logo songteksten.net

artiesten toevoegen

Gestart door SophieRosa, 30 januari 2011, 09:18:16

Vorige topic - Volgende topic

SophieRosa

Hii :D

Hoe voeg je een artiest toe?
Want het nieuwe liedje van Akon wordt gefeatured door hem, uitgebracht door 'The Lonely Island'.


Merci :)

butterflyworld95

ik weet het niet zo goed want ik ben hier zelf pas nieuw maar volgens mij moet je gewoon de songtekst toevoegen en de artiest vermelden als de songtekst goedgekeurt word komt d eartiest er waarschijnlijk vanzelf bij

Robinn95

Je kan de manier van butterflyworld95 gebruiken. Dan voeg je een nieuwe tekst van een nieuwe artiest toe aan een bestaande artiest en gebruik je als titel: Artiest - Titel.

Of misschien had je na eventjes rondkijken op het forum het volgende topic gevonden: Hoe maak ik een nieuwe artiest aan?
Daar kan je vragen of er een nieuwe artiest mag worden toegevoegd aan de lijst.  :)

Europeetje

Hee :)

Je kan het beste hier een berichtje achterlaten:
http://forum.songteksten.net/index.php/topic,1327.0.html
(Wat Robinn95 al zegt)

Want als je die 1e manier gebruikt, is dat heel irritant (vind ik  O-))
Dat doen inderdaad wel een paar mensen, maar dan wil je ze goedkeuren, moet je eerst nog de artiest toevoegen..
Dus dan laat je hem maar staan omdat je er dan geen zin in hebt  O-) O-) O-)
En dan voeg je later de andere 'aangevraagde' artiesten toe, maar dan vergeet je die uit de lijst weer  }:|
Dus laat maar in dat andere topic een berichtje achter.
Dankje  :mrgreen:

:W Europeetje
Nobody's Fool!         | ( 0 )( 0 ) | Spongebob   / ( 0 )( 0 ) \ Patrick   ( (0)(0) ) Octo   | (0) | Plankton   |0||0| Mr. Krabs