logo songteksten.net

Waar ga je dit jaar naar toe?

Gestart door Websmurf, 22 mei 2004, 23:32:34

Vorige topic - Volgende topic

CherryKiss

ooh oke. Nee basketbal houd ik niet zo van op z'n zachtsgezegd O-)

Ra58

Metal up your ass!

CherryKiss

omdat ik eht gewoon totaal geen spannende of interessante sport vind.

Ra58

dan denk ik dat je je niet echt hebt verdiept in de sport
Metal up your ass!

CherryKiss

Ik heb er ook geen behoefte aan om me nog meer te verdiepen in de sport, dit heb ik namelijk wel gedaan (aantal vriendinnen die op vrij hoog niveau aan de sport doen) maar ik vind het gewoon helemaal niets.

Ra58

dan kan er ook niet gezegt worden dat het geen intressante sport is
Metal up your ass!

CherryKiss

Ik zeg ook niet dat het geen interessante sport IS, ik zeg dat ik het geen interessante sport VIND

Kayleigh666

Citaat van: "Ra58"rosmale :Y
Dat wordt dolletjes!  :N  :?

Ra58

Citaat van: "CherryKiss"Ik zeg ook niet dat het geen interessante sport IS, ik zeg dat ik het geen interessante sport VIND

En ik zeg dat als iemand zich niet een in sport heeft verdiept, dat iemand dan niet kan zeggen dat het geen intressante sport IS.


En ja Rosmale wordt dolletjes :Y
Metal up your ass!

flientje_pinwin

Tuurlijk is Rosmale dolletjes.. *) Wou dat ik daar eens op vakantie ging. :D

Ra58

ik geef wtl een tip, als je met de trein komt...
Metal up your ass!

CherryKiss

Citaat van: "Ra58"
Citaat van: "CherryKiss"Ik zeg ook niet dat het geen interessante sport IS, ik zeg dat ik het geen interessante sport VIND

En ik zeg dat als iemand zich niet een in sport heeft verdiept, dat iemand dan niet kan zeggen dat het geen intressante sport IS.


En ja Rosmale wordt dolletjes :Y
Dan vind ik het dus een beetje vreemd wat het is niet zo dat ik me niet in de sport verdiept heb. Ik heb me er zodanig in verdiept dat ik voor mezelf kan zeggen dat ik het geen interessante sport vind :)

flientje_pinwin

Citaat van: "Ra58"ik geef wtl een tip, als je met de trein komt...
Ja, dan gaan we foonnummers uitwisselen.. ;)

Ra58

Citaat van: "CherryKiss"
Citaat van: "Ra58"
Citaat van: "CherryKiss"Ik zeg ook niet dat het geen interessante sport IS, ik zeg dat ik het geen interessante sport VIND

En ik zeg dat als iemand zich niet een in sport heeft verdiept, dat iemand dan niet kan zeggen dat het geen intressante sport IS.


En ja Rosmale wordt dolletjes :Y
Dan vind ik het dus een beetje vreemd wat het is niet zo dat ik me niet in de sport verdiept heb. Ik heb me er zodanig in verdiept dat ik voor mezelf kan zeggen dat ik het geen interessante sport vind :)

voor jezelf kan je dat nu bepalen. Maar je kan pas zeggen bijvoorbeeld dat de ene sport leuker is dan de andere als je je in allebei goed hebt verdiept.
Metal up your ass!

maartj..

Ik vind basketball ook saai O-) maar dat komt omdat ik het niet leuk vind als iedereen me altijd die regels uit wil leggen :9