

iripiritje

iris, :W kom uit groningen  ^O^. ben 14 jaar zit in de 3e van het atheneum  O-),
ik luister veel muziek enzo, ben graag bij me vriendje O+....
ik hou van tekenen, lezen en voorderest heb ik serieus geen idee wat ik nog moet zeggen. miss ben ik een beetje droog ofzo

xx my

Europeetje

Haha, nou maakt niet uit ;) Tenminste weer iemand die wat op het forum plaatst ;)
Nobody's Fool!         | ( 0 )( 0 ) | Spongebob   / ( 0 )( 0 ) \ Patrick   ( (0)(0) ) Octo   | (0) | Plankton   |0||0| Mr. Krabs

xEstranged

Ik ben Janna, 14 jaar en ik woon op Ameland^^ En volgens mij ben ik ook de enige Amelander hier, met Evelien natuurlijk O-)