logo songteksten.net

Regellengte

Gestart door Strak, 8 april 2004, 10:11:05

Vorige topic - Volgende topic

Strak

Ik had net bij een bericht de A heel lang ingedrukt, dan word het layout dus heeel vervelend bewerkt,
je moet een text wrap maken dat je maximaal 100 tekens in een regel kan doen ofso,
anders worden sommige berichten heel irritant, in mijn volgende bericht zal ik ff een voorbeeld geven

Strak

Zie dit:

AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA

[edit]ik snap wat je bedoelt[/edit]

Natalie

Dat moet iemand maar even leren op "spatie" of op "enter" te drukken.

Een limiet van 100 tekenens is haast niks !
Je wilt in een discussie je mening uiten en je hebt 7 post nodig om je zegje te doen !  :O  :N
b]''¤(' x[¤ Natalie ¤]x ')¤''[/b]

Strak

Ik bedoel dat je PER REGEL 100 tekens kan en dat ie automatisch volgende regel doet dan

Natalie

Citaat van: "Natalie"Dat moet iemand maar even leren op "spatie" of op "enter" te drukken.

Zegt genoeg... :)
b]''¤(' x[¤ Natalie ¤]x ')¤''[/b]

Natalie

Er zijn hier genoeg moderators die deze post kunnen bewerken en / of verwijderen. Be chill, allesj komt goet  :Y
b]''¤(' x[¤ Natalie ¤]x ')¤''[/b]

Strak

Kan wel wezen, maar toch is het makkelijker :)

Natalie

Waarom ? Omdat een een of andere idioot niet op enter of spatie kan drukken ? Kom op zeg...  :X
b]''¤(' x[¤ Natalie ¤]x ')¤''[/b]

Strak

Citaat van: "Natalie"Waarom ? Omdat een een of andere idioot niet op enter of spatie kan drukken ? Kom op zeg...  :X

Tja, je hebt mensen en je hebt idioten :Z

Natalie

En wij gaan er hier vanuti dat er MENSEN zijn die normaal kunnen omgaan met het forum.
Zodat iedereen met plezier kan communiceren.. :)
b]''¤(' x[¤ Natalie ¤]x ')¤''[/b]

Strak

Citaat van: "Natalie"En wij gaan er hier vanuti dat er MENSEN zijn die normaal kunnen omgaan met het forum.
Zodat iedereen met plezier kan communiceren.. :)

Wat jij wil  :Y

Natalie

Wat iedereen wilt ;)
b]''¤(' x[¤ Natalie ¤]x ')¤''[/b]

Websmurf

nah.. zoiets is simpel te verhelpen door een post te editen..

mensen moeten maar normaal reageren... :Y
Webmaster Songteksten.net -

Legolas

Citaat van: "Depress"
Citaat van: "Natalie"Waarom ? Omdat een een of andere idioot niet op enter of spatie kan drukken ? Kom op zeg...  :X

Tja, je hebt mensen en je hebt idioten :Z

:Y
Leider der Bananen
Forum Admin / Eindredactie

Natalie

Ik geloof dat we het er nu wel over eens zijn ( en zo niet... p-e-c-h ) dat iedereen maar normaal moet doen en zijn toetsenbord maar eens moet bestuderen..

:W
b]''¤(' x[¤ Natalie ¤]x ')¤''[/b]