logo songteksten.net

Tarot

Gestart door Sauza, 8 mei 2005, 11:48:46

Vorige topic - Volgende topic

Sauza

Ik leg als sinds een tijd tarot kaarten voor mezelf..
En toch zijn de meeste dingens ook echt uitgekomen.. Bijvoorbeeld:
Ik moest opassen voor een slecht persoon die mij iets aan zou doen..
Paar maanden later ben ik dus aangerand..  ;(

Ik had ook tarot kaarten voor mijn vriendin gelegt en daar kwam uit dat ze een ziekte zou krijgen en eenzaam wordt..
Nu ligt ze vaak in het ziekenhuis en is altijd binnen..!

Zijn er mensen die hier ook in geloven en ook zoiets hebben meegemaakt?
color=red]We gaan voluit in Rotterdam-Zuid bij Feyenoord.. !![/color]

littleroosie

Ik geloof hier zeker in en wanneer ik met vragen zit dan wil ik ook wel is wat kaarten trekken. Vaak geven ze een duidelijk antwoord maar zoiets als jij nee dat heb ik nog nooit gehad.

muse_peposjan

wat erg dat je aangerand bent zeg! ik heb ook weles tarot gelegd en daar kwam uit dat ik inspiratie zou krijgen maar wel eenzaam zou worden. Dat bleek waar want ik maakte een schilderij en zat daardoor alleen maar op m'n kamer.

Kayleigh666

Heb sinds kort Tarot-kaarten en het is echt onvoorstelbaar als je hiermee werkt, maar elke kaart die ik trek past ook echt bij mij. Dat betekent dan ook echt iets wat op dat moment door mijn hoofd spookt. Heel bijzonder. Ik wil me er nu ook echt op toe gaan leggen en voor andere mensen kaarten gaan leggen enzo. Ben aan het oefenen met zo'n beginners-boekje. Gelukkig was tot nu toe alles positief wat ik trok.

Just1Girl

Ik denk eigenlijk dat met Tarot het niet zo erg uitmaakt wat je trekt. In zekere zin komt het altijd wel eens uit. Al is het maar een heel klein beetje.
i] en leg me nu maar eens uit wat ik bedoel [/i]

Kayleigh666

Het hoeft niet echt uitkomen te zijn. Je hebt heel veel verschillende vormen van Tarot. Als je het goed doet dan trek je niet 1 kaart, maar dan leg je bijvoorbeeld een keltisch kruis, of een 7-legging ofzo. Zo heb je nog meer varianten. En die vertellen echt een heel verhaal, over je toekomst, je verleden, het heden. Vaak stel je ook een gerichte vraag. Bijvoorbeeld moet ik het uitmaken met mijn vriend, of is mijn vriendin te vertrouwen of is mijn studiekeuze de juiste ofzo. Alle kaarten die je trekt hebben ook weer invloed op elkaar. Best ingewikkeld.

Just1Girl

mja.. Ik weet wel wat tarot is hoor..
i] en leg me nu maar eens uit wat ik bedoel [/i]